Semua tetamu sudah pulang hanya tinggal keluarga Aries dan Taeyong sahaja.
Mrs.Kim: mama dah kemas barang semua dah siap pindah..nanti mama hantar barang dapur dengan papa lepas ni. Kalau ada apa-apa tak cukup ajak Taeyong keluar beli esok.
Aries: Wwhatt?
Mrs.Kim: kunci rumah, papa dah bagi dekat Taeyong so nanti Aries balik sekali dengan dia yer.
Aries: mama ape ni?
Mrs.Kim: ape? Aries tak boleh tinggal dengan mama. Aries dah jadi isteri orang. Nanti kerap-kerap la datang melawat mama di rumah, ajak Taeyong sekali ok
Aries: Aries nak datang pastu tak balik dah boleh?
Mrs.Kim: datang hujung minggu je la..datang makan malam di rumah.
Aries: tengok la macam mana..
Mrs.Kim: dah pergi cari Taeyong.
Aries pun malas nak bergaduh dengan mamanya, jadi dia terus melangkah mencari Taeyong.
Aries nampak Taeyong sedang bersembang dengan papanya. Aries terus menuju ke arah mereka dan menyapa papanya terlebih dahulu tanpa menghiraukan kewujudan Taeyong disitu.
Aries: hi papa
Aries memeluk Mr.Kim seperti dia masih anak kecil papanya.
Mr.Kim: hi sweetie..I'll leave you two.
Aries hanya mengangguk. Malas untuk memandang Taeyong jadi matanya sibuk memerhatikan papanya pergi sehingga hilang dari pandangan tetapi matanya masih tidak berganjak.
Taeyong: *batuk tipu. Kau okay tak..?
Aries: ughh kau rasa aku okay ke?
Taeyong malas nak layan kerenah Aries jadi dia memilih untuk mengangkat hadiah mereka ke dalam kereta.
Aries: Taeyong, kau biar jer aku tergantung sepi kat situ?
Aries mengejar langkah Taeyong ke meja hadiah.
Taeyong: dah jangan banyak cakap, tolong aku angkat hadiah-hadiah ni letak dalam kereta.
Dalam gaduh itu mereka tidak perasan ada yang sedang memerhati.
Mrs.Lee: ahh cantiknya Aries untung dapat menantu cantik.
Mrs.Kim: ehh Taeyong ape kurangnya, saya pun beruntung dapat menantu macam dia. Saya tak menyesal kahwinkan Aries dengan anak awak.
mak-mak disudut dewan berborak seronok melihat anak-anak mereka.
semua sudah selesai dan berangkat pulang.
{dalam kereta}
"wow nice car" kata Aries sambil meneliti bahagian dalam kereta Taeyong. Taeyong yang berada di tempat memandu pelik dengan komen yang diberikan oleh Aries.