🔞 MATURE CONTENT 🔞
Fara terdiam kerana terkejut dgn kucupan bibir dr suhana itu.
"Erm ermm." Desah suhana.
Tanpa diduga,fara dgn perlahan lahan membalas kucupan bibir suhana.
Suhana mula memegang bahu fara kerana kucupan mereka yg semakin hangat itu.
* 😈 Hope korang dh start basah..
"Ahh ermm.." desah suhana.
Fara mula berhenti mengucup bibir suhana selepas 10 minit.😂 (bengkak la bibir kejap)
Lalu fara melihat wajah suhana yg mirip dgn siti itu.Dan kemudian bibirnya mengukirkan senyuman.
"Wajahmu membuatkan ayu teringat pd siti ana..Muka ni sama sgt,seolah siti hidup kembali.Sy rindu dia sesangat." Kata fara sambil senyum.
Suhana mula tersenyum.Lalu tiba tiba matanya diarahkan pada tetek fara.
"Ayu.Hrm ana boleh pegang tetek ayu?." Soal suhana pula.
Lama fara berfikir dan kemudian kepalanya terangguk angguk.
"Jgn kuat tau ana."kata fara pula.
Suhana mengangguk lalu bibirnya mula meragut leher fara.
Dihisap hisap nya,dijilatnya dan digigitnya dgn pelan pelan(tanpa love bite).
"Ahh erm anaa emm.." desah fara.
Suhana perlahan lahan mendaratkan tgn yg di tetek fara lalu diramas ramasnya dgn lembut dan buat seketika.
"Ahh Emmm emmm.." desah fara.
"Oh ayu sedapnye ermm ahh." kata suhana sambil mendesah.
Fara mula menjalarkan lg tgnnya dan dibawa masuk ke dlm baju pula.
Tetek fara diramas ramas sehingga jari jemarinya dpt merasakan puting fara yg sdg menegang itu."Ahhh f*ckkk ermm." Mengerang fara tiba tiba.
"Kenapa ayu..Ayu nk sampai ke?." Soal suhana pula.
"Hrmm yaa ahhh jgn berhenti ana.Teruskan urut tetek sy ermm.." kata fara sambil mendesah.
Suhana mula gembira lalu mendaratkan semula di bibir fara sehingga dikulum dikulumnya.
"Ermm ermmm ahhhh.." desah fara.
'Hebat jugak kak ayu ni ya.' Gumam suhana dlm hatinya.
Sekitar 10 minit fara mula melepaskan klimaxnya yg pertama.
"Ahhhhhh.." klimax fara.
Suhana mula melepaskan tgnnya dr tetek fara.
"Nak jilat pepek ayu?.Ana teringin.." kata suhana pula.
"Kenapa ana jd liar nii.Sapa ajar hrm." Soal fara pula.
"Hihi ana tgk video p*rn.And bila dtg asrama ni,org dgr dgr nama ayu disebut sebut.Katanya ayu seorang lesbian." Kata suhana sambil senyum.
Fara mula menepuk dahinya kerana terkejut.
"biarlah diorang nk kata ayu.Diorang jelous kot.Haha." kata suhana lg.
"Dgn satu syart." Kata fara tiba tiba.
Suhana terus mengangguk angguk kepalanya.
"Baring.Biar sy puaskan ana dulu." Kata fara sambil senyum.
Oleh kerana suhana ni terlalu teruja.Dia terus membuka baju dan seluar treknya sehingga terus berbogel di atas katil.
"Ana.." panggil fara pula.
"Hmm ya ayu."
"Boleh ana pakaikan bra dan spender dulu.Biar sy buka sendiri." Kata fara malu malu.
"Haha sorry.." kata suhana lalu cpt cpt memakai bra dan spendernya.
Dan kembali terbaring atas katil.
Dub dab dub dab dub dab jantung fara berdebar debar di saat dirinya sudah menindih perut suhana.
Mata,hidung,dan bibir suhana menjadi sentuhannya.
"Erm ayu.."
"Syhh..Jgn gerak." Kata fara sambil senyum.
"Ermm gelii." Kata suhana sambil merengek.
Fara mula mendaratkan bibirnya di bibir suhana lalu dikucup dgn lembut.
Lidah suhana dikulum dan dihisap dgn berganti ganti."Emmm..emmm." desah suhana.
Fara mula melepaskan bibir suhana lalu didaratkan di leher pula.Lalu dikucup kucup saja.
"Ahh erm erm.." desah suhana.
"You beautiful ana..So beautiful erm.." kata fara sambil mendesah.
Seketika kemudian fara menurunkan kepalanya lg.Lalu lurah tetek tersebut dihidu dan dikucup kucup nya tanpa mengusik puting yg ada sebalik cangkung bra tersebut.
"Erm ermm geli la ayuu ermm." Kata suhana sambil mengeliat.
Fara mula memandang pd suhana lagi.Dan perlahan lahan menjalarkan tgnnya dari belakang tersebut lalu cangkuk dan cangkung bra dibukanya.
Suhana mula tersengih krana rasa malu pada mulanya.
"Comelnya depa ni.Boleh sy pegang dan isap mereka ni ana?." Soal fara sambil senyum.
"Boleh.Im yours ayu." Kata suhana pula.
Fara mula mengucup isi tetek terus pada kedua dua dgn serentak.
"Erm gelinya..tapi sedap." Kata suhana.
'Green light.' gumam fara dlm hatinya.
Fara mula mengusik sebelah puting susu tetek suhana dgn lidahnya.
"Ayu.."
Fara tersenyum lalu menghisap puting tersebut.
"Erm sedapnyee ermm ayu." Desah suhana.
Fara menghisap puting tersebut sambil menggentel,menjilat dan menghisap sehingga bergilir gilir pd kedua duanya.
"Oh ermm ahh emm ayuuu.." desah suhana.
"ermm sedap takk anaa ermm." Kata fara pula.
Suhana terus mengangguk angguk sambil mendesah.Dan sebaik saja dirinya ingin klimax,bahu fara mula ditahannya.
"Ahhh ayuu ermm."
Fara yg thu akan suhana akn klimax sebentar lg,terus berhenti menghisap lalu pepek suhana diusap usapnya.
"Ahh ayuu janganlaa ahh.." desah suhana.
Fara hanya menggosok dgn perlahan lahan sehinggalah suhana mula klimax.
"Ahhhhhh f*ckk ittt ahhhh..." Kata suhana dgn kata lucah.
Suhana mengepit pahanya yg terasa sgt puas itu.
Bersambung..
YOU ARE READING
Ustazah Ain 2 (JULY 2020)
RomanceCinta perlu diterima atau cinta itu perlu ditolak.. Nak tahu apa keputusan antara cinta fara dan ustazah ain.Jgn lupa baca.. 🔞 Stories ini mungkin mengandungi 18x.🔞 🍀 Adakah ini sambungan Ustazah Ain siri pertama? .. Iya.. ❤ Bg yg dah baca,autho...