OROSPULUK

53 6 2
                                    


Kırmızı loş ışık içkiyle karışınca ve arkadan yüksek seste çalan müzik başımın acı sinyallerini veriyordu

Etrafıma bakındım vücudumun dokunuşlara ihtiyacı vardı. Ruhum ise çoktan öldü.

Kirli sakallı, uzun saçlı, kasları kızların dilini dudaklarına sürtmesini sağlayacak kadar abartı olan adam bana doğru yaklaştı.

Yanıma oturdu ve kibarca içki ısmarladı

Hoş bir sohbet oluştu

O cidden kızların hayranı olabilecek türden biriydi. Kibar, yakışıklı, kaslı, eğlenceli ve olgun.

İçkinin bedenime uyuşturucu etkisi bıraktığını hissettiğimde onun elini bacaklarımda hissettim

Bacaklarımı kibarca okşuyordu. Elini biraz daha itip yumuşak dokum ile buluşturdu. Buna kimse karışamazdı. Çünkü herkes kendinden geçmiş şekilde dans ediyordu.

Soluğunu boynumda hissettim ve Dudaklarını boynuma bastırdı. Dolgun dudakları tenimi yakmıştı.

Ardından gözlerim geldiğinden beri fark edemediğim parmağına takıldı. Bir yüzük. Evet alyans. Evli ya da nişanlı olmalıydı.

Onu üzerimden ittim. Hayatında başka biri varken nasıl başka kadınlara yönelebilirdi. Sanırım Orospuluk diye bedene yükledikleri leke şu anda bu zavallı adamın kalbindeydi. Ruhundaydı. Süzdüm  bir müddet bana şaşırmış gibi bakıyordu.

Buna susmalı mıydım, gözünü kırpmadan aldattığı o kadına yapmalı mıydım bunu.

Peki ben de bir kadınken, bir kadına nasıl bunu yapabilirdim. Tanrım! Aklımı kaybediyorum sanırım. Beynim içkinin etkisiyle bedenime hükmedemezken sarsıldım. Tanrı bile istemiyordu bunu yapmamı. Bir kadın bir kadına bunu yapamazdı.

Ardından müzik bir an da sustu ve içeriye uzun boylu, sarışın, beyaz tenli, yüzü ağlamaktan kızarmış bir kadın belirdi karşımda. Bana gözleri dolu dolu baktı

Sanırım o da bir kadının bir kadına bunu yapmasını dayanılır bulmuyordu. Gülümsedim ona bana tepkisizce baktı.

Eğildim kulağına,

"Bu orospu ruhlu adam seni hak etmiyor güzelim"

Ardından sesimi yükseltip herkesin beni duyabileceğinden emin olarak;

"Bacak arama sığdırdığınız orospuluk, işte bu

İşaret parmağımı yanımdaki adama doğru uzattım

"Evli bir adam ya da nişanlı ne fark eder ki? Hayatında  bir kadın var ve bu gece onunla yatak odasını süslememi istedi. Görüyor musunuz ne kadar komik?

Sesli bir kahkaha döküldü dudaklarımdan, sanırım onlar da aklımı kaçırdığımı düşünüyorlar.

"Tekrar başa dönecek olursak buna ne deniyordu?
Immm
-Orospuluk?
Evet evet işte bu adam orospu
Ve bu kadın bunu hak etmediği hâlde maruz kaldığı şey bu manzara
Ne kadar komik değil mi?

Tekrar kahkaha attım ve diğerlerinin de bana uyduğunu ve benimle birlikte güldüğünü gördüm. İşte bu.

"Şimdi beyler şu orospu adama dersini verin, onun üreme organlarını size bıraktım hahhaha"

Kocaman gövdeye sahip bir kaç adam yakışıklı orospu'ya yaklaşırken geri çekildim.

Güzel kadın hâlâ beni izliyordu. Bu defa sanki yaptıklarım hoşuna gitmiş gibiydi. Gülümsedim. Ona yaklaşıp elini tuttum.

O da gülümseyince koşarak acı seslerin geldiği bardan uzaklaştık.

Bir kadını en iyi bir kadın anlar Papatya"




































































AŞIK PAPATYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin