Във всяко едно семейство, където децата са повече от едно, леките свади са ежедневие, особено, ако малките, та дори и големи, пакостници са от различен пол. Колкото и да се обичат, в кръвта на момчетата и момичета е да се дразнят взаимно и да се боричкат. Семейство Браун не се различава много от тази формула. Но по – специалното при тях е, че скандалите възникват в най-неподходящите моменти като например по време на защитата на големия бял слон, който носи благоденствие на този, който го притежава.
Лаурен дърпа близнака си Джейдън за ухото, докато не го довлича в залата за тренировки. По- малката им сестра Сторм ги следва неотлъчно. По-голямата пуска момчето и излиза от помещението.
-Вие, двамата, ще стоите тук, ако трябва и цяла вечност, но ще оправите взаимоотношенията си. Надявам се да успеете, иначе ще трябва да взема по - драстични мерки – казва тя със задоволителна усмивка, тръшва вратата и заключва.
Сторм се хвърля към изхода, но не е достатъчно бърза и единственото, което успява да постигне е романтична връзка, в която носа и е в прекалено интимни отношения с госпожица Махагон.
На Лаурен и е вече писнало от непрекъснатите кавги между сестра и близнака и. В семейството няма как да няма дрязги, но това тяхното е прекалено. Тя се бе научила да живее с „ винаги правия" си брат и импулсивната сестра и е решена да ги научи да се изтърпяват помежду си. Надява се нейният експеримент да има сполучлив край, а не да раздалечи още нейните най-близки хора.
Междувременно в стаята, Сторм се държи за носа, поради болката, която е почувствала при удара. Джейдън е взел един от дървените учебни мечове и вече тренира различни бойни техники. Сторм се дразни от това, че за него винаги е важно да усъвършенства уменията си до съвършенство.
-Спокойно, ще ти мине като на куче! Няма нужда да вдигаш толкова шум за нищо – вмъква тихо той.
Колкото тих по принцип е гласът на Джейдън, толкова силен е този на по-малката му сестра.
-Кучка ли ме нарече? Никога не съм очаквала подобно нещо от теб – развика се момичето.
Той се засмива сякаш тя е казала виц:
-Куче, не кучка... Моля те прави разлика! Кучето е много по – качествен организъм от кучката, при всички организми е така – мъжкият е винаги по – добър от женската.