Jack szemszöge;
Hogy az ütközésnél szólni akartam e? Nem biztos. Hogy igazából mit akarok Ellianával nem tudom. Talán csak annyi van az egészben hogy ő nem olyan mint a többi lány. Valószínű a legtöbben már a karjaimba borultak volna. De Elliana nem ,sőt néha idegesítem is,
ami tetszik.-Halljátok ki fordul a belem olyan éhes vagyok, menjünk már lefelé~nyavajgott Asher
-Oké nekem nyolc~válaszolom majd elindulunk 4-en lefelé
Elliana és a barátnői lent voltak az előcsarnokban és a foteleken nevettek. Mikor észre vett rögtön abba hagyta és rám emelete gyönyörű mogyoró barna szemeit. A gyönyör addig tartott amíg szemforgatva visszanézett barátnőire akik addig beszélgettek.-Baszki! Még zárva van~Asher
-Mit vársz? 7:45 van~Nick
-De hát éhen haloook~nyavjog AsherA szemem eközben a fotelből felpattanó lányra téved és arrébb áll telefonjával a kezében. Úgy döntöttem egy kicsit húzom az agyát ezért elindultam felé.
-Heló csipkerózsika! Hogy aludtál?~kérdezem. Mire rám emeli szempárjait és elteszi telefonját.
-Kösz jól.~vágja rá
-Micsoda modor ez? Már megsem kérdezed hogy én hogy aludtam. Hmm?~ kérdezem. Mintha mosoly félét láttam volna az arcán.-Jack!!! Barátom! Megjöttem!~szól melőlem egy srác akit egyből felismerek, Will volt az. Egyszerre jöttünk volna de neki dolga akadt odahaza így ő csak most jött. Egyből lepacsiztunk majd a tekintete az ott álldogáló Elliánára tévedt.
-Lemerem fogadni hogy nem a barátnőd~néz rám Will
-Jéé Jack nem js mondtad hogy van egy jó fej barátod néz rám vigyorogva Elliana.
-Mert nincs is~mondom neki.
-William, de barátoknak csak Will~ tartja a lány felé kezét
-Elliana, de barátoknak csak Lia~ majd odanyujta Willnek a kezét.
-És ők kik?~mutat Will Elliana barátnői felé.
-Bemutatom őket~majd elkezdte Willt a lányok felé húzni ezzel faképnél hagyva engem. Hát ez igazán szuper mondom majd ledobtam magam egy fotelbe és elővettem a telóm. Úgy 15 perc múlva mehettünk is kajálni.-Will, látom elvagy azzal az Elliana csajjal miiii??~húzza perverz mosolyra Aidan ajkait.
-Ja tök kedves csaj meg minden~Will
-Csak kedves?~Aidan
-Meg jó fej~Will
-Meg?~Aidan
-Meg na hát gyönyörű,DE nem nem csinálnám azt amire gondolsz~Will
-Ja persze~Asher
-Asher. Ha már itt tartunk, mi van Brinával? Láttam többször is felé nézegetsz~ mondtam
-Nincs semmi~Asher
A többiek még azon vitáztak hogy Ashernek tuti bejön Brina, én viszont inkább a kiskutyához sétált Elliánát követtem a szememmel, leguggolt egy kis kuytához aki végig nyalta az arcát, nagyon aranyos játszott azzal a kuytával ,ahogy láttam Will is ugyanezt tette. Lemerném fogadni hogy Willnek is bejön Elliana. Majd mi is felálltunk és elindultunk kifelé. Will elindult Elliana irányába és kérdezett tőle valamit, amire a lány csak egy bólintással válaszolt.Ezután megegyeztünk a srácokkal hogy lemegyünk fürdeni délelőtt a wellnesbe délután pedig a Balatonra. Mire felértünk már indultunk is lefelé. Will egy kicsit hamarabb lement már, mi természetesen Asherre vártunk aki valamit szenvedett a fürdőben. Rá 30 perc múlva sikeresen leindultunk. Mikor beléptünk egyből kiszúrtam a medence szélén ülő Ellianát és Willt. Lepakoltuk cuccainkat és elindultunk a mély víz felé. Hirtelen jött gondolatból Willt belelöktem a vízbe, mire a mellete ülő lány idegesen rám förmedt.
-Ezt mégis miért kellet?
-Darázs volt rajta~mondtam neki szimplán majd én is beugrottam a vízbe Will mellé. A többiek is ugyanígy tettek, majd rápillantottam a medence szélén ülő lányra aki csurom vizes lett a sok rácsapódott víz miatt. Észrevettem ahogy az egyik barátnője mögé lopózik majd belöki őt a vízbe, ezután ő is beugrik és a többi lány is ugyanazt teszi. Miután Elliana fellökte magát a víz aljáról mérgesen kuncogó bárátnőjére néz és az arcába fröcsköli a vizet.
Lia szemszöge:
Elég hidegnek találtam a vizet így nagy nehezen de kiszálltam a vízből. Elsétáltam a hófehér napozóágyakhoz és törcsi után kutattam amit meg is találtam. A többiek még bent baromkodtak a vízben. Éppen kerestem a hajgumimat Brina táskájában mikor valaki mellém lépett.
-Tudom hogy nem volt Willen darázs~mondom a szemébe sem nézve.
-Dehogynem volt.~mondja ő.
-Aha persze. De most komolyan minek kellet belelöknöd?~ kérdezem most már felé pillantva.
-Mondom hogy darázs volt a vállán~vigyorgott rám elégedetten.
Kezem az arcán csattant mire értetlenül nézett rám.
-Héé ezt most miért kaptam?~Jack
-Szúnyog~mondom neki és felmutatom tenyerem melyben egy döglött szúnyog volt. Zsebkendőt keresve letöröltem a kezemről a szúnyog tetemet majd kérdőn néztem Jacket.
-Amúgy meg ha jól tudom szeretsz neki menni az embereknek~vigyorog kajánul.
-Chh kikérem magamnak az elsőröl nem én tehetek, a másodiknál meg te jöttél nekem. De ha én is jól tudom szeretsz az emberek útjába állni.~mondom neki győzedelmi vigyorral az arcomon.
-Miért minek álltam az útjába?~kérdi felhúzott szemöldökkel és egy lépéssel közelbb lép felém.-Ti ketten olyanok vagytok mint két veszekedős házaspár.~hallom Asher hangját a vízből. Szememet megforgatvan kaptam fel a cuccomat és kiviharoztam a wellnesből egyenesen a szobámba. Mikor beértem csak levetettem magam az ágyra és elkezdtem agyalni. Nem értem mire akart azzal célozni Jack az utolsó mondatával. Dühös voltam és egyben zavarodott. Nem bírom ezt a Jack gyereket. Csupán az önelégült mosolyát és maga az egész jellemét nem bírom.
/💞Na haloooo. Itt a kövi rész is. Team WILLIANA vagy Team JALLIANA?/ ha tetszett ne felejts el Vote-olni💞|857 szò|
ESTÁS LEYENDO
Kicsit sem átlagos nyaralás
RomanceEgy lány aki csak egy nyugis 2 hetet akart Siófokon tölteni 3 barátnőjével. Viszont olyan dolog történt amire ő sem számított. Még reménykedhet egy kis csajos lazulásban vagy inkább az egész nyaralása stresszes lesz? /Nagyon sokat vaciláltak hogy ki...