5

475 17 20
                                    

POV KLAUDIA

Szliśmy z Mają w stronę Wisły, gdy nagle do moich uszu zaczął dochodzić głośny dźwięk muzyki. Muzyka grała dosyć głośno, ale jakoś się tym nie przejmowałam.

- Stop. - powiedziała Maja. Zatrzymałam się pod jej rozkazem.

- Co się stało. - zapytałam zdziwiona.

- Zobacz kto tam siedzi. - pokazała mi palcem przed siebie i moim oczom ukazał się obraz Michała i jego ekipy. Spojrzałam na przyjaciółkę i wiedziałam co chcę zjrobić. - Chodźmy stąd. - złapała mnie za ramie.

- Poprostu koło nich przejdziemy. - powiedziałam, a ona uległa, więc poszliśmy dalej. Zbliżaliśmy się do miesjca ich posiedzenia, a muzyka grała coraz głośniej.
Widziałam alkohol leżący na betonie. To nie była tylko jedna butelka.

- Majeszcka - Krzysiek wpadł na Majke prawie przywracając ją przy tym. Był dosyć napity więc było można spodziewać się wszystkiego.

- Ooo kogo tu przywiało. - z cienia wyłonił się Michał. - Nasze dwa świeżaki. Witajcie na naszych schodkach. - po czym ukłonił się jak gentleman. Michał i Szczepan byli najbardziej pijani. Wiedziałam to po tym, że się poprostu odezwali do nas. Nigdy by tego nie zrobili. Napewno nie gdyby byli trzeźwi.

- Michał? Klaudia? Pomożecie mi? - nagle odezwała się brunetka, wskazując na chłopaka. Razem z Michałem wzięliśmy Krzysia i polożyliśmy go na zimny beton.

Przy ratowaniu Majki przed ciężarem pijanego Krzyśka czułam na sobie wzrok bruneta wspomagającego mnie w położeniu chłopaka na ziemię. To spojrzenie wyżerało mnie od środka.

- Po co tu przyszliście? - zapytał Michał gdy odeszliśmy od tamtej dwójki. Patrząc na mnie, wyczekiwał mojej odpowiedzi.

- Przyszliśmy tutaj aby posiedzieć ale jak widać już jest zajęte. - odpowiedziałam krótko. - Michał jesteś pijany.

- Co w związku z tym? - wzruszył ramionami. - Może i jestem pijany ale nie aż tak bardzo. - ręce miał włożone w kieszenie od spodni, a oczy były mocno podkrążone.

- To, że tak to byś ze mną nie gadał? - zapytałam retorycznie. - Muszę iść.

- Stój. Może chciałabyś gdzieś wyskoczyć, aby poznać się lepiej? - słyszałam nieśmiałość w jego głosie? która wywołana była przez alkohol. Gadał głupoty.

- Okej. Więc my już idziemy. - powiedziała Maja. Szłam w stronę mojej przyjaciółki, ale chłopak złapał mnie za ramie i powiedział żebym się zastanowiła. Rzecz jasna nie pójdę. Więc nie wiem na co liczy.

- Tak właśnie. Idziemy. - powiedziałam i skierowałam się w strone Maji. - Dobranoc chłopaki. - powiedziałam ostatnie zdanie i poszłam razem z Mają w inną stronę. Do domu.

Za dziwnie jak na jeden wieczor .

***
Czytałam książkę siedząc w łóżku. Nie miałam co robić, bo Maja pojechała na miasto z Zuzią, pomóc jej wybrać sukienkę.
Ja nie pojechałam bo byłam zwyczajnie śpiąca i nie miałam ochoty pokazywać się w takim ospałym stanie.
Nagle rozległo się pukanie do drzwi. Byłam zdziwona bo nikt nie znał naszego adresu oprócz Zuzii, Maji i mnie i nic nie zamawiałam.
Podeszłam do drzwi i je otworzyłam.
Nie zdążyłam nawet otworzyć dobrze drzwi a Michał zrzucił się na mnie i zaczął mnie całować. Nie oddawałam żadnych pocałunków bo nie miałam pojęcia co sie dzieje . Zaczął robić to coraz bardziej zachłannie. A ja zaczęłam oddawać te pocałunki. Jak na zawołanie.

Obudziłam się zlana cała potem. To był tylko sen. Krótki. Sen. Powoli wstałam z łóżka i udałam się do kuchni, w której siedziała Maja. Odrazu zobaczyła, że jest coś nie tak.

- Co ci jest do kurwy. - powiedziała. - wyglądasz jakby cie żywcem zakopali, a trzy dni później odkopali. - dodała.

- To tylko był sen. Nie martw się o mnie. - uśmiechłam się blado i podeszłam do blatu po szklanke zimnej wody.

Sama chciałbym wiedzieć co mi jest.

Siemanko byczkii!!!!
Po pierwsze dziękuję za 100 wyświetleń!! Naprawdę mam nadzieję, że będzie nas więcej.

Po 2, rozdział 6 będzie w sobote albo niedziele. Ogólnie rozdziały będą po 4 albo 5 razy w tygodniu. Będę starać się być systematyczna.

Po 3, jest taka możliwość abyście udostępnili tą książkę swoim znajomym albo coś. Chciałabym aby zasięgi były spore a bez was to się nie uda ❤🥺

Zostaw gwiazdkę i komenatrz!!!❤

luv you guys
do następnego

                                  ******

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 30, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Jestem twoim problemem || Mata|SzczepanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz