9.rész

109 4 3
                                    

Lia szemszöge:
Másnap reggel szomorúan ébredtem. Sajnáltam amit tegnap a lányokhoz vágtam ígyhát reggel mindeféleképpen beszéltem velük.
-Figyeljetek! Neharagudjatok amit tegnap mondtam. Nem tudom mi ütött belém. Egyszerűen csak úgy..... jött. Tényleg nem akartam. Szóval sajnálom~mondom nekik őszintén.
-Óhh ugyan Lia. Nincs harag. És mi is bocsánat kérünk. Gondolhattuk volna hogy elmondasz mindent. Itt vagyunk neked~mondja Sidney.
-Viszont ha már itt tartunk.... tegnap Jacket vártam kint a Hotel előtt, mivel előtte lévő este nem tudta befejezni amit mondani akart. Viszont...viszont nem ő jött ki hanem Will. Mondtam neki hogy fázom és felmegyek egy kabátért mire ő szorosan átkarolt. Pont akkor jött ki Jack és ennyit mondott "Na látod Elliana. A darazsak" majd bement. Én utánna mentem mire előttem beszállt a liftbe vigyorogva és integetve.
Kiszaladtam Willhez és kiakadtam neki. Mire....mire megcsókolt~mondtam ezt dadogva-De én ellöktem majd felrohantam ide. Én én egyszerűen nem akartam megcsókolni Willt. Szeretem Will de nem úgy. Megbántottam és ő is engem. És egyszerűen nem tudom mihez kezdjek~mondtam arcomat kezeimbe temetve.
-Óhhh, Lia,Lia,Lia. Will ezt jól elcseszte~csóválja fejét Teresa.
-Viszont héé. Mi itt vagyunk neked. Nem történik semmi, bármikor számíthatsz ránk.~mondja majd csoportos ölelést tartunk.
-Köszönöm~suttogom nekik.

Még viszonylag próbáltak megnevettetni ami valamennyire sikerült is.

-Óh baszki~csapok a fejemre.-Tegnap lent hagytam a nyakláncomat. Gyorsan leszaladok érte~mondtam miközben vettem fel a papucsomat. És indultam kifelé az ajtón.

Miközben sétáltam a folyosókon megláttam Jacket. Elhatároztam hogy beszélek vele.

"-Jack. - szóltam a sráchoz de nem fordult meg. - Jack. - mondtam határozottabban. - Anyám nézz már rám. - ragadtam meg a vállát és magam fele fordítottam mire megforgatta a szemeit. - Most komolyan, mi a fene bajod van? - kérdeztem idegesen.
-Nem is tudom, talán csak tényleg útban vagyok. - vigyorgott gúnyosan.
-Ezt, hogy érted? - kérdeztem.
-Úgy, hogy...-tartott egy kis szünetet majd felnézett az égre.- Nem érdekes Elliana.~mondja majd ott hagy engem cikázó gondolatokkal a fejemben.
Tényleg nem értem ezt a srácot. Egyik pillanatban még a vízbe dobál máskor meg áh nem is tudom mi van vele. Egyszerűen nem értem.

Jack szemszöge:

"-Jack, Jack. - rángatott ki gondolataimból Aidan. - Velünk vagy? - kérdezte röhögve.
-Aha, persze, bocs. - néztem rá.
-Na, azt akartam kérdezni, hogy most mi van veled meg Liával? - tette fel a kérdést én meg kérdőn néztem rá.
-Pff, Semmi, mi lenne? - kérdeztem kínosan nevetve.
-Jól van mert tudod, hallottam egy-két dolgot... - sütötte le szemeit.
-Rólam és róla? - húztam össze a szemöldököm.
-Róla és Willről. - húzta el a száját.
-Tessék? - néztem rá amolyan "Mondd, már" tekintettel.
-Azt mesélte Will, hogy tegnap mikor kint voltak a szálloda előtt, ők...-kezdte de be sem kellett fejeznie.
-Megcsókolta. - fejeztem be helyette mosolyogva. Áhh nem örömömben mosolyogtam. Egyszerre vegyült a gúny, a csalódottság és a kínosság az arcomon. Reflexből ökölbe szorult a kezem majd idegesen beletúrtam a hajamba.
-A kurva darazsak. - ráztam meg a fejem idegesen röhögve.
-Mi? - nézett rám kérdőn.
-Semmi. - szóltam oda majd elindultam. Hogy hova mentem? Na vajon hova? Kettőt tippelhet mindenki.

Egyértelműen Will felé vettem az irányt.
-Ez igaz?~pillantok türelmetlenül az előttem álló fiúra.
-Mire gondolsz?~néz rám Will mosolygva.
-Ne játszd az agyad, tudod miről beszélek.~mondom idegesen.
-Ja hogy azt~húzza mosolyra a szályát.-Nem fejeztem még be.
-Várj hogy érted ezt?~kérdezem összezavarodva.
-A kacsolatunk. Liával.~vigyorog rám.-Miért kérdezed?~néz rám kíváncsian.
-Ugyan semmiért~villantok fel egy kamu mosolyt az arcomra.
Majd elsétálok.
Már meg sem lepett mikor Aidan elmondta hogy csókolóztak. Vagyis ő célzott rá de én egyből tudtam. Hogy meglepett? Nem nagyon. Hogy fàjt? Az nem kizárt.  Miután felértem a szobámba leültem az ágyra és idegesen beletúrtam a hajmba. Fel alá járkáltam majd beleütöttem a falba.

Lia szemszöge:
Elakartam felejteni jelenleg mindet és mindenkivel mindent tisztázni. Elindultam lefelé a medencéhez.....

/Nos itt a kövi rész❤️ Ha tetszett ne felejts el vote-olni🌙💞|631 szó|💞

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Jul 02, 2020 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Kicsit sem átlagos nyaralás Où les histoires vivent. Découvrez maintenant