DM
Baekbyun: Buluşma yerine geldin mi
Loeypcy:Evet sen nerdesin
Baekbyun:Evde
Loeypcy: Şaka yapıyorum de
Baekbyun: Şaka yapıyorum
Loeypcy: Baekhyun...
Baekbyun:Tamam gerçekten şaka yapıyorum
Sen bize içecekleri al geliyorum beş dakikayaLoeypcy:Ne içersin
Baekbyun: Çilekli Milkshake
10 dakika sonra
Loeypcy: Aldım
Baekbyun: Bende geldim
Loeypcy:Nerdesin
Baekbyun: Arkana bak
________
Chanyeol arkasını döndüğünde yaklaşık bir aydır aradığı çocuğu karşısında görmeyi beklemiyordu. Ve Baekhyun da Chanyeol'un milkshakeleri yere düşürmesini beklemiyordu.
"Ya gerizekalı döktün" Baekhyun yere düşen ve artık içilecek durumu kalmayan milkshakeleri çöpe atıp geldikten sonra arkasında bıraktığı Chanyeol'u göremedi.
Hemen etrafına bakınca uzun olanın karşıya geçtiğini ama çok da uzaklaşmadığını fark etti ve koşarak arkasından ona yetişmeye çalıştı.
Chanyeol arkasından Baekhyun'un geldiğini görünce daha da hızlandı ama kaçmasının imkanı yoktu çünkü Baekhyunun ondan daha hızlı koştuğu bariz belliydi. Çok geçmeden Baekhyun elini uzattığı gibi Chanyeol'u bir sokağa itti ve yere düşen Chanyeol'un karşısına geçip dizine oturdu.
"Ya sen gerizekalı mısın?! Sırtımdaki çanta ne kadar ağır haberin var mı?" Diyip soluklanmak için başını Chanyeol'un omzuna koydu.
"Şaka mı bu? Siktir git" ama Chanyeol'un bunu diyip küçüğü itmesi bir oldu. İçinde olduğu durumu anlamıyordu çünkü bir aydır aradığı çocuk karşısındaydı. Bunun Sehun'un bir oyunu olduğunu bile düşündü.
"Beni bulmak istemiyor muydun? Al işte buldun" dedi Baekhyun Chanyeol'un onu ittiği yerden kalkıp. Ve ardından arkasına bile bakmadan yürümeye başladı. Ama köşeyi bile dönemeden birinin çantasını çektiğini hissetti. Çekenin Chanyeolden başkası olmadığını bildiği için bir şey demeden durdu ve gelecek hamleyi bekledi.
"Çantan ağırsa alabilirim."
"İyi." Diyip verdikten sonra tek kelime bile etmeden yan yana yürümeye başladılar.
"Konuşmuyor muyuz?""İttiğin için kolum acıyor konuşamam şuan"
"Kanıyor mu?"
"Evet"
"Bekle" dedikten sonra Chanyeol sırtındaki çantayı düzelterek hızlıca uzaklaştı. Yaklaşık 5 dakika sonra döndüğünde elinde iki tane Milkshake olması küçük olanı gülümsetmişti. Chanyeol gibi birine göre bu baya düşünceli bir davranıştı.
Milkshakeleri yanındaki kaldırıma bırakıp küçük olanın kolunu tuttu ve kanayan yere üzerinde desenleri olan pembe bir yara bandı yapıştırdı. Bunu normalde başkası yapsa Baekhyun tersleyebilirdi ama Chanyeol yapınca gözüne biraz sevimli gelmiş olabilirdi.
"Baekhyun hâlâ mi konuşmuyoruz?"
"Biraz affettim"
"O zaman nereye gidelim" demişti uzun olan küçüğün eline çilekli milkshakeini verirken.
"Bilmem"
"Konuşmamız gereken şeyler var. Sessiz bir yere gidelim sahil gibi mesela."
"Olur sahile gidelim" diye cevap verdi küçük olan. Sahile gidene kadar aralarında bir diyalog geçmedi. Sadece arada Baekhyun'un kedilerden korkmasından bir iki cümlelik bir konuşma geçmişti o kadar.
"Ee Sahilde geldiğimize göre bana açıklaman gereken şeyler yok mu sence de?"
"Aslında farkında değilsin ama burda suçlu olan ben değil sensin. Beni suçlamaya çalışma kaç kere seninle konuşmaya çalıştım ve her seferinde tersledin. Bende buluşmanın iyi olabileceğini düşündüm. Benden hoşlanıyordun ve beni bana anlatı-"
"Sadece seni güzel buluyorum. Hoşlanma gibi duygu söz konusu olamaz çünkü çok farklıyız. Ben saçma duygulara kapılmadan tanışmamız iyi oldu aslında"
"Ne demeye çalışıyorsun Chanyeol?"
"Farkındasındır birbirimizden çok ayrı insanlarız zaten anlaşamıyoruz da ben saçma sapan duygular hissetmeden karşıma çıkıp kim olduğunu göstermen iyi oldu." Chanyeol'un bu sözünden sonra uzun süre Baekhyun bir şey diyemeden önündeki denizi izlemeye başladı. Chanyeol'un ondan hoşlandığını düşünüyordu. Kendisi de biraz ondan hoşlanıyor olabilirdi. Hatta okulun ilk günü Sehunların yanında gördüğünden beri hoşlanıyordu büyük olandan. Yazmak için kırk takla attığı ve yazdıktan sonra heyecadan geceleri uyuyamadığı adamın böyle demesi kalbini biraz kırmıştı.
"Doğru" diyip sessizliği bozdu küçük olan ve ardından konuşmasına devam etti "Senin beni sevdiğini düşünmek saçma olurdu. Birbirimizden çok farklıyız çünkü ve sevebileceğin insan tiplemesine uymuyorum zaten. Beni yanlış anladıysan özür dilerim ve şimdi gitmem gerek"
"Nereye"
"Sehun ve Luhan bekliyor."
"Çantan ağır. İstersen seni oraya bırakabilirim" demişti Chanyeol ama Baekhyun'un buna tek cevabı gülümseyerek çantasını sırtına alıp ilerlemek olmuştu.
"Bir daha ne zaman buluşabiliriz! Hey! Baekhyun!" Diye arkasından seslendiğindeyse küçük olan çoktan gözden kaybolmuştu bile.
____________
Chanyeol sana bir ben çarparım bir yer çarpar.
#TeamByun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baddies Hansol || Chanbaek
FanfictionHansol Üniversitesinin Resmi Baddies Hesabı. [Chanbaek texting+instagram] [Biraz da düz yazı olabilir]