Dua puluh enam ❤

6.5K 49 1
                                    

"Ana awk cuba nak f*ck sy guna strap dildo.Awk tak sedar ke,apa yg awk cuba buat pd sy.." kata fara pula.

Suhana mula melihat pd kemaluannya yg tegantung kemas strap dildo di pepeknya.

Lalu tiba tiba dia mula teringatkan apa yg terjadi padanya smlm.

'Wan.' Gumam nama tersebut dlm hatinya.

"Ana awk okay." Soal fara pula.

Lalu suhana mula membuang strap dildo dari kemaluannya itu sehinggalah pepeknya itu terasa pedih dan ngilu dgn tiba tiba.

"Ermm urm sakit.." desah suhana kerana sakit di lubang pepeknya.

"Ana awk kenapa.." soal fara kerana risau.

Suhana mula memandang pd fara dan kemudian jatuh pengsan.

"Anaa ya allah.Anaa.." jerit fara kerana rasa gelisah.

Lalu dgn tenaganya yang ada,fara memapah suhana terbaring atas katilnya.

Lalu tubuh bogel suhana diselimutkan dgn segera.

"Ini semua angkara wan.Si tak guna tu.." kata fatimah tiba tiba.

Fara mula mengeluh lalu menoleh pd fatimah.

"Apa maksud awk fatimah.Apa kena mengena dgn wan dan ana?." Soal fara dgn risau.

Fatimah mula tersenyum lalu diceritakan pada fara dari awal cerita hingga ke sekarang.

Lalu fara menekup mulutnya kerana terkejut.

"Kau tlg jaga kwn kau ni baik baik ayuni..Dan satu perkara je yg aku tkut." Kata fatimah sambil mengeluh.

Fara hanya terdiam tanpa bertanya.

"Aku tkut yg kwn kau jd fobi4 dan bunuh diri." Kata fatimah lagi.

"Hbs apa yg sy nk buat fatimah." Kata fara pula.

"Kita buat perangkap."

"Perangkap.Perangkap apa.." kata fara sambil dahi berkerut kerut.

Fatimah memandang pd fara lalu bibirnya mengukirkan senyuman.

"Kau masuk bilik asrama wan dan kau tanggalkan kantung kain yg terikat dibawah katilnya."

"Kenapa dgn kantung tu fatimah." Soal fara lg.

"Kantung itu yg membuatkan dirinya kuat.Kalau kantung itu hilang dan dibakar.Aku pasti wan pasti lemah." Kata fatimah sambil senyum.

"So apa yg awk nk sy buat?." Soal fara pula.

"Easy ayuni,kau pergi merayu supaya wan jd kekasih kau.Dan pada masa itu kau kena buat kerja yg aku katakan td."

"Mcm mana kalau dia baca mantera pukau lg.Sy pasti lemah fatimah." Kata fara pula.

"Haha kau ni sengaja buat aku geli hati..Haaha." tawa fatimah mengilai.

Fara mula menggaru keningnya yg tidak gatal itu.

"Hehe.."

"Kau kan pandai mengaji.Kau pasti tahu ayat yg sesuai utk lemahkan sihir." Kata fatimah lagi.

"Hehe okay fatimah okay,aku fhm." Kata fara sambil tersengih.

"Hrmm ermm." Rintih suhana yg seakan mahu sedar itu.

Fara memegang tgn suhana.

"Ana..ana awk okay em." Soal fara risau.

Suhana mula mencelik mtanya lalu dipandang pd fara.

"Ayu.."

"Ya ana,ni sy erm.." kata fara pula.

Suhana mula mengangguk anggukkan kepalanya.

"Ana minta maaf.." kata suhana dgn senyuman nipis.

Fara mengucup dahi suhana lalu senyuman suhana itu dibalasnya.

"Bukan salah awk ana.Ni salah wan." Kata fara pula.

"Kenapa wan balas dendam pd awk ayu.Apa yg awk dh buat?." Soal suhana pd fara.

Fara diam buat seketika.

Dan kemudian,dia membhka cerita sehingga suhana benar benar memahami masalah tersebut.

Lalu fara mula menyentuh pepek suhana sehingga suhana terjerit kerana pedih.

"Erm sakit ayu.Jgn usik." Kata suhana dgn senyuman nipis.

"Sampai hati wan rogol awk tanpa rela ana.Sampai hati dia." Kata fara sedih.

Suhana mula memegang tgn fara.

"kalau tak boleh jd kekasih,kita ttp boleh jd sahabat kan ayu?." Soal suhana tiba tiba.

"Ana.."

"Please sy tak mau berpisah dgn seorang sahabat yg baik mcm awk ayu.You are the best friend ever in the world."kata suhana dgn senyuman.

"Kau jaga kwn kau baik baik ayuni.Kita akn akhiri semua ini dgn segera.Aku pergi dulu." Kata fatimah lalu ghaib.

Fara mencari fatimah namun fatimah telah pergi.

"Ayu kenapa ni.." soal suhana gelisah.

Fara mula memandang pd suhana lalu kepalanya digelengkn dgn lemah.

************************************
*Kantin

"Hi syg." Tegur seseorang dgn mengejut lalu duduk di kerusi dpn meja tmpt fara sdg duduk menjamu selera.

Fara mula memandang pd gerangan suara yg mengejutkannya itu lalu bibirnya tiba tiba mengukirkan senyuman.

"Oh wan..Hi." kata fara pula.

'sejak bila budak tak guna ni baik dgn aku..Ada muslihat ke apa ni..Erm baik aku hati hati.' Gumam wan dlm hatinya.

"Hehe i ganggu you ka syg?." Soal wan sambil tersenyum.

Fara meneruskan mknnya di dlm mulut.Lalu Fara mengesat bibirnya dgn tapak tgn lalu dipandang pd wan.

'Aduh geramnya tgk bibir mugil dia.Rasa nk je kulum..' gumam wan dlm hati.

"Er taklah wan.Tak ganggu pon.Ada apa?."soal fara sambil senyum.

Dub dab dub dab..

Agak agak apa yg nk dikatskan oleh wn nii..

Baca sambungannya nanti..
Kalau takda Stay Tuned.

Mohon vote eh korang 😊😊

Ustazah Ain 2 (JULY 2020)Where stories live. Discover now