מבוך שמגיע לכל העולם=בלגן

נ.מ פרסי
אז הגעתי למחנה בקיץ פגשתי כמה חברים ובנתיים לא קרה כלום.אז היה משחק של תפוס תדגל ובמקרה אני ואנבת בזמן המשחק גילינו את הכניסה למבוך. אז כמובן שנכנסנו לאחר כמה דקות הליכה הבנו תיקון אנבת הבינה. שזה המבוך של דיידלוס וכמובן שלא הבנתי כלום מזה.אז לאחר עוד הליכה חזרנו למחנה ושמנו לב שכולם מחפשים אותנו. אז ישר רצנו אליהם."איפה הייתם כירון שאל אותנו. כירון תקשיב אמרה אנבת מצאנו את המבוך של דיידלוס." "פגישת מדריכים עכשיו" כירון אמר בקול. אז לאחר שאנבת קיבלה נבואה קיבלנו מסע חיפושים במבוך התכוננו לצאת. כמה דקות לפני שיצאנו גרובר סיפר לי  שהוא קיבל חיזיון מפאן שהוא מחכה לו והוא היה מאוד מעוניין לגבי זה. אז לאחר הרבה הליכה פגישה עם הפייטוס התפצלות שלי ושל אנבת מגרובר וטייסון במטרה למצוא את פאן. ואני ואנבת הלכנו אחרי עכביש מתכת קטן של דיידלוס והגענו להר געש שהייתי צריך להכנס אליו. שנייה לפני שנכנסתי אנבת תפסה אותי בכוח ונישקה אותי ואז היא אמרה לי."מוח אצות אני אוהבת אותך ובבקשה תחזור." (יש סוף סוף פרסבת)הייתי בשוק לרגע ולא שמתי לב שהיא נעלמה אוקיי אמרתי לעצמי.לאחר כניסה להר געש טיסה בגלל הר געש לאי בודד ונחיתה כואבת גיליתי שזה האי של קליפסו.וכמו כל אחד שבא לאי עזבתי אותו וחזרתי למחנה החצויים. לאחר זמן שלא זכרתי בגלל הבעיות קשב וריכוז שלי הגעתי לחוף המחנה ושמתי לב להלויה של מישהו וראיתי שאנבת נואמת רגע מי מת. התחלתי להתקדם אליהם ושמתי לב שמישהו ראה אותי."פרסי." הוא צעק בין רגע כולם הסתובבו והתחילו לרוץ אליי והתחילו לשאול אותי מה קרה ואיך שבאתי לענות הרגשתי שפתיים על שלי וראיתי שזו אנבת והמוח שלי נמס(רוקד ריקוד קטן במוח שלי).ואז כולם התחילו לצעוק ולמחוא כפיים וראיתי שכירון הסתכל עליי וחייך. לאחר כמה שעות היינו צריכים ללכת למבוך למצוא את חוט אריאנדה כדי לשבש ללוק את התוכנית לפרוץ למחנה. וידעתי איך והדרך הייתה עם העזרה של רייצל שפגשתי שנה שעברה. בגלל שהיא רואה דרך הערפול אז אחרי שמצאנו אותה היא הסכימה לעזור לנו מצאנו את החוט וגם מצאנו את מבצר הטיאטנים וצפינו בקרונוס נכנס ללוק רייצל זרקה עליו מברשת שיער כחולה והגענו חזרה למחנה. ובכל זאת לוק תקף את המחנה אז לאחר שסיימנו את הקרב שיחררו אותנו מוקדם מהמחנה ונפרדתי מאנבת בנשיקה קצרה. ולא שמתי לב כמה התגעגתי להארי
___________________________________________________
אז זה היה הפרק ואני יודע ששיניתי את הסיפור זה היה בשביל פרסבת וכמראה יהיו עוד כאלה אז אל תרשמו לי למה שיניתה זה בשביל הסיפור אל תשכחו לתת כוכב ואנחנו במעל 1000 קריאות ומעל 150 כוכבים אז תודה לכולכם
עד לפעם הבאה
נתנאל

הארי פוטר ופרסי ג'קסון אחים?! (הסתיים)Where stories live. Discover now