Nineteen

282 22 4
                                    

~další den~
~12:05~

Dneska to bylo strašný. Přišli jsme s Noahem do školy a všichni na nás koukali. Kate to rozkecala. O hodinách si o nás šeptali. Fakt mě to sralo.
Teď sedím na obědě. "Ha! Oni jsou fakt teplý!" Zařval někdo a ukázal na nás. Noah se povalil hlavou na stůl a začal brečet. Bylo mi ho líto. A tich dementů jsem měl dost!
Stoupnul jsem si na stůl. "POSLOUCHEJTE MĚ!" Zařval jsem. Celá jídelna ztichla. Trochu jsem znervózněl ale sebral jsem se. "PROČ NÁS ODSUZUJETE ZA NAŠÍ ORIENTACI?!" Zařval jsem. "JE TO UBOHÝ! ŽE SE ZA TO NESTYDÍTE!...A JÁ SE ZA TO NESTYDÍM! MILUJU NOAHA! MILUJU NOAHA Z CELÝHO SRDCE! MÁTE S TÍM PROBLÉM?!" Vykřikl jsem. Všichni se dívali do stolu. Nějaká holka z jiný třídy se ozvala. "LÍBÍ SE MI HOLKA..." všichni se na ní otočili. "JÁ JSEM ZASE BISEXUÁL..." vykřikl nějaký kluk. "JÁ TAKY..." řekla nějaká holka z druhý strany jídelny. Přihlásilo se dalších asi pět lidí. Jsem na ně hrdý i na sebe. Podíval jsem se na Sadie, ta na mě hodila vražedný pohled a nějaký prášky si nasypala do pusy. Hodně prášků. Ona bere drogy? Proboha. "Já si odskočím." Oznámil mi Noah a šel na záchod. Sadie šla po chvíli za ním. Ježiši ne...něco má v ruce...vypadá to jako nůž?! Ne! Rozběhl jsem se za nimi. Jestli mu něco udělá...
Vlítnul jsem na záchody. "Finne!" Vykřikl Noah. "Drž hubu!" Rozkázala Noahovi Sadie. Držela u Noahova krku nůž. "Sadie nech ho!" Vykřikl jsem. "Ještě krok a dopadne to špatně!" Vykřikla. Zkameněl jsem. Ani jsem se nehnul. "Zabij mě..." řekl jsem. "Dělej!" Vykřikl jsem. "Finne ne!" Zařval Noah. "Kluci proč jste zdrhli-" vešla na záchody Millie. "Sadie?" Řekla. "Millie?" Řekla Sadie. "Vy se znáte?" Zeptal jsem se. "Jo je to moje ex." Řekli Sadie s Millie jednohlasně. "COŽE?!" Vykřikla jsme s Noahem. Ty dvě se tam začali hádat. Bylo to docela v pohodě. Aspoň už Sadie nikomu nechce podříznout krk. Ale dost mě znervózňovalo že Sadie drží v ruce nůž. Jejich hádku jsem absolutně nevnímal. Pak Sadie pustila nůž na zem. Rozběhla se za Millie. A ty dvě se tam začali líbat. S Noahem jsme jen čuměli jako co se to právě stalo?! Naznačil jsem Noahovi že jdeme. Zdrhli jsme ze záchodů. "Khamo...co se to právě stalo?!" Vykřikl jsem. Noah tomu taky nemohl uvěřit. "To kdybych věděl..." řekl a oba jsme vypukli smíchy. "Myslím že už tě nebude chtít zabít." Řekl jsem. Noah kývl. Chytli jsme se za ruce. Propletli jsme si prsty a vyrazili domů. Dneska to bylo mega divný...

Nejdivnější kapitola světa...

𝘄𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗰𝗼𝘂𝗽𝗹𝗲 ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat