Хичээлийн цаг ашгүй нэг юм дуусаж 1:30-н минутын завсрлгаан эхлэв.Энэ үеэр гэрлүүгээ явах нь явж үлдэх нь үлддэг.Харин би энэ үеэр хоол авч иддэг. Hera-гийн гэр ойрхон байдаг болхоор хааяадаа тэднийх рүү очиж хоол идэнгээ дуу сонсож юм үзэх сайхан байдаг.Гэхдээ энэ удаад сургуулийн хоол авч идэхээр болов учир нь би Tao-д хоол авч өгөх өртэй болчихсон.
-Ганц даалгавраа хуулуулсны төлөө хоол авхуулах арай үнэтэй юм бишүү.
-Юу гэнээ тэгж хэлхийм бол дандаа хуулдаг шүү.
-Өө за,за өөр юу гэмээр байна.Тэглээч чи ч гэсэн шалгалтан дээр надаас хуулдаг л биз дээ.
Тэр хэсэг чимээгүй надруу төв царай гаргаж харсанаа:
-Энэ муу суга чинь ер нь ямар том том ярьдаг болцым бэ.
Гэсээр миний толгойг гараара үрэв.Би энгүүлэх хамгийн дургүй
-Ёооё л доо өвдөж байна ш дээ.Болио болий. Ашгүй нэг юм салж:
-Би чамд хоол авч өгье,гэхдээ чи ч гэсэн надад хоол авч өг болж байна уу.
-За яахав,ингээд өргүй шүү.
-Болж байна. Гэсээр гар барив гэхдээ тэр үед би түүнийг тэвэрмээр байсан болхоор гарнаас татсан болов ч дийлээгүй,тэгээд тэр над руу хараад:
-Яасан Пандагаасаа(түүний хоч) тэврэлт авмаар байгаамуу даа.
-Хэн тэврэх гэсийн зүгээр л татсан төдий, гарыг чинь татаж болку юу.
-Мм тийм үү тэгээд яагаад чи уурлаад байгаан.
-Хэн ууралсын,тэнэг панда. Гээд түүниийг цохьчихоод би зугтчихав.Тэр хойноос минь дуудсаар намайг барьж авах гэж хичээнэ.Энэ үед хэн нэгэн холоос хараад:
-Ямар жаргалтай байх юм бэ Park Sunny. Намайг хархаараа л энэ инээд чинь байхгүй болчих юм. Гэсээр муухайгаар хөөцөлдөн тоглох Sunny Tao 2луу харна.-Энэ муу суга чинь бүр баригдахаа больжээ. Бууж өглөө болий зүгээр хоолыг минь л аваад өгчих.
-Хха хаха гүйцэхгүйгээ мэдсээр байжиййж яах гэж хөөдөг юм бэ.Панда гэдгээ мэдсээр байжийж.
Бид 2 хөөцөлдөхөө болин сургуулийн зоогийн газар луу оров.OMG😮 Ямар их хүнтэй юм бэ хоол авж чадах юм уу.
-Ямар их хүнтэй юм бэ,хоолоо захиалах гэсээр байгаад завсарлгаан дуусах юм биш үү.
-Харин ч гайгүй бна шд.Чи 3дахь өдөр энд юу болдогийг мэдкү бна,жинхэнэ алаан болдог байхгү юу.
-За би ямар чам шиг дандаа энд хоол иддэг биш.Тэглээ ч би эрүүл хоол иддэг за😛(хэлээ гаргах)
Тао над руу муухай харснаа миний хацарнаас барьснаа чимхлээ.Өвджийн
-Зза больёоо.
-Дахиад өдхийм бол мөрөн дээгүүрээ өргөөд эргүүлнэ шүү.Ойлгосон уу.
-Ойлголоо панда ххэ😅
-За юу захиалхав.
-Харин ээ боджийн.
Гэнэт хойноос нэг хүн бид 2ийг цочоов.Бид 2 нээх цочоод байдаг хүмүүс биш л дээ тэглээ ч дандаа ингэдгээс хойш,хэн гэдгийг нь ч мэджийн.
-Beakhyun чи дандаа цочоогоод байхаар сүүлдээ дасаад бна ш дээ.
-Өө ямар урамгү юм бэ.
-Чи өөрөө л таарах болгондоо цочоогоод байгаа биз дээ,тэгэхээр чинь ямар байх вэ дээ.
-Зза,манай 2 хайрын шувуухайнууд юу хийж байгаан.
-Beakhyun!!!
-Beakhyun!!!
-Яасан бэ?
-Бид 2 зүгээр л найзууд.
-Тийм ээ.Би тэрнийг ах шигээ л боддог.
-Тийм үү?Манай ангийхан бүгдээрээ л та 2ийг үехдэг гэж боддог шд.
-Би лав тэгж боддогү.
Хэн нэгэн ардаас хэлэх нь тэр.Бид 3 хартал,Jungkook.
-Дахиад л чи юу.Би тэрэн лүү хамгийн муухайгаара харан зогсоно.
-Битгий ийм бай л даа.Намайг хараад л наад хөөрхөн цариа чинь өөрчлөгдчих юм.
-Юу хүсээв Jungkook.
-Энэ чамд хамаагүй байх шүү Тао.
-Яагаад хамаагүй гэж би найзаа чам шиг юмнаас хамгаалж бна.Гэсээр намайг өөртөө ойртуулан мөрөөр минь тэврэв.
-Тэгвэл эртхэн шиг хамгаалахад яасийн,наад хүн чинь аль хэдийн минийх болсийш дээ.
-Уучлаарай тэгвэл би яагаад өөрөө мэдээгүй байдаг билээ.
-Болио ч дээ хайрт минь.Бидний сайхан цагууд юу болох юм бэ?
-Тэр чинь өмнөх жил,Тэглээ ч би чамайг мэддэггүй байсан юм.
Миний гар чичирж эхлэв.Хуучинд үлдсэн бүхэн эргэн толгойд минь орж ирж байлаа.Яг тэр үед Тао намайг өөртөө наан гарыг минь атгана,яг л тайвшир би энд бна гэж бгаа юм шиг.Миний бие муу байгааг анзаарсан Beakhyun одоо л юм хэлэв:
-Одоо болно Jungkook.Зүгээр л дуугүй яв, өнгөрсөнд болсон юмсыг битгий дурс.
-Зза,гэхдээ чи үүрд нуугаад байж чадахгүй шүү Sunny.Чи хэзээ нэгэн цагт наад найзууддаа хэлж л таараа.Харин тэр үед чамайг өмгөөлөх найзууд үлдэх болов уу даа.
Гэсээр цааш явав.Миний хамаг бие айсандаа болоод чичирж байлаа.Би хөл дээрээ зогсож чадахаа болин доош унав.Уйлахад бэлэн болсон байх бөгөөд нулимс минь нүдийг минь бүрхэж байв.Тао намайг гаран дээрээ тэврэн сургуулийн эмчийн өрөө лүү явлаа.Beakhyun харин хоол авахаар зоогийн газарт үлдэв. Миний нулимс зоогийн газраас гархад л хяналтаа алдан урсаж эхлэв.Би эмчийн өрөөнд бараг цаг гаран Таогийн энгэрт уйлсан.Тэр намайг тайвширахыг хүлээн тэвэрсээр л байсан.——————————————
Давтлага дуусаны дараа би Тао-тай цуг гэрлүүгээ харьсан.Ууг нь тэднийх өөр тийшээ л дээ гэхдээ би ганцаараа явахаас айгаад түүнээс хүргээд өгөөч гэж гуйсаар байгаад хүргүүлчихсэн юм😅.
-Чи ярьмааргүй бна уу?
-Юуг?
-Яахав дээ зүгээр л Jungkook юу яриад байсаныг.
-Уучлаарай чамд хэлэх арай эрт байна гэж бодож байна.
-Зза,Гэхдээ нэг юмыг санаж яваарай.Би үргэлж чиний дэргэд бна гэдгийг.
-Яг уу😏 Найз охинтой болсон ч гэсэн үү?
-Ягаа яг2.Харин чи намайг битгий мартчихаарай даа.
-Чамаар яадий.
-Өө за чи бүр ингэх байсийм уу.Өдөр би чамаас болоод норсон цамцтай байсан шүү.
-Зза мэджийн гэхдээ чи чинь crush-аа хархаараа хүн бүр мартчихдаг биз дээ.
-Би ер нь явлаа.
-Зза,уучлаарай гэхдээ л үнэн шдээ.Чи бүр crush-аа харчихаараа......
-Одоо болно.
-Яасийн,чи бүр мах луугаа харж байгаа чоно шиг л байдиишд.
-Чи өөрөө л болиогүй шүү.
-Юу?Гэж хэлсний дараа тэр намайг мөрөн дээгүүрээ давуулж өргөөд эргэж эхлэв.
-Тао боль...больёоо,би айгаад байна ш дээ.
-Дуугүй л болох байсийм даа.
-Дахиж crush-ыг чинь ярихгүй ээ.
-Өөр юу билээ
-Чиний үгэнд орж байя аа.Одоо намайг буулга.
-Таны хүслээр болог. Гэсээр намайг буулгав.Энэ мууг дээ😑—————————————
-За ирчихлээ,хүргэж өгсөнд баярллаа.Болгоомжтой хариарай.
-Зза сайхан амраарай.
Гээд түүний явахыг харчихаад гэртээ ороод нүүр гараа угаачихаад шууд орондоо оров.
-Хэцүүхэн өдөр байлаа шүү.Маргааш арай гайгүй байгаасай.😅Ойрд онгод орку их л зовлоо өнөөдөр л нэг юм онгод ороод шууд бичлээ.Чадхаараа л бичиж байгаа болхоор ойлгоорой,бас алдаа ихтэй бол уучлаарай😅