PROLOK

207 13 14
                                    

BICZ POPATSZYŁ NA SFOJOM PARTNERKE - KNIVE. KOTKA BYŁA CZARNA Z BORDOWYMI PLAMIAMI I CAŁMEIM BIAYMI OCZAMIO ALE NA NIE WIDZIALA DOBEREZ JAK BICZ NORMIALNE. KOTKA RODZIUA.

*time skip godzina*

BICZ SPOJSZAŁ NA KOĆAKI. PJERSZY - CZARNY Z FJOLETOFYMI OCZAMI - NAZWAŁ GO DEATH.

DRÓGI - BJAŁA Z TENCZOFYMI OCZAMI - NAZWAŁ JOM ANGEL.

TSZEĆI - ŁACIATY W CIAPKI - NAZWAŁ GO HELL.

CZFARTA - CZARNA Z OCZAMI CZERWONYMI I GŁEMOKIMI JAK DŹÓRA W ŹEMI W KTUREJ WIDAĆ PSZYSZŁOSCI I KTURA MIAŁA PAZURY DŁUSZSZE NISZ BICZ NAWAŁ BLOOD.

PJONTY - BYŁ RUSZOWY Z RUSZOWYMI OCZAMI ALE ZDEHNOŁ PO 5 GOZINAH. I BICZ NAZWAL GO REJNOW.

*ime sikp 20 kśenczyuf*

DEATH ZOSTAŁ PSZYFUTCOM OWEGO KLANÓ - KLANÓ ZABUJSTFA. BYŁ TO BARDZO AGRESYFNY KLAN KTURY ZABIJAU WSZYSKIH INTRUSUF.

ANGEL ZOSTALA PSZYFUTCOM NOWEGO KLAMÓ CZYLI KLANÓ DOBRA. TO BYÓŁ MIŁY I DOBRY KLAN ALE SŁABY TEMPY I GUPI.

HELL ZOASTŁ PSZYFUTCOM NOWEGU KLANÓ PIEKUA. TO BYŁ MEGA SILNY KLAN, KOTY WJEŻYŁY TAM W DJABŁYI I TATUŁOFAŁY SE PĘTAGRAMY NA CZOŁAH.

BLOOD PSZEJEŁA WŁADZE W KLAŃE KRFI BO BICZ I KNIVE PSZESZLI DO STARŻYZNY. RZONDZIŁA BARDZO DOBŻE I ZNALZSAŁA SE PARTNERKE QUIET Z KTUROM MKJAŁA KOCAKI KTURE ZOSTALY PO 3 KS MORDERCAMI ZABUJCAMI I ZACZEŁY ZA ROSKAZEM BLOOD NOISZCCI KLAN DOBRA.


CO ŚE WYDASZY GDY ROZEDNSWO ZAPONMI O MILOSCI I WJENŹI MJENDZY SOBOM? CZY KLANY MJEJSKE PSZETRFAJOM?

DŹEĆI BICZAWhere stories live. Discover now