Fara teresak esak menangis di atas katil tersebut.Lalu dgn perlahan lahan,dia memakaikan semula bajunya dan berlalu pergi.
************************************
🔞 MATURE CONTENT ❤Asrama Guru*
Setelah beberapa hari,ustazah aim dibenarkan balik ke asrama semula.
Dan pada hari tu,fara singgah dan tidur di rumah guru.(rumah ustazah ain).Ustazah ain melihat pd wajah ayu milik fara itu lalu bibirnya mengukirkan senyuman.
"Kenapa ummi senyum." Soal fara pelik.
"Erm takda la.Ummi saja nk tgk fara." Kata ustazah ain senyum.
Fara mula terdiam.
"Maaf la kalau ummi buat fara tak selesa syg.Maaf ya fara."kata ustazah ain.
Lalu fara mula memegang tgn ustazah ain.Dan tiba tiba fara mula mengucup tgn tersebut.
Chupp..
"Fara.." panggil ustazah ain pula.
Fara mula menghampiri tmpt duduk ustazah ain di atas sofa tersebut.
"Fara..kenapa ni erm?." Soal ustazah ain berdebar.
Fara mula tersenyum lalu mencium pipi ustazah ain dgn perlahan.
Chupp..
"Fara.." panggil ustazah ain tak henti henti.
Lalu fara mula berbisik sesuatu di cuping telinga ustazah ain.
"Ummi.Let's fuck erm.." kata fara dgm kata lucah.
Ustazah ain terus menolak fara sehingga terbaring jatuh di sofa sebelahnya itu.
Namun belom sempat ustazah ain bangun berdiri,fara lebih tangkas memegang tgn ustazah ain dr pergi.
"Ummi kan pernah f*ck dgn.."
"Fara.."
"Come on ummi..Please erm..Iam horny ummi.." Kata fara sambil senyum.
'Dh kenapa fara tiba tiba saja horny.Oh god,apa yg aku hrus terima.' Gumam ustazah ain dlm hatinya.
Fara mula bangun dan mengucup pipi ustazah ain lg.
"Ummi pon suka fara kan.So bolehlah kita f*ck erm.." kata fara lg.
"Fara ummi tak sihat syg."
"Ummi taknak sbb ummi terigatkan."
"Cukup fara.Cukuppp.." kata ustazah ain laju.
Fara mula mengalirkan air matanya dgn tiba tiba.Lalu menangis teresak esak.
"Apa salah fara ummi.Ummi kata ummi syg fara tp bila fara ajak ummi main ummi tolak.Ummi masih sygkn budak yg dh mati tu kann." Kata fara pula.
Ustazah ain terus membalas tgn fara dgn memegang sebelah tgnnya lg.
"Maafkn ummi fara.Ummi.."
"Fara akn maafkn ummi.Asalkan ummi bg fara f*ck ummi.I love you ummi." Kata fara lg.
Namun kerana ingin menjaga air muka si fara.Akhirnya ustazah ain bersetuju untuk bersetubuh dgn fara.
"Erm baiklah,Tp sekadar sama sama klimax je.Ummi kena byk rehat." Kata ustazah ain sambil senyum.
Fara mula tertawa gembira lalu menyapukan air mata jernihnya itu.Ustazah ain mula menghampirkn wajahnya dn fara.
Lalu bibir fara mula disentuh dgn bibirnya dan dikucup perlahan lahan.
Oleh kerana ustazah ain sudah lama tak bersetubuh jd fara memulakan segalanya sehingga mereka klimax.
"Ermm.." desah ustazah ain.
Fara menghisap hisap bibir uatazah ain.Dan ustazah ain pula menjalarkan tgnnya di paha fara.
"Ermm ahh.." desah fara.
Setelah 3 minit kulum bibir,fara mula menolak ustazah ain sehingga terbaring.Dan kemudian kain tudung labuh ustazah ain mula dibuka oleh fara.
Kain tudung labuh itu dilempar jauh lalu bibir ustazah ain mula dikucupnya lg.
"Ahhh ermm." Desah ustazah ain.
Fara mula melepaskan bibir ustzah ain lalu dia mula meramas tetek ustazah ain dr luar.
"Ahh erm fara syg." Desah ustazah ain.
"Ahh besarnya tetek ummi ni.Kenyal." kata fara pula.
Ustazah ain hanya mampu menahan dan tersenyum.
"Umm..ummi tak thn lg fara sygg ermm." Desah ustazah ain lg.
Fara mula membuka jubah yg di pakai oleh ustazah ain lalu kemudian,mereka membwa diri mereka ke bilik.
************************************
Sampai dibilik fara terus menolak ustazah ain di atas katil.Manakala dia terus ke celah kangkang tersebut."Fara...sygg ermm." Desah ustazah ain lg.
Fara menghidu bau pepek ustazah ain dr luar seluar dalam tersebut.Lalu lidahnya mula menjelir jelir di sekitar pepek tersebut.
"Ahh ermm..ermm." rintih ustazah ain.
"Ummi erm sedapnya air pepek ummi nii.." kata fara dr bawah.
Ustazah ain mula cangkung bra tersebut lalu di baling entah ke mana.
Di celah kangkang,fara mula ketepikan seluar dalam yg berair dan basah tersebut lalu air pepek ustazah ain mula dihirupnya.
"Slppp slpppp erm sedapnya pepek ummi nii." Kata fara lg.
"Ahhh ermm ermm.." desah ustazah ain.
Kerana fara tak tertahan bau pepek yg kuat,fara terus membuka seluar dlm ustazah ain lalu dicampak jauh.
"Fara tolong puaskan ummi sygg ermm ummi syg kamu sygg.." kata ustazah ain.
Fara terus bermain biji kelentit ustazah ain dgn jari jemarinya bersama hisapan dgn bibirnya.
"Ahhn f*ckkk ermmm.." desah ustazah ain.
Fara terus menjilat jilat pepek ustazah ain sambil menyedut nyedut air pepek tersebut.
Basah ke tak tu..
Cpt komen.Jgn lupa vote..
YOU ARE READING
Ustazah Ain 2 (JULY 2020)
RomansaCinta perlu diterima atau cinta itu perlu ditolak.. Nak tahu apa keputusan antara cinta fara dan ustazah ain.Jgn lupa baca.. 🔞 Stories ini mungkin mengandungi 18x.🔞 🍀 Adakah ini sambungan Ustazah Ain siri pertama? .. Iya.. ❤ Bg yg dah baca,autho...