ARKADAŞ! - 3.Bölüm

170 8 1
                                    

En sonunda Jungkook kendine gelip konuşmaya başladı.

"İyiyim. Sıkıntı yok."

Bunu söylerken inandırıcı değildi. Vicudu titriyordu. Arkadaşları gömleğinin düğmelerini kapatmaya çalıştı.

"Jungkook hadi gitmemiz lazım ders başlıcak."

"Tamam hadi gidelim."

Jungkook zorlanıyordu ama bunu belli etmemeliydi. Öğretmenlerin bunu öğrenmemesi gerekiyordu.

Sınıfa gittiler Taehyung orda oturuyordu. Jungkook tekrar onun yanına oturdu.

"Jungkook. Vücudun titriyor, rahatsız oldun ve zorlanıyorsun. Kendini bunu yapmaya zorlama."

"Hayır Taehyung ben iyiyim."

"Sen bilirsin Kook."

Öğretmenleri sınıfa girmişti ve tekrar derse başlamıştı.

Taehyung'un elı Jungkook'un bacağında geziyordu. Jungkook düzensiz şekilde nefes alıyordu. Kalbi çok hızlı atıyordu.

Taehyung Jungkook'un rahatsız olduğunu bildiği için yapmaya devam ediyordu. Bu son derse kadar böyle gitmişti.

Okuldan çıkarken Jungkook kötü görünüyordu rengi solmuştu. Yüzü bembeyazdı.

Taehyung hızla Jungkook'un yanına geldi.

"Jungkook kötü görünüyorsun biraz yürümek ister misin?"

Jungkook başıyla onaylamıştı. Konuşmuyordu çünkü sesi kısılmıştı.

Taehyung kolunu Jungkook'un omzuna attı ve onu kendine yaklaştırdı. Yürümeye başladılar.

Bir süre sonra sahil kenarında bir yere oturdular.

"Neden değiştiğimi bilmiyorsun. Sana güveniyorum bu yüzden sana anlatıcam."

Jungkook parlayan gözleriyle Taehyung'a baktı.

"Anlat, dinliyorum."

"Şehirden ayrıldıktan sonra ailem çok yoğun çalışmaya başladı ve ben sürekli dışarı çıkıp gezmek istedim ama onlar izin vermedi. Ben ısrar ettikçe bana karşı olan sinirleri arttı. Önce sadece bağırıyorlardı ama sonra dövmeye başladılar."

"Bunu nasıl yaparlar!"

"Bu daha bir şey değil. Ben bir gün onlardan habersiz evden çıktım ve bir adam yanıma geldi. Yaralarımı gördüğünü ve pansuman yapmak gerektiğini söyledi. Bende onunla gittim iyi birine benziyordu ama değilmiş. Beni karanlık bir odaya soktu ve oraya kitledi."

"Neden bunu sana yaptılar?!"

Jungkook'un gözleri dolmuştu ve sinirli görünüyordu.

"Daha sonra her gün yanıma gelip bana tecavüz etmeye başladı. Yıllarca buna katlandım yemeğine içki ve uyuşturucu kattı. Bir gün çekmecede bir silah buldum ve adamı uykusunda öldürüp kaçtım. Ve sonra eski okul müdürümüz beni buldu ve bir yurda yerleştirdi. Sonra da bu okulda okumaya başladım. Şimdi kendi evimde yaşıyorum. Küçük bir yer dağınık fazla bir şey yok ama eski günlere göre orası mükemmel."

"Taehyung ben çok üzgünüm. Bu gün ne istersen onu yapalım sevdiğin yerlere gidelim."

"Gerek yok Jungkook. Dinlenmen lazım."

Jungkook kaşlarını çattı ve konuşmaya devam etti.

Taehyung'un hayat hikayesi😔💕

ARKADAŞ! "Taekook"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin