28

346 25 12
                                    

"Chanyeol" dedi küçük olan büyüğüne doğru yaklaşırken. Yaklaşık bir saattir evde oturmuş Baekhyun'un açıklama yapmasını bekliyorlardı. Chanyeol salonun bir köşesinde oturmuş diğerine bakarken Baekhyun içinden nasıl açıklama yapacağını düşünüyordu.

Baekhyun eve ilk girdiği an biraz yılışıp işi tatlıya bağlamayı düşünse de bırakın yılışmayı diğerine sarılamamıştı bile... Chanyeol kişisi şart koymuştu açıklama yapmadan yanıma dahi yaklaşamazsın diye. Baekhyun bu konuyu baya abarttığını düşünse de bunu söyleyebilecek bir ortamda değildi ne yazık ki. Sonra söylemek için beyninin köşesine not etti ve son kez şansını deneyip diğerinin oturduğu koltuğa doğru yanaştı.

"Yaklaşma hyun"

"Chanyeol lütfen izin verir misin" diyerek diğerinin düşünmesine bile vakit vermeden geçti sevgilisinin kucağına. Tamamdır Byun Baekhyun işte şimdi ipleri eline alıp anlatmaya başlayabilirsin.

"Öncelikle söylüyorum beni kucağından indirirsen bir daha kucağına alabileceğin bir Baekhyun olmaz" diyip diğerinin gözünü korkuttuktan sonra konuyu açmak için yerine iyice yerleşti. Ki Chanyeol'un küçüğün beline konulmuş elleri de korktuğunun bir işaretiydi. Baekhyun amacına ulaşmıştı

"Evet sitenin admini Sehundu ve bunu senden sakladığım için özür dilerim sevgilim. Sadece eğlence için açmış ama işin bu kadar uzayacağını düşünememis."

"Salak bu çocuk"

"Beni dinle bi neyse biliyorsun Sehunla aynı bölümdeyiz ve bölüm derslerinde genellikle eş oluyoruz. Bende bir gün bunu telefonla uğraşırken gördüm ama pek yorum yapmadan bir iki soruyla konuyu değiştirdim. Yani anlayacağın görmemiş gibi davrandım."

"Neden" dedi büyük olan sevgilinin belindeki ellerini daha da sıkılaştırırken.

"Bilmem ilk başta pek umursamadım bu da benim gördüğümü anlamış sanırım bana yalakalık olsun diye sürekli beni paylaşıp durdu zaten" dedi Baekhyun küçük bir kıkırtı bırakarak.

"Sonra da sen girdin işte araya bu sefer ben Sehuna kapatmaması için yalakalık yapacak duruma geldim resmen. Çünkü kapatırsa unutup giderdin beni ve bir daha belki de hiç konuşamazdık." Diyip konuyu bitirdiğinde Chanyeol'un kafasındaki soru işaretleri de birer birer kalkmış olmuştu. Nerdeyse Sehuna o aptal hesabı açtığı için teşekkür edecekti. Onun sayesinde küçüğünü bulmuştu.

" Peki Chanyeol bey siz neden bana haber vermeden benim telefonumu karıştırdınız açıklayabilir misiniz hemen" diyip bir hışımla Chanyeol'un tutuşundan kurtulup ayağı kalktı Baekhyun.

Şimdi de açıklama yapma sırası Chanyeoldaydı.


...

Baddieshansolkr

Baddieshansolkr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

9,468 Beğeni

Baddieshansolkr: Biraz da sayfamızın yakışıklı adminini paylaşalım :D

Yorumlar

Johnnyzen: DALGA GECIYO OLMALISINIZ

Yerimiss: İlk fotoda okulumuzun en yakışıklısı diyerek kendini paylaşmıştı bu aptal hiç şaşırmadım

Luluhan: Ne

Mingyusvt: Bu nasil aylarca kendini gizledi ona şaşırıyorum

Zkdlnkai: Oruspu cocugu sehun neden bir kere bile beni paylaşmadın lan

Loeypcy: Elime sağlık

Jacksonwang7: Abi ben anlamadım

Baekbyun: Sehun özür dilerim ben senin kanınım benden vazgeçme

Daejong: Minseokla iddiaya girdik amk ben jongin demiştim kaybettim götüme girdi üç soju


Ohbutsehun: NOLUYO KARDESIM NE BU TANTANA


________________

TAM IKI YIL SONRA GERI DONDUM ARKADASLAR MERHABA 😃

Exo geri dönünce bende yuvama geri döndüm lütfen diğer kitabımı da okuyun yeni yayınladım sevimli vir texting olmasını umuyorum <3

Sizi bu kadar beklettiğim için özür dilerim 😔😔

Admin tahminleriniz tuttu mu (eğer hatırlıyosanız tabi)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Baddies Hansol || ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin