Tujuh 🍀

15.2K 81 11
                                    

🔞 MATURED CONTENT 18X ❤

Tut.. tut..

"Hallo selamat pagi,assalamualaikum cikgu yatie." Kata ustazah ain terlebih dahulu.

"Oh ya slmt pagi cikgu ain.Waalaikumussalam wbt..Ada apa itu cikgu." Kata pula cikgu yatie di talian.

"Cikgu yatie.Cikgu boleh tlg sy.Hari ni sy mintak mc." Kata ustazah ain pula.

"Oh yake..Teruk sgt ke sakit cikgu?." Soal cikgu yatie pula.

Ustazah ain mula terdiam sejenak.

"Er demam panas." Bohong ustazah ain.

"Oh begitu.Hrm takpe lah nanti sy tandakan pd buku kehadiran.Pastikan cikgu sihat dgn cpt ya."

"Oh ya.Harini ada latihan kebakaran kan cikgu yatie." Kata ustazah ain lagi.

"Benar itu cikgu.Hari ni ada latihan kebakaran."

"Alamak sygnya tak dpt dtg erm.." keluh ustazah ain dgn berat.

"Nak buat mcm mana cikgu.Cikgu kan tak sihat.Kan dtg nanti,kami pulak yg susah sbb usung cikgu masuk emergency.Kan susah..Betol tak cikgu." Kata cikgu yatie pula.

"Hrm betol tu.Okaylah cikgu yatie.Terima kasih byk byk." Kata ustazah ain pula.

"Ok cikgu.Ada masa sy dtg melawat cikgu ya.Assalamualaikum.." kata cikgu yatie dgn akhiri salam.

Ustazah ain mula memutuskan panggilan tersebut.

Dan kwmudian keluhan dilepaskn dgn berat.

************************************
Asrama penuh perempuan bukit payong..
Dorm Cemerlang*

Siti mula tersedar tidurnya di awal pagi itu.

"Ermm slpp.." desah suara fara tiba tiba.

Siti mula tersedar bahawa pepek nya sedang dijamah oleh fara ketika ini.

"Ermm sedapnye air baby siti ni ermm.." desah fara lg.

"Ermm syg.." desah siti tiba tiba.

Fara terus berhenti memainkan wajah dan lidahnya dibawah kangkangan celah paha siti.

Lalu dia naik dan menindih perut siti.

"Kenapa nakal sgt syg ni.." kata siti sambil senyum.

Fara mula tersenyum lalu mengucup bibir siti.

"Erm ahh ermm.." desah fara.

Siti mula bertarung lidah dgn fara dan perlahan lahan menterbalikkan fara di atas katil semula.

*siti diatas dan fara dibawah.

"Erm ahh ermm babyy." Desah fara.

Siti mula berhenti mengucup bibir fara lalu batang leher fara menjadi destinasi seterusnya.

"Oh ermm baby ermm geli babyy ermm." Desah fara sambil merengek.

Ustazah Ain 2 (JULY 2020)Where stories live. Discover now