נ.מ פרסי
לאחר שנת הלימודים החמישית שלי ידעתי שלא נוכל לעצור את זה. הייתי צריך לצאת למלחמה נגד קרונוס וצבאו. והנה אני מחכה בסלון מסתכל בחלון לראות אם בקנדרוף הגיע לאסוף אותי. רגע אני רואה משהו זה מתקרב רגע זה הוא זה בקנדרוף. עם פגסוסים אוקיי הגיע השמן להיפרד מהארי ומרמוס.בקנדרוף נחת והלכתי אליו להגיד לו שאני צריך להיפרד מהארי. הוא הינהן והלכתי להיפרד מהמשפחה שלי. "הארי רמוס אתה יכולים לבוא רגע". הם ירדו למטה הסתכלתי על רמוס ואמרתי לו."הגיע הזמן. הוא הינהן הזמן למה? הארי שאל."הלכתי לרמוס ונתתי לו חיבוק ונפרדתי ממנו. ולפני שהלכתי להיפרד מהארי הוא אמר לי שהם עוברים לבית של סיריוס כחלק מהמסדר. לא כל כך הבנתי מה זה המסדר הזה אבל בסדר אמרתי לעצמי הינהנתי. הלכתי להארי ואמרתי לו."הארי אם אני לא חוזר אני מצטער.אבל מה קורה כאן הוא שאל עם דמעות בעיניים. הארי תקשיב אני צריך לומר לך משהו"."לא משנה מה יקרה לי תזכור דבר אחד אתה האח הכי טוב שיש".
אמרתי לו ונתתי לו חיבוק אמרתי להם ביי והלכתי לבקנדרוף שיצאתי שמתי לב שהארי בכה אבל לא יכולתי עוד להתעכב.אחרי שפוצצנו את הספינה זה בקושי הצליח.בקנדרוף מת פגשתי את אבא שלי אבל הייתי צריך לחזור למחנה ישר. ברגע שהגעתי למחנה ישר שמו לב אליי. אבל התעלמתי מכולם וישר הלכתי לכירון שהיה עם אנבת בחדר האוכל. היי אמרתי להם היי הם השיבו. לאחר שיחה קצרה על מה שקרה ואחרי שסיפרנו לסלינה סוף סוף היה לי זמן עם אנבת. "אז איך היה הקיץ שאלתי אותה. בסדר היא השיבה מה עם שלך. היה בסדר אמרתי. רוצה ללכת לשבת בחוף שאלתי אותה. כן למה לא היא ענתה". אז הלכנו לחוף דיברנו קצת. ואני חייב להגיד היא הייתה ממש יפה. פתאום היא שמה לב שאני בוהה בה היא צחקה וישר שמתי לב לזה. הסמקתי פתאום והיא נישקה אותי(ה.ע פרסבת עד לקבר ומעבר אהאהאההאה) חייכתי וחזרנו למחנה. לאחר מכן הימים עברו הלכתי לסטיקס במטרה להפוך ללא פגיע וזה עבד חזרנו לעיר עלינו לאולימפוס והתכוננו לקרב נגד קרונוס וגם הציידות באו לעזור והאמנתי שיש לנו סיכוי. לאחר הסבב הראשון היה לנו לא הרבה פצועים. רק מייקל מת ואנבת נפצעה מפגיון רעיל כדי להציל אותי.
-------------------------------------------------------------------------
בוא נגיד שבסיפור הזה מותר לעשות קסמים מחוץ להוגוורטס בתחילת השנה החמישית ומה שזה אומר בסוף כי בהתחלה של השנה החמישית אתה בהוגוורטס ובסוף אתה הולך אז תזכרו זה פרט מאוד חשוב וגם אני מוסיף כישוף שנקרא טורנטו והכישוף בעצם מרפא אנשים לא לגמרי חשוב להדגיש
-------------------------------------------------------------------------
אני זוכר שישר שחזרתי למלון לוטוס (נכון זה השם?) הלכתי ישר לאנבת וראיתי שכבר מטפלים בא התחלתי להירגע על פי מה שאמרו לי ניקו את הרעל אבל עדיין יש פגיעה. ואז נזכרתי יש כישוף שמרפא ."היי אנבת אמרתי לה. מה פרסי היא אמרה לי תקשיבי יש כישוף שמרפא פציעות רוצה שאני יעשה אותו. אתה יכול בכלל היא שאלה אותי. טוב כן בתכלס בוא נראה אותך היא אמרה לי.טורנטו
אמרתי והצבעתי עם השרביט לנקודה שהיה בה הפצע והוא די התרפאה והיא פתאום הרגישה יותר טוב. חכי רגע יש עוד אחד .
אפיסקי
ישר הפצע שהיה בגב של אנבת נסגר והיא הצליחה לקום כבר ."וואו זה היה מדהים היא אמרה לי וחיבקה אותי." באותה שנייה ויל סולאוס בא לבדוק את אנבת."מה קורה פה הוא שאל.או היי אמרתי ריפאתי את אנבת. ואיך בדיוק עשית את זה הוא שאל. קסם אמרתי נו עכשיו באמת אמרתי לו קסם והצגתי את השרביט שלי. אתה קוסם הוא שאל בפליאה. כן עניתי לו נראה לי שהייתי כבר צריך לספר את זה." בזמן שאחרי הלכתי לעזור לפצועים להתרפא ולהתכונן לקרב.
___________________________________________________
טוב אז בגלל שאני עצלן אנחנו פשוט נדלג על כל המלחמה וישר נגיע אחרי שהמחנה ניצחו במלחמה.
___________________________________________________
טוב אז ניצחנו במלחמה היו הרבה שאבדו והחליטו לשחרר אותנו מוקדם מהמחנה כרגע אני יושב בחוף לבדי מסתכל על הים. ואני מרגיש שמישהו יושב לידי. אה זאת אנבת."היי אני אומר לה. היי היא משיבה לי. אני צריכה להגיד לך משהו. מה אני שואל. מזל טוב היא אומרה ומביאה לי עוגה אנחנו מתחלקים בא ואוכלים אותה. אה ויש גם מתנה היא אומרת. באמת מה המתנה אני שואל כמו ילד קטן."
זה היא אומרת לי ומנשקת אותי. המוח שלי פשוט נמס באותו רגע ואז שמענו דיבורים מאחורינו."נראה שהזוג זקוק למחקלחת קלה לא. רגע ניסיתי לומר." אבח הם זרקו אותנו לים אבל אני בן שלפוסידון אז המשחק הזה שלי ואני חייב להגיד.
זו הייתה הנשיקה מתחת למים הכי טובה שיש.
___________________________________________________
אההאהאהאהאהאהאההאהאהאה אז סיימנו את פרסי ג'קסון זה היה ממש ארוך ואני די מרוצה הלא כן. כז אל תשכחו לפנק בכוכב כי אנחנו עוד שנייה במאתיים כוכבים ואלף חמשת מאות קריאות אז תודה לכולכם.בקרוב יעלה פרק עם כמה הסברים.
עד לפעם הבאה
נתנאל
YOU ARE READING
הארי פוטר ופרסי ג'קסון אחים?! (הסתיים)
Fanfictionכל הזכויות שמורות לריק ריירדן ולג'יי קיי רולינג וחץ מהעלילה של הסיפור -=+=- *אזהרה* זה הסיפור הראשון שלי סליחה מראש אם הכתיבה לא טובה אשמח להערות ולטיפים מקום 10 פרסי גקסון 6/1/2021