לופין מלמד בבית הספר

618 34 9
                                    

נ.מ פרסי
השנה התחילה נפלא נסעתי ברכבת עם הארי ועם הויזלים הגענו להוגוורטס ו... רגע מה לופין מלמד פה הייתי ישר בשוק ושמתי לב שגם הארי ראה אותו. לאחר שדמבלדור הכריז שלופין יהיה המורה של התגוננות מפני כוחות האופל הוא גם הכריז על בריחתו של סיריוס בלאק מאזקבן. וגם על הסוהרסנים מסביב לבית ספר אכלנו והלכנו לישון.
נ.מ הארי
שמתי לב שבזמן הנאום של דמבלדור כל פעם שהוא הזכיר את סיריוס בלאק פרסי כאילו ידע משהו שאני לא יודע. ואני עומד לדעת מה זה. לאחר כמה ימים החלטתי להזמין את פרסי לשיחה ליד האגם כדי לברר מה הוא יודע על סיריוס בלאק והנה בדיוק הוא הגיע:"שלום פרסי אמרתי לו. היי הוא השיב על מה רצית לדבר איתי. על סיריוס בלק אמרתי והסתכלתי בעיניו של פרסי.אני לא יודע עליו הרבה.אתה כן אמרתי בקול כועס.אני לא הוא צעק את זה בקול שכנראה הרבה שמעו. לא אכפת לי תגיד לי עכשיו צעקתי את זה שכנראה שמעו את זה בבית הספר. אתה יודע מה הוא אמר בקול כועס בלאק הוא הסנדק שלך. מה שאלתי בקול מעניין.כן ואני מצטער שאמרתי לך את זה ככה בגלל שאתה כל כך צריך לדעת את זה אתה כפוי טובה כל קיץ אני לא בבית כדי להגן עליך.מה איך אתה מגן עלי בדיוק אמרתי בקול כועס. או אתה לא יודע הוא אמר את זה כל כך עצבני כל יום הולדת שלך גנבתי מהדורסלים כסף למתנה בשבילך. באמת שאלתי בקול מתפלא. כן הוא ענה לי שמתי לב שהאגם התחיל לבעבע.פרסי תירגע אמרתי לו בקול ושמתי לב שמישהו רץ לכיוננו.לא אני לא ירגע הוא אמר בקול גבוה ועצבני." ואז שמתי לב שמי שרץ אלינו זה לופין. הוא תפס את פרסי חזק וניסה להרגיע אותו. נראה שלופין הצליח להרגיע אותו אבל ראיתי שיורדות לו דמעות והוא רץ לבית ספר. ואז לופין שאל אותי מה קרה סיפרתי לו הכול והיה לו מבט עצוב על הפנים וחזרנו לתוך בית הספר.
נ.מ לופין
בימים שלאחר מכן שמתי לב שפרסי והארי לא דיברו אחד עם השני ושהשמועה הגיע לכל הוגוורטס. ניסיתי לגרום להם להשלים אבל זה לא צלח בשבילי. אני עוד יגרום להם להשלים הבטחתי לעצמי
נ.מ פרסי
לאחר כמה ימים אחרי הריב עם הארי לא דיברתי איתו לא ישבנו ביחד ולא היה ביננו שום קשר. באותו יום היה לנו שיעור עם לופין אז הלכתי לכיתה שלו והוא הכריז. היום נתנסה על בוגראטים. "מישהו יודע מה זה שאל לופין." איזה תלמיד גריפינדור אמר."בוגראט זה בעצם יצור שמראה את הפחד הכי גדול שלך ואף אחד לא יודע איך הוא נראה באמת אמר התלמיד."כל הכבוד אמר לופין אנחנו עכשיו נתנסה בו הלחש הנגדי הוא רדיקילוס".לאחר כמה תלמידים הגיע תורי ברגע שהתקרבתי אל הבוגראט ראיתי את הדבר הבא.
ראיתי אז זואי וביאנקה אומרות לי בוגד יכולת להציל אותנו."אני מצטער אמרתי להם עם דמעות בעיניים" לאחר מכן התמונה השתנתה ראיתי את לוק הורג את אנבת."לא אמרתי בקול שבור וכואב בזמן שבכיתי" פתאום שמעתי צעקה מהצד."רדיקילוס" ראיתי שלופין עשה את זה והחזיר את הבוגראט לארון."הכיתה משוחררת". אמר וכולם יצאו חוץ ממני ומלופין."מצטער לופין אמר לי.זה בסדר אמרתי תוך כדי בכי. לא לא זאת אשמתי אמר לופין". לאחר מכן חזרתי למגדל גריפינדור עם דמעות בעיניים התחמקתי מכל השאלות והלכתי לחדר שלי ונשכבתי במיטה."הכול בסדר שאלו אותי פרד וג'ורג' ביחד. כן עניתי להם ולא הוספתי שום מילה". הם יצאו מהחדר ואז שמעתי מישהו בא לחדר וראיתי שזה הארי."הכל בסדר הוא שאל.לא עניתי בקול כועס הוא בא וישב לידי קמתי לישיבה.אני מצטער על מה שקרה לפני כמה ימים זה בסדר אמרתי וחיבקתי אותו."
נ.מ הארי
לאחר שאני ופרסי השלמנו נגמרה השנה הצלנו את בלאק וגיליתי עם הרמיוני שהוא לא רשע בכלל. והוא ברח עם בקביק למקום לא נודע. ואז בסעודת סוף השנה ישבתי ליד אחי פרסי כמו תמיד עם קצת עצב בגלל שהוא הולך למחנה שלו. ובסוף השנה חזרתי הביתה עם פרסי והוא הלך למחנה.
___________________________________________________
וואו זה היה ארוך 622 מילים אז תודה שקראתם ואני גם רוצה להודות לכם על מעל אלף פאקי** קריאות אני ממש מודה לכם ולא חשבתי שאוכל להגיע לכם הכול בגללכם תודה❤
אז אל תשכחו לתת כוכב כי זה היה פרק מאוד ארוך.
עד לפעם הבאה
נתנאל

הארי פוטר ופרסי ג'קסון אחים?! (הסתיים)Where stories live. Discover now