Seminggu berlalu. Aries sekarang berada di Icheon Airport menghantar Johnny pulang ke Chicago.
"nanti dah sampai jangan lupa call aku" Aries tepuk tepuk bahu Johnny.
"okay, aku gerak dulu"
"kalau free nanti datang jenguk aku okay"
"ookaayy"
time skip (house)
Mrs.Kim: Aries...esok you dah start kelas tau..Aries: okay
time skip (college)
author pov
harini first day Aries di college. Selama ni dia selalu pergi college dengan Johnny. Tetapi selepas Aries balik ke Korea, dia terpaksa pergi college seorang diri kerana Suho telah graduasi tahun lepas.
Aries dengar ada orang menjerit namanya dari arah belakang. Aries pusing untuk melihat siapa yang jerit. Teka siapa?... kawan lama Aries iaitu Irene dan Joy.Aries pov
aku keluar kereta dan ucap terima kasih dekat driver sebelum bawa diri ke pintu utama college. Waktu aku tengah berjalan, tetiba ada org jerit nama aku. Tapi aku dh boleh agak siapa org yg jerit nama aku tu.Irene: Ariess..!!!
Joy: Bitch turn around!!
Aries : hi..amaigad you guys change a lot. So beautiful like an angel..omo
Joy: hey.. you look so damn beautiful, ya know?!
Irene: so? kelas ape kau pagi ni?
*mereka berjalan sambil bersembang
Aries: jumpa kat cafeteria okay?
Irene & Joy: all right..bye
*pergi kelas masing masing memandangkan mereka tidak kelas sekali.time skip (cafeteria)
Joy: Aries kat sini!!
*she just nodded and went to themIrene: mcm mana kelas pertama dekat Korea?
Aries : urhh sucks..
Joy & Irene: hahahaha..
Joy: see..I told yaa.
*tiba-tiba bunyi bising di pintu masuk cafeteria. Pergaduhan diantara Taeyong dan Jimin. Aries, Joy dan Irene pergi ke tempat pergaduhan itu. Bukan sahaja mereka yang pergi melihat , boleh dikatakan semua yang berada di cafeteria pada waktu itu.
taeyong pov
aku sedang berjalan dengan Jaehyun dan Doyoung untuk pergi ke cafeteria. Tiba-tiba kami ditahan oleh sekumpulan pelajar lelaki yang diketuai oleh Jimin. Aku semak lama dah dengan dorang ni, ada sahaja yang tak puas hati."weh stop stop!!" Arah jimin sambil menghalang laluan mereka.
"Apa lagi kau nak?" tanya Taeyong yang dah malas nak layan dengan Jimin.
"aku nak jawatan tu!!" Jerkah Jimin. Tangannya menggenggam kolar baju Taeyong dan bersedia untuk menumbuknya.
Taeyong melihat kelakuan Jimin dan hanya menjelingnya sahaja. Jimin tidak boleh menahan geramnya lagi dan terus melepaskan tumbukan kepada Taeyong. Taeyong jatuh terduduk di atas lantai.
Hidung Taeyong berdarah..Jarinya menyentuh kawasan yang ditumbuk Jimin dan mendapati terdapat kesan darah akibat tumbukan tersebut.
Doyoung: hyung!!!
Taeyong: kau memang cari pasal kan. Baik kau blahh sekarang sebelum kau yang menyesal.
*cold toneJimin: ttssk ke kau yang pengecut? Bangun la lawan aku kalau kau lelaki..chicken out