וואו מסע מטורף אה

479 29 1
                                    

נ.מ פרסי
לא מזמן סיימנו את מסע החיפושים הגדול שהיה לשבעה. זה היה מסע ממש ארוך כמעט חצי שנה של מסע. "אנבת שאלתי אותה.כן פרסי היא אמרה. אתה זוכרת איזה מסע ארוך היה לנו. כן אני כן היא אמרה." ואז התחלתי להיזכר במסע שלנו. בהתחלה התעוררתי במקום שגילתי שקראו לו בית הזאבים. משם התחלתי להתקדם למחנה יופיטר. לאחר שהגעתי למחנה. מסע חיפושים לשחרור תנטוס מאלסקה עם שתי חברים טובים. הייזל ופרנק לאחר שסיימנו את המסע ושיחררנו את תאנטוס והרגנו ענק. חזרנו למחנה יופיטר וכבר כל הזכרונות שלי חזרו. לאחר קצת זמן אנבת ועוד שלושה אנשים באו אלינו למחנה יופיטר. לאחר נשיקה מאנבת תרגיל ג'ודו מאנבת רוח שהשתלטה על ליאו וגרמה לו לתקוף את העיר התחלנט במסע. לאחר כמה עצירות הגענו לארצות המרוחקות. בשלב הזה הכרתי את כל חברי הצוות והיינו קבוצה טובה. לאחר שהגענו לרומא (ה.ע סליחה אם אני טועה) התפצלנו אנבת הלכה לשחרר את הפסל של אתנה. ואנחנו הלכנו לשחרר את ניקו די אנג'לו שנכלא על ידי הענקים. לאחר קרב הריגת הענקים בעזרת דיונוסוס. חזרה לאנבת לקיחת הפסל של אתנה ונפילה לטרטרוס שלי ושל אנבת התחלנו ללכת בטרטרוס. לאחר זמן מה נחתנו בטרטרוס. שתינו מנהר הפלגתון או בקיצור נהר האש וזה כאב.פגשנו את בוב יש הוא עזר לנו. לאחר שליטה ברעל והבטחה לאנבת שאני לא יעשה את זה יותר. הגענו לענק ידידותי דמסן האויב של ארס. לאחר התקדמות השתמשות בערפל כדי לעבור את צבאו של טרטרוס ומוות של דמסן ובוב. הגענו ללמעלה הרסנו את המעליות שהביאו מפלצות מטרטרוס המשכנו במסע. לאיר שניקו ריינה והמאמן הדג' לקחו את הפסל של אתנה והלכו למחנה החצוים אנחנו הלכנו להרוג את גאיה. לאחור המון זמן ולכידת אלת הניצחון הגענו למקום שבו גאיה הייתה צריכה לקום. לאחר שתפסו אותנו השתחררנו התחלנו להילחם הדבר הבא קרה. זה היה כאילו שהשמיים נפתחו ו12 האלים האולימפיים באו לעזור לנו. אבל גם לאחר כל זה גאיה התעוררה. לאחר שניצחנו את הענקים זאוס החזיר אותנו למחנה החצויים סופר מהר.לאחר שחזרנו למחנה ראינו שהמצב סביר. הפסל של אתנה היה על הגבעה היוניים והרומאים נלחמו ביחד נגד הצבא של גאיה. כל אחד מהשבעה הלך נגד חלק אחר של צבא. לאחר זמן של קרב שלא זכרתי ראיתי משהו עצוב. ראיתי את ליאו הורג את גאיה אבל תוך כדי הוא מת...

לאחר שטיפלנו בכול הפצועים נפרדנו מהרומאים ומהשבעה נשיקה מאנבת ידעתי מה התחנה הבא שלי.

                               מפקדת מסדר עוף החול

אה וגם לפגוש את הארי ולופין
___________________________________________________
טוב אז זה היה הפרק מקווה שנהנתם אז אל תשכחו לתת כוכב וכנראה שאחרי הפרק הזה אנחנו נגיע ל200 הצבעות אז תודה לכולכם
עד לפעם הבאה
נתנאל

הארי פוטר ופרסי ג'קסון אחים?! (הסתיים)Where stories live. Discover now