24

1.8K 140 43
                                    


Baekhyun gelen mesajla Luhan'ın üstüne hırka al gibi söylemlerini dinlemeden koşarak bahçeye indi. Diğerini bu kadar çok özledigini kendisi de tahmin etmiyordu. Sevgili olduklarından beri ki ne zaman sevgili olduklarını tam olarak bilinmese de pek görüşememişlerdi. Chanyeol'un aptallığı ve küçük olan boş tribi yüzünden yaklaşık bir haftadır birbirlerini görmemişlerdi anlayacağınız.

Baekhyun diğerinin iki dakikaya aşağı in mesajından sonra gerçekten iki dakika süre tutup iki dakika dolduğunda koşarak bahçeye inip öbürünü aramaya başlamıştı. O sırada ağacın arkasına saklanıp kendini izleyen bedenden habersizdi.

"Yah Chanyeol!" Demesiyle büyük olan daha fazla dayanamayıp ağacın arkasından çıktı. Baekhyun gördüğü bedenle düşüp düşmemelerini önemsemeden koşarak gidip kucağına atladı. Daha önce kimseye bu kadar sıkı sarıldığını hatırlamıyordu. Chanyeol başta biraz afallasa da daha sonra ellerini diğerinin kalçasının altına ve beline koyup sıkıca sarıldı.

"Beni bu kadar özlediğini bilmiyordum Hyun."

"Bende bilmiyordum." Dedi ve yaslandığı omuzdan kalkıp diğerinin yüzüne baktı.

"Bebeğimin gözlerin dolmuş" Ve evet neredeyse özlediği için ağlayacak duruma gelmişti.

Bir şey söylemeden diğerinin kepçe kulaklarını yavaşça okşadı. O sırada büyük olan onun güzelliğiyle hipnoz olmuş bir şekilde gözünü bile kırpmadan yüzünü inceliyordu. Bir erkek nasıl bu kadar güzel olabilirdi ki? Minik burnu, pembe dudakları ve dudağın üzerindeki beniyle o kadar güzel duruyordu ki. Güzellik tanrıçaları halt yemiş diye düşünmeden edemedi.

Ellerinden birini miniğin yanaklarının üzerine getirdi ve arkada onları izleyen Luhanı umursamadan dudaklarını birleştirdi. Baekhyun da bunu bekliyormuş gibi ellerini boynuna doladı ve mümkünmüş gibi diğerine daha da çok yaklaştı.

Sözde masum bir öpücük gittikçe alevlenirken Baekhyun hâlâ bahçede olmalarının verdiği utançla dudaklarını ayırdı. Alınları birbirlerine yaslıyken ikiside tek kelime etmeden nefes almaya çalıştı.

"Baekhyun.. İlk defa aşık oluyorum ve sen öpmeye bile kıyamayacağım kadar güzelsin." Duyduğu cümle ile utangaçlığı bir kenara bıraktı ve hızlıca önündeki dudaklara yapıştı küçük olan. Bu onun ben de seni seviyorum deme yöntemiydi. Hem eğer Chanyeol onu öpmeye kıyamıyorsa, o diğerini öperdi.

_________

Baekbyun

2,011 BeğeniBaekbyun: Kalbimdeki yeri kalbimden büyük

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2,011 Beğeni
Baekbyun: Kalbimdeki yeri kalbimden büyük

💭

Johnnyzen: Bu kadar yakışacaklarını düşünmemistim


Luluhan: Evimi otel gibi kullandığınız için para vermenizi bekliyorum


Kimsoohyun:Baekhyun bu çocuğa nasıl bakmış


Daejong: Emeklerimin karşılığı bu fotoğraf


Ohbutsehun:Sextapeleri satılır iletişim dm


Yurimicha1: Aşkın gözü körmüş cidden 🤢

Godbonie: Ya yarramı yiyin 10/10 çift

Yerimiss: Hay maşallah


Miniseokxiu: Bayıldım bu görüntüye... Heybetli.. Görkemli..


Bölümü düzenlemeden atıyorum yazim yanlışım varsa da şimdiden özür dilerim. Biraz başım ağrıyor kusura bakmayın ve profilime girip lutfen yeni yazdığım kitabımı da okuyun

Baddies Hansol || ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin