ARKADAŞ! - 5.Bölüm

132 6 2
                                    

Taehyung ani hareketiyle Jungkook'u susturdu. Belinden tuttu ve dönerek yatakta Jungkook'u kendi üstüne çıkardı.

Jungkook olduğu yerde kaldı ve kıpırdayamıyordu. Taehyung onun ensesini tuttu ve kendine bastırdı.

Jungkook'a biraz sarıldıktan sonra Taehyung'un elı Jungkook'un pantolonunun içine kaydı.

Jungkook onu durdurmaya çalıştı. Taehyung sarhoş olsada o an çok güçlüydü.

Taehyung ayağa kalktı ve pantolonunu çıkardı. Jungkook ise bunu görmemek için gözlerini kapadı. Onun gözleri kapalıyken Taehyung ona yavaşça yaklaştı ve hızlı onunda pantolonunu indirdi.

Jungkook direniyordu, ona engel olmaya çalışıyordu ama başaramıyordu. Taehyung onun sırtını duvara dayadı ve ona yaklaştı.

Jungkook ondan uzaklaşmaya çalışıyordu ama arkasında duvar vardı. Taehyung Jungkook'un fazla kıpırdamasından rahatsız olmuştu. Sarhoştu ve ne yaptığını bilmiyordu.

Eline bir vazo aldı ve onunla Jungkook'un kafasına vurarak onu bayılttı. Her yerde bir şey aradı. Sonunda buldu. Halat. Jungkook'u yatağa sıkıca bağladı.

Taehyung çıplak kalan Jungkook'u sırt üstü çevirdi. Ve üstüne yattı. Jungkook baygındı ama gözünden bir damla yaş süzülmüştü.

Taehyung'un darbelerine karşı Jungkook bir süre sonra uyandı. Kıpırmaya çalıştı ama elleri ve ayakları bağlıydı, yatakta çıplak yatıyordu. Taehyung ise durmuyordu ve Jungkook'un canını yakıyordu.

Taehyung Jungkook'u sertçe yana çevirdi ve kendiside ona arkadan sarılarak yattı. Jungkook'u kendine bastırıyordu bu Jungkook'un inlemesine sebep oluyordu.

En sonunda konuşmayı başardı.

"Tae lütfen bırak. Yeter."

"Yetmez Jungkook. Sen benimsin."

Jungkook fenalaşmıştı yüzü bembeyaz oldu ve daha fazla dayanamadı. Kendinden geçti ve bayıldı.

Taehyung ondan faydalanmaya devam etti. Jungkook'un ellerini ve ayaklarını onu daha iyi hareket ettirebilmek için açtı ama bir süre sonra o da yorulmuştu ve sarhoşluğu onu daha fazla ayakta tutmadı.

Jungkook'un göğsünde uyuya kalmıştı. İkiside hala çıplaktı. Bütün geceyi böyle geçirmişlerdi.

Sabah olduğunda Jungkook uyandı ve göğüsüne yaslanmış uyuya kalan Taehyung'u fark etti.

Dün gece yaptıklarından dolayı ona kızamazdı. Çünkü o uyandığında hiçbir şey hatırlamıcaktı.

Jungkook aceleyle kalktı ve üstünü giydi. Sonrada Taehyung'un üstünü giydirdi. Taehyung hala uyuyordu. Jungkook Taehyung'un olanları anlamasını istemiyordu.

Taehyung'u çok seviyordu ama bunlardan sonra onun yüzüne nasıl bakıcaktı. Çocukluk arkadaşı bunu ona yapmıştı.

Taehyung sarhoşken çok ileri gitti😐

ARKADAŞ! "Taekook"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin