Nekota se u toho zasmál a sledoval ho. Po chvíli se však protáhl a přitáhl se k němu. Objal mu ocas a začal se k němu lísat. „A jaký je v tom rozdíl? Máš snad nějaké předsudky proti mně? Udělal jsem ti něco? No? No?" Uchechtnul se a dál se lísal k jeho ocasu. „Ten je tak hebký..."
Chlapec trochu se svým ocasem pohnul. Byl celkem na svůj ocas háklivý. Neměl rád, když mu na něj někdo sahal. ,,Nemám žádné předsudky a nic jsi mi neudělal jen... Nikdy jsem neviděl, že by se kočka přeměnila na někoho jako jsem já..." Řekl potichu a jak se mu lísal k ocasu, tak s ním začal lehce vrtět. ,,To je. Dávám si na něm zaležet, aby byl hezky heboučký" Odpověděl chlapec a kocour mu začal najednou rukou trochu ocas probírat a ušklíbnul se. „Vážně? Takže ti teď už nevadí tu být semnou? Třeba si lehnout nebo nějak tak?" Díval se na něj a zlehka dýchal než se sám rozvrněl. „Ale mohu také odejít, pokud bych ti tu vadil. Venku už neprší. Tak se rád projdu..." Pomalu mu jel rukou výše „Co po mně vlastně chceš ?" Otočil se k němu čelem a dal si pramen vlasů za ucho. ,, Já jsem neřekl, že mi vadíš..." Zamumlal s povzdechem.
„Hmm?" Naklonil hlavu Nekota na stranu. „Já něco chci?" Zamyslel se najednou. „No to nevím... Možná jen být někde v teple, ale venku je to také příjemné." Zavrní hodně u toho. „Jestli je to všechno tak... Tu můžeš zůstat" Svolil chlapec. Přeci jen nějaká společnost mu bude příjemnější než to věčné ticho a samota. Po chvíli Nekota přestal hladit jeho ocas a lehce zvednul a šel až k němu. Lehce mu pohladil rameno. „Víš co by se mi líbilo?" Zeptal se. „Eh ? Co ?" Zamrkal a lehce se zachvěl, když jej pohladil po rameni.
Trochu pokrčil rameny a pustil mu ocas. Chvíli se na něj koukal a zlehka dýchal, než jej najednou povalil pod sebe. „Chtěl bych cítit něčí teplo..." Zajel mu rukou pod triko a pohladil jej po břiše.,,H-hej... Co to děláš ?" Ozval se chlapec a začal se chvět, když mu zajel rukou pod tričko a pohladil mu bříško. „J-jestli chceš cítit něčí teplo tak... To jde i jinak ne ?" Polkl a Nekota se ušklíbl a pomalu se k němu začal sklánět. Políbil jej na krk a olíznul mu ho, jenže pak si na něj lehnul a sledoval ho. „Jsi... Trochu těžký.." Vydechl s menší námahou bělovlásek.
Pomalu se na něj podíval a nadzvednul obočí. „Těžký? Fajn tak to udělám jinak..." Zvednul se a trochu jej posunul. Lehnul si vedle něj a pak jej přetáhnul na sebe a usmál se. Pohladil jej ve tváři. „Lepší?" Začal mu přejíždět nehty po zádech.
„Um... M-musím ležet na tobě ?" Zčervenal chlapec a dostal husí kůži, jak mu Nekota začal přejíždět nehty po zádech. Aniž by si to uvědomil, tak lehce vzdychl a nakonec si na něj položil hlavu a mávnul ocasem. Bylo to pro něj poprvé a musel uznat, že to bylo celkem příjemné.
Kocour lehce zamrkal. „No nemusíš, ale říkal jsi, že jsem těžký... Takže jsem to udělal takhle." Mrknul na něj a dal ho škrabkal. Jenom se tomu uchechtnul. „Líbí se ti to?" Zamrkal a pak se přitáhnul k němu a olíznul ho na krku. „Jsi vážně roztomilý..." ,,Řekl jsem, že jsi trochu těžký, ne že jsi těžký.... V tom je rozdíl..." Opravil ho, ale stále jsem se nemohl zbavit pocitu, že leží na muži. „No... Není to špatné." Podíval se jinám „Tebe asi baví mě pořád olizovat... A nejsem..." S těmito slovy si sedl a už chtěl z něj slézt.
„No dobře..." Uchechtnul se tomu Nekota. „No vlastně ano, baví mě to..." Pohladil chlapce ve vlasech a promnul mu ouška. „Ale jsi.." sledoval ho a jak se posadil mu rukama přejel po stehnech, ale nechal ho zvednout. Bělovlásek se Lehce pousmál a když mu Nekota promnul ouška lehce nastavil hlavu. Je mi přijemné, když mě někdo podrbe za oušky, nebo mi je promne. Pak se zvedl a sedl si vedle něj. Bylo mu to příjemnější, než na něm ležet a pak se protáhl, tak že mu vykukovalo bříško.
ČTEŠ
NAMELESS
Fantasi2 muži, 2 životy a 2 rozdílné osudy. Navzájem se neznají a nemají o tom druhém ponětí, přesto mají/měli něco společné a ani jednoho by nenapadlo, že za vším může stát kniha... Záhadná kniha a ještě zajímavější příběh. Říká se, že každý je svým štěst...