2.rész

159 8 3
                                    

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~<Míg nem beleütköztem valakibe.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~<
-Bocsánat....~de mire megfordultam egy zöldszempárral találtam szembe magam. A fiú barna haja majdhogynem belelógott a zöld szemébe és egy ezerwattos mosolyt villantott rám. Végigmért majd elmosolyodott. itt tudtam hogy milyen fajta fiúval van dolgom. Olyan szerencsétlen vagyok hogy a legaljasabb fiú kategóriának a bandájába ütközök.
-Nincs probléma~ mondta az idegen még mindig levakarhatatlan mosollyal az arcán. Itt döbbenten rá hogy az egyik keze a derekamon van ami valószínű a szerencsétlenségem miatt  történt, gyorsan oldalra álltam és kikerültem azt a maradék 3 srácot mellete.

-Sidney!!~förmedtem a szőkehajú lányra.
Miért nem szóltál??
-Én is éppen röhögtem na! Nem csak nekem kell figyelnem! Amúgy is megköszönhetnéd!~Sidney
-Köszönni? Még is mit??~Hábordtam fel.
-Láttad az a csávót? A szemei ámulatba ejtők. És sármos~Sidney
-Pfff. Persze. Arról totálisan bele vagy zúgva nem tehetek, viszont ugye tudod milyen lehet?~mondtam
-Ja a világ 2. Leghelyesebb pasija Zac Efron után.
Erre röhögésben törtünk ki.
-Vagy a MR. énaszívedösszetörömbébicica pasi.
(Iró: én sem tudom honnan jött ez a név)

Erre elfoglaltunk egy asztalt és mentünk kaját választani. Míg a lányok azon vitáztak hogy mi értelme van kirakni a kaját storyba én elhatároztam magamban hogy elkerülöm azt a fiút, hiszen kikapcsolódni jöttem ide nem pedig 2 hetet szívni

-Jó hát akkor Lia! Melyik tábort erősíted?~Sidney
-Bocsi Sid, de egyetértek Brinával. Nincs értelme kiposztolni hogy mit eszel. Sőt még az is hülyeség hogy kiposztolod hol vagy és mi van ott. Az anyagi helyzetet is feltárod îgy az emberek előtt, de mentségedre szóljon vannak olyanok akik imádják az ilyen posztokat~mondtam
-Ohh hát valahol köszönöm máshol meg ELLIANA MIÉRT????~játszotta a halált.
Erre mind felnevettünk majd fel mentünk a szobánkba mivel Teresa elég kemény úton volt túl igy pihentünk egy kicsit.

-Héé Lia~Brina
-Hmmm?~ hümmögte.
-Mit gondolsz arról a fiúról? Tetszik?~néz rám kíváncsi szemekkel.
-Ahhjj Brinaaa ne kezd te is. Azt gondolom hogy egy nagy seggfej. Mármint így az egész srácból ez jön le. Az a bugyi levarázsolós mosoly meg "Nincs probléma" már ez idegesít. És most pont ez a szitu nem hiányzott.~mondtam teljes komolysággal.
-Én is ezt vettem le a srácról. Sőt a társairól is. Ha most ott valamelyikünk háttalfordult volna nekik tuti hogy bámultak volna.~mondta Brina röhögve.
-Hát ezt én is lemerem fogadni. De egyébkent is az a pasi nem fog semmit elrontani..~mondta teljes eltökéltséggel a hangomban.
-Így van ez a beszéd! Na most nyomás le fürdeni.~pattan fel az ágyról.

Mindannyian kétrészes fürdőruhát vettünk és lecsoszoktunk a Wellnes részlegre. A téma éppen a romcsi filmek voltak. És természtesen Sidney a Dirty Dancinget istenítette, míg Teresa a Titanicot. Én és Brina inkább bele sem szoltunk. Arra lettem figyelmes hogy Brina belémbök én értetlenül felé fordulok. Ő a fejével az ülőkékhez biccent, ahol a reggeli fiú és haverjai lepakolnak. Az összesnek kidolgozott felsőteste van  ( Író: ilyet sem hallunk többet tőlem xd) amitől már a lányok fele elolvadna. Nevetve jönnek be a vízbe és egy távolabbi helyet keresve beszélgetnek újra tovább. Úgy döntöttem próbálok becsatlakozni a lányok vitájába ami nagyjából sikerült is míg tekintetet éreztem magamon. Reflex szerűen odapillantottam ahova nem kellet volna. Mivel ugyanaz a srác volt az. Vizes és kicsit hullámos tincsei szemébe lógtak és mosolyra húzva ajkát állta tekintetem. Én erre szemforgatva elnéztem és próbáltam becsatlakozni újra a vitába. Csak tudjátok nehéz úgy bármit is csinálni hogy érzed ahogy néznek. Oldalra nézve újból rápilantottam, néha nevetve beszélt a haverjaihoz vagy éppen beletúrt vizes hajába. Édesnek gondolnám ha nem tudnám hogy milyen típusú fiú lehet. Fürkészve nézte arcomat mire én elnéztem. A gondolataimból Sidney ébresztett fel.
-Mit szólnátok ha most felmennénk? Éhes vagyok
-Aha, szerintem is menjünk~főként azért mondtam ezt mivel nem akartam tovább ebben a helyzetbe lenni.
Már mentünk a lépcsők felé mire valaki megszólított
-Hé lányok!~ hátrafordultunk és hát ki más lett volna mint......

/❤️Na haliii. Igaz ma hoztam a részt, de itt van. Eddig nem volt a legizgalmasabb de talán a kövi résztől igen. Még mindig várok negatívakat kommentbe is. |💞668 szó💞|.
HA tetszett ne felejts el vote-olni❤️

Kicsit sem átlagos nyaralás Where stories live. Discover now