"Gördünüz mü Baddies sayfası Michayi paylaşmış" dedi Sehun sarı kanepeye atlarken. Şu an Luhan'ın evinde toplanmış Chanyeol'un ne haltlar karıştırdığını anlamaya çalışıyorlardı.
"Bu sayfanın admini kim hala bulunmadığı değil mi"
"Bulunmadı Jong, sizce kimdir? Büyük kaos olur kim olduğu bulunursa" dedi Sehunun yanına otururken Luhan. Gerçek şu ki kimse admin kim olduğunu bilmiyordu ve tuhaf olan kısım kimse de kimseden şüphelenmiyordu.
"Geçen yıl itiraf sayfası çıktığında hemen öğrenmiştik kim olduğunu"
"Chanyeol olabilir mi?" Dedi Baekhyun düşünmeden. Düşünse zaten söylediğinin ne kadar saçma olduğunun farkederdi.
"Salak! Chanyeol olsa neden seni bulmak için kırk takla atsın ki" dedikten sonra Jongdae yanındaki yastığı Baekhyuna attı. Bu sanırım son zamanlarda söylediği en mantıklı şeydi.
"Chanyeol o sayfa admimine mesaj atmış Baekhyun paylaşıldığı zaman" dedi Sehun.
"Yuh ne yazmış"
"Salak çocuk Baekhyun'u bulmak için yazmış he bir de sil bu gönderileri yazmış. Ne alakaysa anlamadım."
"Ne yani benim fotoğraflarımın silinmesini mi istemiş?" Sehuna dönerek sordu küçük olan. Sehunsa kafasını olumlu anlamda sallayıp önüne Luhana sarılmaya devam etti.
"İyi de neden?"
"Bilmem belki de kıskanmıştır" demişti gülerek. Dalga geçtiği bariz belliydi.
"İyi de Sehun sen bunu nerden biliyorsun" dedi Jongin sorgular bir tavırla. O hesabın adminini bulmak artık ölüm kalım meselesi gibi bir şey olmuştu. Belki de en çok Jongin bulmak istiyordu çünkü admin hepimizin fotoğrafını paylaşıp onun fotoğrafını paylaşmamıştı.
"Chanyeol'un telefonunu karıştırırken gördüm. Bu arada o nerede?"
"Michayla"
"Ay sikeyim Michasını ara Sehun gelsin." Luhan'ın emriyle Sehun telefonunu çıkarıp Chanyeol'u aradı. İlk aradığında açmadı, ikinci aradığında da açmadı. Tam pes edip telefonunu pantolonun cebine koyuyordu ki titreme sesiyle telefonu açıp hoparlöre verdi.
"Efendim Sehun"
"Nerdesin?"
"Michaylayım,noldu?"
"Bir sey olmadı sadece Luhan'ın evinde toplandık sende gel diyecektim."
"Kim kimsiniz?"
"Ben, Jongdae, Baekh-"
"Sehun ben seni daha sonra arayayım mi? Görüşürüz." Diyip Sehun'un cevap vermesini bile beklemeden telefonu kapattı. Chanyeol'un tam Baekhyun denileceği zaman telefonu kapatması diğerlerinin de gözünden kaçmamıştı.
"Ne bu tavırlar gören de sanacak götünü siktik. Gelmiyorsa gelmesin." Dedikten sonra Jongdae kalkıp Baekhyunun yanına gidecekti ki küçük olan ondan önce davranıp kalktı salondan, daha sonra da evden dışarı çıktı.
Madem Chanyeol onunla görüşmek istemediğini bu kadar belli ediyordu. Baekhyunda onunla görüşmezdi bu saatten sonra. Ama herkes son bir konuşmayı hak ederdi değil mi?
_________
Baekbyun:Senin benimle sorunun ne?
Loeypcy:Bu ne demek?
Baekbyun:Ne dediğim gayet açık
Benimle konuşmamalar
Ben varım diye Luhan'ın evine gelmemeler
Ne oluyor bunlar tam olarak?
O çok sevgili sevgilin mi izin vermiyor görüşmemize.Loeypcy: Micha sevgilim değil
Bunu daha kaç kere demeliyim bilmiyorum ama değil
Ki sevgilim olsa bile senle konuşup konuşmamama karışamazBaekbyun:Ne o zaman gerizekalı
Sorun ne?
Ne yaptım sana anlamıyorum
Neden benden uzak duruyorsun anlamiyorumLoeypcy: Çünkü senden uzak durmazsam çıkmaz bir sokağa girmekten korkuyorum
Baekbyun: Sokağını sikeyim
Çıkmazını da sikeyim ChanyeolLoeypcy: Baekhyun
Buluşalım mı?
Baekbyun: Buluşmayalım oruspu çocuğu
Siktir gitLoeypcy:Evine geç
20 dakikaya gelirim
Baekbyun:Evimi bilmiyorsun
Loeypcy: Öğrenirim
Uf tamam cok uzattınız öpüşün
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baddies Hansol || Chanbaek
FanfictionHansol Üniversitesinin Resmi Baddies Hesabı. [Chanbaek texting+instagram] [Biraz da düz yazı olabilir]