1.rész

272 9 11
                                    

2020.06.22 hát eljött ez a nap is, gondoltam magamban miközben próbáltam volna felkelni az ágyam kényelmes párnái közül. A mai napon lemegyünk Siófokra 2 hétre a barátnőimmel, Brinával, Teresával és Sidneyvel. Egyébként Elliana vagyok.
*értesítés Teresától*

-15 perc és ott vagyok. Ne késs❤️❗️

Nos igen ez az én Teresám. Utál késni bárhonnan, vele mindig pontosak vagyunk. Mivel tudtam hogy ez lesz, mindent bepakoltam már tegnap, ezért csak gyorsan felkaptam a széken pihenő ruhámat. Ami csak egy sima farmerrövidgatya volt. És rávettem egy egyszerű Vans feliratú fekete pólót. A  barna hajamat csak leengedtem a vállamra és lehordtam a cuccaimat a nappaliba. Anyáéktól elköszöntem és már indultam is a kint álló autóhoz. A többiek már bent ültek.
-Sziasztooook~köszöntem nekik
-Helló csajszi~ Brina
-Halii~Teresa
-Helo belo~Sidney

-Nos ki akar valami muzsikát?~Brina
-Ha nem valami Lil izé lesz akkor felőlem mehet~mondtam neki
-Hát ismerhetnétek engem. Az első szám mindig az örök régi zene~ mondra Brina vigyorogva és már rákapcsolta a telóját a rádióra.
-Ugye az amire gondolok?~Teresa
-Egyértelműen~ mondta Brina vigyorogva és elindította a Call me maybe-t erre hangosan ordítottuk a szöveget.

Jó sok éneklés, beszélgetés, alvás és snapchat sztori után végre odaértünk a hotelbe amit bekell hogy valjak elég nagy volt. Teresa becsekkolt nekünk és hoztuk is a cuccokat befelé.

<<<
-Úristen Sidney hány táskád van?~kérdeztem miután a 4. Táskáját pakolja ki a kocsiból.
-Tudod csajos cuccok, manikűr, pedikűr, smink, hajas izék, kaja stbb..~Sidney
-De hát...~kezdett volna bele Teresa, de Brina oldalba bökte hogy inkább felejtsük el a témát.

Úgy pár óra pakolás után végre jutottunk is valamire. Két szobát kaptunk amik egybenyithatóak. Külön fürdőszoba mind a két szobának. Sidney lestoppolta a nagyobb fürdőt "mivel neki sok hely kell" ezért együtt lesz Teresával én pedig Brinával mert nekünk a zuhanyzó is tökéletesen megfelelt.
-Csajok! Indulás lefelé enniiii~Sidney
-Igen mert éhen haloook~Brina
-Oké akkor induljunk!~Teresa
-Brina hozod te a kulcsot?~kérdzetem
-Yaass~Brina
Majd mindannyian kicsörtettünk a szobákból és elkezdtünk igazán érdekes témákról beszélni.

<<<
-Oké de még mindig Zac Efron a leghelyesebb~Sidney
-Nem, nem Dwayne Johnson~Brina
-Leonardo Dicaprio fiatalon~mondtam vigyorogva
-Uhhh ezt én is adom~Teresa

-Lia, Lia, Liaaa lépcső! Menjünk hátrafelé légysziii~kérlelt Brina
-Ahjj jó! De ha jön valaki szóljatok Sidney!~Mondtam figyelmeztetőleg és ezzel el is foglaltuk a lépcsőt és nevetve sétáltunk hátrafelé míg nem....

/❤️Hát üdvözlök mindenkit itt..mindeféle véleményt elfogadok a kommentben is. Negatívat és pozitívat is. Fejlődnöm kell még ebben/❤️ (412 szó)  Ma még hozom a második részt

Kicsit sem átlagos nyaralás Where stories live. Discover now