~13:15~
Stál jsem na chodbě a čuměl jak debil. Nechtěl jsem si přiznat co se to právě stalo. Nemohl jsem uvěřit jak. Jak se to sakra dozvěděla?! Jediný kdo to ví je Caleb s Gatenem...
"FINNE?!" Zařval na mě už asi po třetí Noah. "Halooo? Jsi v pohodě?!" Mával mi rukou před ksichtem. Procitl jsem z myšlenek. "Eh?" Noah se uklidnil, protože zjistil že jsem neumřel ve stoje s otevřenýma očima. "Finne...?" Řekl Noah už asi po páté ale v jeho hlase šli slyšet velké obavy. Ne...NE...ona to NESMÍ vědět! "Ne." Řekl jsem citlivě. "Co?!" Vyhrkl Noah. "Ne..." řekl jsem znova, ale tentokrát už jsem neměl sílu...fakt ne. "Uhh..." udělal jsem a zamotala se mi hlava. Byl jsem totálně mimo. "Finne? Finne proboha! Ne Finne!" Bylo poslední co jsem slyšel. Pak už jsem slyšel jen tlumené hlasy. Zatmavilo se mi před očima. Nic jsem necítil...~13:26~
"O můj bože." Slyšel jsem holčičí hlas. Zakuckal jsem se. První co jsem viděl, když jsem otevřel oči byl Noahův obličej. "Eh?" Udělal jsem. "FINNE!" Vykřikl a hodně silně mě objal. "C-co se stalo?" Vyhrkl jsem. "Omdlel si a Noah ti dal umělé dýchání z úst do úst." Řekla nějaká holka. Podíval jsem se na Noaha, který na mě ležel, pověšený kolem krku. "Tak moc jsem se bál..." Zašeptal mi do ucha. Strašně moc brečel. "Um..já jsem Millie." Řekla dívka. "Ty budeš asi Finn." Já se jen pokusil kývnout. Noah ze mě slezl. Pokusil jsem se zvednout. Švihl jsem sebou. "Pozor! Pomalu!" Zařvala Millie. S Noahem mě chytli, protože jsem se nedokázal sám postavit a hlava se mi točila jak na kolotoči. Přišel jsem si jako opilej. Když mě odtáhli na lavičku a Millie mi podala flašku s vodou, trochu jsem se probral. A pak mi to došlo. Umělý dýchání? Jako jsem mu fakt vděčnej za to že mi zachránil život ale nešlo to jinak? No to je jedno...hlavně že žiju. "Díky..." řekl jsem a zrudl. Noah se kouknul do země a taky zrudl. "Tak co jak se cítíš?" Zeptala se Millie. "Um no...docela fajn...co tady vůbec děláš?" Zeptal jsem se. "No vlastně už všichni z oběda odešli a já tu byla poslední a jediný co jsem viděla bylo jak na tebe Noah řve 'Finne!' Tak jsem chtěla pomoct, poradila jsem mu že je nejlepší dát umělý dýchání, ale než jsem se stačila zeptat jestli potřebuje pomoct, Noah se na tebe nalepil takže..." odpověděla Millie. Ta je ukecaná. Pak mi ale došlo to nejdůležitější... "Sadie!" Vykřikl jsem. "Ne!" Vykřikl Noah. "Co?" Vyhrkla Millie. "Co když to ví?!" Zařval jsem. "Nee!" Vykřikl Noah. "Ví co?"...