Baekbyun
3,005 beğeni
Baekbyun: Belki de şarjın bitti, ya da biz bittik :((💭
Yerimiss: Kenan doğulu sunbaenim 😋
Zkdlinkai: Olmamıştınız ki bitesiniz
Johnnyzen: Çok müstehcen bir fotoğraf
Krisfanfan: Baekhyun-ah burnum kanadı
|
Baekbyun: Neden? İyi misin?Kimhaneul: GT
Loeypcy: Ara beni lütfen
Sanchoitz: Bal olsaymışsın
Godbonie:Hay seni doğuran anaya kurban
Kimsiwontai: Ne bu kız mı erkek mi??
____________
Baekbyun: Chanyeol
Loeypcy: Baekhyun
Baekbyun: Oh aynı anda yazdık
Loeypcy: O zaman önce sen başla
Baekbyun: Çok önemli bir şey değildi
Sen başlaLoeypcy:Peki o hâlde
Seni arayabilir miyim?Baekbyun: Chanyeol...
Bende sana seni arayabilir miyim diyecektimLoeypcy:Birileri beni özlemiş sanırım
Baekbyun: Sen özlemedin mi?
Loeypcy: Özledim
Görüldü
________
Baekhyun'un görüldü atmasının üzerinden yaklaşık 5 dakika geçmişti. Ama Chanyeol Cevap vermeyeceğini bile bile hala bekliyordu. Bende özledim demek bu kadar zor olamaz diye düşündü kendi kendine. Ama ya küçük olan onu özlememişse?
Oflayıp telefonunu yana attı ve mutfağa gitti. Küçük olanı neden düşündüğüne dair bir bilgisi de yoktu. Ona karşı bir şeyler hissetmiyordu sadece son zamanlarda onu aklından çıkaramıyordu. Önemli bir şey değildir küçük bir beğenidir diyip geçiyordu. Kim olsa Baekhyun'u kolay kolay aklından çıkarazmadı zaten. Tuhaf bir şey vardı o çocukta anlayamadığı.
Kendi içinde verdiği savaş çalan telefon sesi sayesinde son buldu. Ekranda gördüğü bilinmeyen numarayı başta açmayacaktı ama küçük olanla konuşmaları aklına gelince belki o arıyordur diye düşündü.
"Alo"
"Chanyeoliiee" ve yanılmamıştı da arayan Baekhyundan başkası değildi.
"Oh Baekhyun sen miydin? Numaramı nerden buldun"
"Sehundan aldım. Ne kadar zor oldu numaranı almak biliyor musun? O piç karşılıksız hiçbir şey yapmıyor."
"Benden isteyebilirdin Baekhyun"
"Böyle daha gizemli ve eğlenceli oluyor ama Chaniie" diyip kıkırdadı. O sırada Chanyeol küçük olanı gerçekten özlediğini bir kere daha farketti. Gülüşünü bile özlemişti.
"Hah ne demezsin baya gizemli neyse nasılsın?"
"Çok iyiyim sen?"
"Bende iyiyim. Neden çok iyisin bakalım?"
"Orası da bende kalsın. Sır.” Baekhyun'un bu sözlerinden sonra aklına Jongdae'nin Baekhyun'un konuştuğu birinin olduğunu söylemesi geldi. Jongdae'nin yalan söylediğini düşünüyordu ama görünen o ki gerçekten küçük olanın konuştuğu birisi vardı.
"Chanyeol orda mıs-"
"Baekhyun, hoşlandığın birisi mi var?"
Bir 2 saniyelik sessizlikten sonra Baekhyun Chanyeol'un duymaktan korktuğu ama neden korktuğunu bilmediği o kelime ile devam etti.
"Evet."
"Anlıyorum"
"Kim olduğunu sormayacak mısın Chanyeol?"
"Hayır, gerek yok. Umarım mutlu olursun Baekhyun. Benim şuan bir işim var sonra konuşalım olur mu? Görüşürüz" diyip küçüğün cevap vermesine müsade bile etmeden telefonu kapattı.
Yanlış anlamayın mutsuz değildi sadece biraz karnı ağrımıştı o kadar. Hatta arkadaşı adına mutlu olmuştu. Onun da en kısa zamanda birini bulması gerekiyordu.
Baekhyun açık açık senden hoşlanıyorum demek bu kadar zor olmamalı
Chanyeol sende gerizekalısın adam olan anlar senden hoşlandığını neyse oy vermeyi unutmayın 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baddies Hansol || Chanbaek
FanfictionHansol Üniversitesinin Resmi Baddies Hesabı. [Chanbaek texting+instagram] [Biraz da düz yazı olabilir]