AYAZLI BİR GECEDE YANLIZ KALAN BİR COCUK GİBİYİM

142 6 2
                                    

Ey gul bahcemin en nadide cicegi; seni o kadar ozledim ki anlatamam. Herseyde seni aramaya basladım.Nereye baksam gormeden asık oldugum o nur yuzunu hayal ediyorum en guzel haliyle.Senıi ruyalarımda ararken hayallerde bulur oldum.Simdi ise en ucra koselerde seni hayal ediyorum.Ah!EFENDİM ne olurdu bende gorebilseydim o mah cemalini bende doya doya baksaydım sana seninle aglayıp seninle gulseydim.Bende "amin" deseydim  ettigin dualara sahit olsaydım buyuklerin sehadetlerine acılar cekseydim seninle.Bende hayal etseydim o alemler guzeli gozlerine bakarak cenneti.Bende nasiplenseydim o nurdan sohbet halkalarının FEYİZ VE BEREKETİNDEN...

Sana gelen oklara migfer halkalarına bende hedef olsaydım kan dokseydim senin yolunda can verseydim senin ugrunda vazgecseydim bende senin gibi herseyimden.Dostların taa gonulden "ANAM BABAM SANA FEDA OLSUN YA RASULALLAH" deseydim.Ne olurdu ki bende deseydim SENİ COOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM SULTANIM diye.Sonra duyursaydım KOLENİN SULTANINA OLAN ASKINI.

Ne olurdu İNCİ TANEM bende gerceklestirebilseydim butun hayallerimi.AMa simdi yalan dunyanın en ucra en karanlık  kosesinde sana seslenmek zoruma gidiyor:( sensiz dunya da yasamak basortume el uzanırken caresiz ve yalnız kanadı kırık bir serce gibi kenarda cırpınmak, guzeller guzeli sevgilinin ummeti benim din kardeslerim sel gibi cehenneme akarken caresizlikten aglamak zoruma gidiyor.Ey top yekun zaman ve mekan SULTANI Ey senin hurmetine  yaratılan dunya da sensiz kaldıgım CAN RESUL !Ey gunesi arsa golge eyleyen sultanı nebi nerelerdesin gel artık.Bir gunes gibi doğ gecelerimize,aydınlat kararmıs kalplerimizi.Tut elimizden cek bizi yalan dunyanın acılarından sahte mutluluklarından.Elimizden tut ki sana gelelim sana gelelim EFENDİM.Gunah cukurlarına dustuk gunahkarız ama...

Buna ragmen yandı gonlumuzde senin hasretin,askın,ozlemin.senin icin akan her damla yasta ozlem ciceklerimz i buyutuyoruz.Ama gulumuzu kopardılar. Gonlumuzu kırdılar.Adeta zulme kucak acıp ortak oldular.Senin askını haykıranların kollarına kelepce vurdular.Ezanları susturdular.Bacımın ortusune el uzattılar.Vel hasıl yakıp yıktılar.Ne olur gel artık sultanım.gel su yetimlerin yanına gel ki gulsun artık aglayan analar babalar.gel ki ıinletsin semayı o BİLALİ EZANLAR gel ki kırılsın basortuye uzanan eller.gel ki serinlik bulsun askınla kavrulanlar.gel ki PEYGAMBERİNE kavussun seni hic gormeden sana hayran olanlar. YIKILSIN SAHTE SALTANAT KURAN KARDAN ADAMLAR...

GEL YA MUHAMMED GEL UMMETİNİN YANINA

      Dunyada vuslat,tahakkuk etmedi ukabada beraberız İNSAALLAH.Cunki sensiz olmuyor olmuyır ya rasulallah.

          ♡بر اومتن♡ 

DÜRRiYEKTAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin