reggel

51 3 0
                                    

Mira szemszöge (egy falubeli lány)

Éppen az erdőben sétáltam amikor a szüleim szóltak utánam hogy menjek haza mert a tenger felőli falon, egy barlangban valószínűleg egy sárkány van. Emiatt mindenkinek aki tizennyolc éven aluli menjen haza. Én persze rögtön a tengerpartra mentem hogy megelőzzem a vikingeket. Amikor odaértem felmásztam a falon a barlangba és valóban ott volt egy sárkány, egy éjfény. Senki nem látott még ilyet de én rögtön felismertem.

Eközben Hibbanton

Ugyanebben az időpontban mikor Mira meglátta az éjfényt, egy fiú meglátta a csapdába ejtett éjfúriát.

Vissza Rettenetes dal (ez egy itt honos sárkányfaj, olyan mint a rettenetes rém és a haláldal [remélem jól fordítottam] keveréke) szigetre

Ott állt. Igazából aludt. Odamentem hozzá, persze nem túl közel és megszólaltam:
-sárkány! Hé sárkány! Ébren vagy?

Füstkvarc szemszöge

Amikor felkeltem egy lány állt elöttem. Felnéztem rá. Láttam a félelmet a szemébe. De én nem tudtam elrepülni így ő volt előnyben. Hátramentem egészen a faligamikor megszólalt.
-nem akarlak bántani! Gyere! Tudok egy helyet ahol nem találnak rád a falubeliek. Csak gyere már!
Elindultam felé. Nem félt már. Követtem egy eldugott helyre a sziget közepe felé az erdőben. Volt ott egy folyó, egy napos szikla  és egy barlang ahol aludhattam.
-holnap jövök.
Felmentem a sziklára és lefeküdtem. Fel néztem az égre ahol épp egy sikló sárkány szállt. Sajnos én még mindig nem tudtam repülni. Bementem a barlangba és lefeküdtem aludni.

Másnap

Reggel felkeltem és kimentem fogni halat. Tízet sikerült fognom. Ebből nyolcat megettem a maradék kettőt bevittem a barlangba. Felfeküdtem a sziklára és elaludtam. Dél körül lehetett amikor felriadtam. A tegnapi lány jött vissza.
-mért nem repültél el?
Közelebb jött és én engedtem neki. Leült a szikla oldalához. Érdeklődve nézett rám.
-megnézhetem a szárnyad?
Bólintottam. Közelebb jött, és megnézte a szárnyam.
-de szép!
Igazán meglepődtem hogy ilyet mond.
-hogy hogy nem tussz repülni?
~nem tudtam megtanulni repülni nenm tudom mért.
-mit mondtál?
~te értesz?
-ezek szerint.
Lementem a szikláról és odafeküdtem mellé.
-hoztam egy nyerget. Megpróbáljuk a repülést?

Egy hét múlva

Már teljesen jól tudok repülni. Mirával hetente kétszer gyakorolunk. A pikkelyeimből készített egy fekete fehér tűzálló ruhát. Ezzel szoktunk lopni. Igen lopni mert Mirának meghaltak a szülei tűzben így mindene odalett. Már három ládányi aranyat sikerült lopnunk.

Eközben Hibbanton

-Meg kell találnunk a tolvajt. Csak az a baj hogy szemtanúk sincsenek mivel mindent feléget ahol jár. Szó szerint hamun és poron kívül semmi nyom…
-de igen van mert…
-Halgass Halvér nem érdekel minket a fontoskodásod!
-de Takonypóc! Meg lehet állapítani a hamuból hogy milyen sárkány tüze volt.
-igazad van Halvér!
-köszönöm Hablaty!

Két órával késöbb

-a tolvaj megint lecsapott Halvér! Egy kicsit sietni kéne.
-megvan milyen sárkány!
-na milyen? Naaa…
-Halgass Takonypóc! A sárkány faja… éjfény!!
-miiiii???!?!?

Füstkvarc és az elveszett éjfúria város /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now