A lányokkal elhatároztuk hogy lemegyünk sétálni a partra. A homokot rugdostam mire Sidney megszólalt.
-Nos. Lia. Szerintem nem csak én vettem észre, de elég sok időt töltesz el Jackel és Willel~pillant rám.
-Willel csak ökörködök, Jacket pedig csak szivatom. Ennyi~nézek én is rá.
-Végülis miért ültél mellé a medencénél?~Teresa
-Hogy belelökhessem~mondom neki a történések felét, mivek az estét nem akarom megemlíteni.
-Na de most komolyan. Will vagy Jack?~Sidney
-Várj? Mi? Hogy érted?~kérdezem összezavarodva.
-Válassz Will vagy Jack! Nem járhatsz két pasival egyszerre.~horrkant fel Sidney
-Sidney! Én egyikkel sem járok! Nem tudom miért mondod ezt.
-Elliana! Ez a kérdés komoly!~Sidney
-A válaszom pedig komoly!~förmedek rá.-De ha már itt tartunk. Mi van közted és Nick között hm?~nézek rá kiváncsian.-Plusz Asher és Brina között. Ja és Aidan és Teresa között. Én egyszer sem kérdeztem ilyet tőled vagy tőletek mert úgy gondoltam ha barátnők vagyunk elmondjuk egymásnak ha lenne valami. Nem tudom ti ezt teszitek e de én most mondom hogy nincs semmi köztem és se Will és Jack között.
~Majd visszarohanok a Hotelbe. Próbáltam azzal felvidítani magamat hogy talán megtudok valamit Jackről és hátha másnak találom. De egyszerűen csak a lánnyokkal való veszekedésünk ugrott be. Míg ezen agyaltam rápillantottam az órámra és mentem le mert mindjárt elérkezik a pillanat. Lesétáltam majd megint leültem. Gondolkodtam az égboltot nézve mikor valaki leült mellém. Csakhogy nem Jack volt hanem Will.
-Mit csinálsz megint kint?~kérdezi.
-Szeretem nézni a csillagokat~válaszolom majd felnézek az égboltra.
Egyre hűvösebb lesz kint ezért szóltam Willnek.
-Figyi, fázom felmegyek egy kabátért~mondom neki.
-Várj!~mondja majd átkarol így közelebb húzva magához.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Na látod Lia. A darazsak~hallom magam mögül Jack hangját. Ezzel a mondatával meg is fordult és elindult befelé.
-Mindjárt jövök~mondom Willnek majd gyorsan a távolodó fiú felé veszem az írányt.
-Jack!~kiálltom utánna.
De a fiú csak beszáll a liftbe egy utolsó gúnyos mosollyal az arcán majd becsukódik az ajtó az orrom előtt.
Dühösen elindulok kifelé a kint váró Willhez és kiadok magamból mindent:
-Tudod sokszor gondolkozom azon hogy az emberek miért szemetek velem. Olyan kérdéseket tesznek fel amiket én nem tennék mert pofátlanságnam tartanám. Sőt más ha ezeket az emebreket a barátaidnak nevezed. Tudod van az a szó LEGJOBB BARÁTNŐK ÖRRÖKKÖN ÖRÖKKÉ. Nos akkor miért nem bíznak bennem? Miért kell gyanusítani vagy kíváncsiskodni. És a másik odavágnak hozzád mondatokat magyarázat nélkül amire csak a DARAZSAKAT említi. Találd ki magadtól. Majd úgy érzed közelebb kerültél hozzá, de hirtelen valamilyen oknál fogva ellök téged magyarázat nélkül . Mondd te is éreztél már ilyet?~túrtam idegesen a hajamba.
Mire Will megsimította a hajamat majd közelebb jön és ajkait az enyémre tapasztja. Gyorsan eltoltam magamtól mire ő kérdőn mered rám.
-Öhm..... asszem nekem ez túl ...sok..~dadogom majd felrohanok könnyeimmel küszködve a szobámba.
Belépek majd levetődöm az ágyra. Már nem tudtam mit kezdeni, a könnyeim patakokban áztatták el párnámat miközben azon agyaltam hogy miért tették ezt velem? A lányok, Jack és Will? Miért? Mire volt ez jó?Jack szemszöge:
Miután teljesen becsukódott a lift ajtó az oldalának döntöttem a hátamat és hátra hajtottam a fejem. A szobába lépve úgy ahogy voltam levetettem magam az ágyra. Ezer meg egy gondolat járt a fejemben, amik nem hagytak nyugodni. Nem akartam, hogy zavarjon. De mégis zavart. Zavart, mert ez a lány már az első találkozásunknál is más volt mint a többi. Kicsit amolyan "elérhetetlen" jellege volt aztán, ahogy teltek a napok már teljesen máshogy tekintettem rá. Baszki, egyszerűbb lett volna otthon maradni a seggemen de nem, nekem természetes el kellett jönnöm nyaralni. Ha most otthon ülnék az instát pörgetve akkor most nem... Hogy fejezzem ki? Nem fájna ennyire. Ez a lány teljesen elvette az eszem. Talán nem kéne ezt csinálnom. Eleve miért kezdtem el? Mert gyönyörű volt? Talán. Mert elérhetetlennek tűnt? Egyrészt. De talán, az lesz a legjobb ha én most odébb állok. Így talán a legjobb lesz neki is és nekem is. De azért, szívesen vágnám pofán azt aki meghívta Willt./Nos hát elérkezett ez a rész is😕. Vajon mi lesz Jallianával a közeljövőben?🤔 Ha tetszett ne felejts el Vote-olni.💞|681 szó|💞
YOU ARE READING
Kicsit sem átlagos nyaralás
RomanceEgy lány aki csak egy nyugis 2 hetet akart Siófokon tölteni 3 barátnőjével. Viszont olyan dolog történt amire ő sem számított. Még reménykedhet egy kis csajos lazulásban vagy inkább az egész nyaralása stresszes lesz? /Nagyon sokat vaciláltak hogy ki...