6.rész

106 4 1
                                    

Jack szemszöge:
Nem is tudom miért közelítettem Elliana felé. De emelett szerettem volna választ kapni arra hogy mégis mit zavartam meg és mi van közte meg Will között.

-Ti ketten olyanok vagytok mint két veszekedős házaspár~hallom Asher hangját. Erre Elliana hátrébb lép majd felkapja cuccait és kiviharzik az ajtón keresztül. Ezután ledobom magam egy székre és nézem a medencében szórakozó többieket.

Lia szemszöge:
Ma megyünk le a Balcsihoz fürdeni. Mivel Sidney meghívta Willéket így ez sem lesz kiemelkedően jó dolog, mivel ott lesz Jack is. Annyival tudtam le ezt a dolgot hogy elfogom ma kerülni Jacket.
Mikor odaértünk leterítettük pokrócainkat és már indultunk is befelé. Brina hozott egy hatalmas nagy flamingót amivel a vízben szórakoztunk.
-Oké lányok! Próbáljunk meg felállni mindannyian a flamingóra~Sidney.

Mivel a fiúk labdáztak mi ezzel szórakoztunk. Akárhányszor feltudtam állni, vagy rögtön vissza estem a fenekemre vagy beledöltem a vízbe.

-Ohhh mindjárt megvan~mondja Teresa mire ő is felállt és így mind a 4 en sikeresen egyszerre felálltunk a flamingóra. Ezt Asher észre is vette, odaúszott majd fogta és beleborított minket a vízbe. Nevetve jöttünk fel a víz alól mire Brina lefröcskölte Ashert. Igazából akárhányszor próbált közelíteni Jack mindig alrébb mentem vagy elkezdtem valakivel beszélgetni. Próbáltam azt is elkerülni hogy kettesben maradjak vele. Az egész délutánt a vízben és kajálással töltöttük. már 5 óra volt mire kijöttünk és elmentünk átöltözni. Végül mi lányok a lány wc-be mentünk a fiúk pedig a fiú mosdóba.
Mivel én lettem kész leghamarabb kiküldtek hogy vigyázzak a cuccokra. Kb.2 percet álldogáltam ott egyedül mire a fiú wc-ből kisétált Jack és beletúrt még vizes hajába. Majd mellém állt.

-A tegnapi miatt kerülsz enegem?~mondja miközben nem néz rám.
Nem adtam neki választ.
-Áhh értem. Makacs vagy.~mondja, de én még mindig nem válaszolok neki, csak önelégülten vigyorgok.
Mire ő felémfordul és megcsikiz, én nevetésben török ki.
-Jó, jó elég lesz~mondom neki röhögve.
-Na mégis hozzám szólsz?~Jack
-Ne szokj hozzá~mondom pimaszul mosolyogva.
Válaszolt volna de kijöttek a többiek.
-Na megöltétek egymást?~Asher.
-Max ő ölne meg engem~mutat rám Jack mire szemforgatva odasétálok a mosdóból kijött barátnőmhöz.
Szépen megvártuk a többieket mire sikeresen elindultunk.

-Ááh melegem vaaaan~Sidney.
-Még belemehetsz a vízbe~mondom neki.
-Csoda hogy nincs meleged Elliana. Látom jól viseled.~fordul hátra Jack.
Én erre csak elfordítom a fejem.
-Elliana ne kezd megint~ áll meg előttem.
Mire én csak őt kikerülve elsétálok mellette. Ami sajnos nem sikerült mivel megfogott és rádobott a vállára.
-Jó Elliana. Mivel nem válaszoltál megyünk fürdeni~mondja Jack.
-Ne ne ne ne. Jack~mondom nevetve.
-Késő~mondja mire belehajít a vízbe.
Feljövök a víz felszínére és Jackre mérgesen nézek, aki csak beletúr hajába. A többiek hátul nevetve nézik a szenvedésem.
-Ha ha ha ha. Nagyon vicces, ~mondom mire kivonszolom magam a partra.
-Most csurom víz lettem.~mondom felháborodva rámutatva vizes ruháimra.
-Felőlem akár le is veheted~mondja Jack levakarhatatlan vigyorral az arcán mire csak szememet forgatva elhaladok mellette. Brinától kértem egy törcsit és elindultunk kifelé.
Igen ám csakhogy Asher nem találta a kocsi kulcsokat. Már vagy kint álltunk 15 perce én pedig még mindig csurom vizesen fagyoskodtam az autók előtt.
-Ketté fagyok~mondom vacogva.
-Várj, hoztam pulcsit asszem odaadtam Brinának~mondta Will mire Brina bólintva elkezdett a táskájában kutatni majd egy hatalmas vigyorral az arcán előhúzott egy fekete pulcsit. Igaz nagy volt rám, viszont jobb volt mint a semmi.
-Kösz Will~mondom a fiúnak és átölelem figyelve arra hogy ne legyen annyira vizes.
-Ugyan nincs mit~mondja.
Aztán leültem Sidney mellé a földre és néztem a szenvedő Ashert. Majd felálltam és egy kicsit arrébb mentem és elkezdtem egy bolt kirakatát vizslatni. Mindenhol kínai dolgok voltak, tudjátok ilyen sárga integető macskától kezdve slimeokig egészen értelmetlen játékokig. Nézegettem a jó öreg rusnya kínai babákat míg megéreztem valakit a hátam mögött. A bolt ablakán tisztán láttam Jacket mögöttem.
Odahajolt a fülemhez.
-A végén még  több darazsat kell lecsapnom~súgta a fülembe, ami miatt az egész testemet kirázta a hideg. Majd kiegyenesedett és visszasétált a többiekhez akik még mindig a szenvedő Ashert bámulták. Pontosan tudtam hogy kire céloz a darazsak alatt, de azt hogy mit akart ezzel mondani nem tudtam.
A gondolataimból az örömtáncot járó Asher  ébresztett fel. Sikeresen megtalálta a kulcsot és végre eltudtunk indulni.

Mikor megérkeztünk Teresa leparkolt rá kb 3 perce Nick is. Kiszálltunk az autóból és összeszedtük a cuccainkat. Felvittük a szobáinkba majd én rögtön suhantam lezuhanyozni. Miután ezzel végeztem felvettem egy szürke melegítőt és egy fekete pulcsit. Hajamat egy kócos konytba fogtam, elől pedig két nagyobb tincset hagytam.
-Egy kicsit lemegyek~mondtam miközben vettem fel a papucsom.

/Nos elérkezett a kövi rész is❤️ Ha tetszett ne felejts el Vote-olni/💞|774 szó|💞

Kicsit sem átlagos nyaralás Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora