Үгүй ээ.Би,би юу хийчихвээ😢.Тэнэг,Тэнэг Sunny,ийм юмнаас болоод Таог алгадчихаж байгаа юм уу?Муу тэнэг амьтан.
————————————
Зочины өрөөнөөс уйлах чимээ сонсогдож байна.Гэрт Sunny бид 2оос өөр хүн байх ёсгүй дээ.
Jungkook:Sunny чи зүгээр үү?Ямар нэг юм болоо юу?
Sunny:Зүгээр ээ одоохон очлоо орноосоо босолгүй хэвтэж байгаарай.
Тэр зүгээр гэж хэлсэн ч хоолой нь сааралтаж уйлсан нь мэдэгдэж байна. Зүгээр байж байгаад уйлна гэж баймааргүй юм.
Sunny:Би чамд зутан хийж өгчихөөд явахгүй бол болохгүй нь,ажилтай болчихлоо.
Jungkook:Надад халбагаа барих ч тэнхэл алга гуйя ядаж намайг зутангаа идэж дуусхаар явж болохгүй юу.
Sunny:За яахав.
Jungkook:Чи түрүүн уйлаад байсан юунаас болоод уйлав.
Sunny:Тэр чамд хамаагүй.Одоо харин хамаагүй юм яриад байлгүй хэвтээд унт.
Jungkook:Чамайг надад дахин санаа зовхыг харах ямар сайхан юм бэ?Тэр Таод эм зөөж байхыг чинь харах ямар хогийн байсан гээч. Хэрвээ тэр өдөр би чамайг тэндээс аваад явсан бол одоо бид 2 ямар байх байсан бол?
Sunny:Jungkook чи яагаад ингээд байгаа юм бэ? Чамд өөрийн гэсэн хайртай хүн байгаа,чи өөрөө ч надад хэлж байсан.Тэгээд тэр хүнийг би чамаас хамгаалхын тулд л би ийм байдалд орсон.Одоо надад хамгаалах хэрэг байхгүй тэрнийг хамгаалах өөр хүн гарч ирсэн болохоор 2уулаа ингэж зууралдах хэрэг байхгүй.
Jungkook:Надад тэр Hera чинь хамаагүй. Тэглээ ч тэр чамайг яагаад надтай зууралдсаныг одоо ч мэдээгүй байгаа биз дээ.Ийм найзтай байснаас найзлаагүй нь дээр.Өөрийгөө бод л доо.
Sunny:Би өөрийгөө бодох гээд л чамаас зайгаа барьж байна.Би зүгээр л чиний хэрэглээ биз дээ.Одоо миний хэрэг чамд байхгүй.
Jungkook:Чи яагаад энийг өөр хүний өмнөөс хийж байна гэж хүлээж аваад байгаа юм бэ?
Sunny:Учир нь тийм болохоор!!!Үгүй юм уу?
Jungkook:...Чи надад үнэнээ хэлэхгүй юм уу?
Sunny:Юуг?
Jungkook:Ангийхан бүгдээрээ чамайг надад одоо болтол сэтгэлтэй гэсэн.Надад үнэнээ хэл л дээ.Чи Таод хайргүй биз дээ.Чи зүгээр л.... *алгадах*
Sunny:Боль,боль,боль,болиод өгөөч!!!
Би чамд хайргүй өчүүхэн ч сэтгэл байхгүй.Анхнаасаа ч тийм байсан одоо ч тийм.
Jungkook:....
Sunny:Өөр яриад байх юм байхгүй. Дахиад энэ сэдвийг сонсмооргүй байна.
Гэж хэлэн Sunny өрөөнөөс гарав.Тийм дээ энэ миний буруу.Анх би тэрнийг ашиглаж байсан нь үнэн.Тэр үед,Sunny энгийн л нэг гэнэн охин байсан.Гэхдээ би тэрэнд ингэж их татагдана гэж бодоогүй.Тэр өдөр ирэх тусам өөр болж байсан.Инээсэн цариа нь уур уцаараар солигдож инээх нь ховор болсон.Түүнийг би энэ жилээс л яг ямар хүн болохыг нь мэдсэн.Дандаа инээж байдаг ч дотроо ямар их шаналалыг нууж явдагийг нь,дандаа наргиа шоглоом хийж байдаг ч гэртээ очоод яаж гуниглаж уйлдагийг нь.Би анх тэрэнтэй танилцахдаа зүгээр л Hera-гийн оронд ашиглаж хэрэгцээ болгоно гэж бодсон.Даанч хүн гэдэг амьтан арьсаараа шүргэлцэх бүрдээ сэтгэл нь хувирдаг болохоор одоо би ийм байдалд орчихоод байна.
———————————————
Ямар новш нь тийм цуурхал гаргадаг байна. Тэнэг амьтад,би энэ чөтгөрт хэзээ ч сайн болохгүй.Өмнө нь тийм байж болно,гэхдээ одоо бол үгүй надад хайрлах хүн байгаа........
Нээрээ тийм л дээ түрүүн маргалдчихсан шүү дээ.Ууг нь араас нь очмоор л байдаг,гэхдээ энэ хүн төрхтэй чөтгөрт зутан хийж өгөхгүй бол үхчих байлгүй.Би ууг нь орхиод явмаар л байна даанч хүн чанар зулгаагаад байх юм.Чи ёстой тэнэг юмаа Sunny,чамайг хайралдаг хүн явчихаад байхад энэ новшид зутан хийж өгөх гээд байгаад л байдаг.
———30 минутын дараа———
Sunny:Jungkook,jungkook сэрээрэй зутангаа идчих.
Jungkook:Чи явчихаагүй юм уу?
Sunny:Юу вэ?Уйлчихсан юм уу?
Jungkook:Үгүй ээ!Хэн уйлсан гэж?🙄
Sunny:Ганц алгадалт даахгүй,иймхэн юманд уйлах ч гэж дээ.Алив халууныг чинь үзье.
Гээд Sunny Jungkook-тэй духаа нийлүүлэн халуунаа үзэв.
Jungkook:Чи,чи яагаад байна?
Sunny:Битгий хөдлөөд бай.Халууныг чинь үзэх гэж байна.Юу вэ?Халуун чинь нэмэгдээд байгаа юм уу?
Jungkook:.....😣😖
Sunny:Хацар чинь улайгаад,нүүр чинь халаад,чих чинь ч гэсэн халаад байна.Алив цамцаа тайлдаа,халууныг чинь өөртөө авахгүй бол чи яг дэлбэрлээ. гээд Sunny цамцаа тайлав.
Jungkook:Чи..чи яагаад цамцаа тайлаад байгаа юм бэ?
Sunny:Хурдан цамцаа тайл аа.Чи ямар миний биеийг харж байгаагүй юу?
Jungkook:Зза.
Sunny:Цаашил.
Jungkook:Яах гэж байгаан?
Sunny:Би хэвтэе.
Jungkook:Айн?😳
Sunny:Хөөе чи ямар надтай цуг хэвтэж миний биеэнд хүрж үзээгүй юу?Энэнээс цаадхыг хийчихээд одоо яагаад байгаа юм?Маяглаад байлгүй хурдал.
Jungkook:Зогс!Яг наанаа хөдлөлгүй зогсож бай.Минийй бие зүв зүгээр.Халуун маань буучихсан.
Sunny:Тэгээд яагаад одоо болтол бие чинь халаад бас хөлрөөд байгаан.
Jungkook:Чи эхлээд миний халууныг үзнэ гээд нүүрээ бараг л миний нүүрэнд наацан. Тэгээд дараа нь миний биеийн халууныг авна гээд миний нүдэн дээр цамцаа тайлаад одоо дээгүүрээ хагас нүцгэн зогсож байна.Одоо харин надтай цуг хэвтэнэ гэнэ.Чи ямар хаширдаггүй юм бэ?
Sunny:Аан тэгэхээр надаас болсон байх нь ээ?
Jungkook:Тийм ээ.Чиний энэ үйлдэлүүд, хагас нүцгэн бие чинь.Наад цамцаа өмс л дөө.Дөнгөж саяхан л надаас зайгаа байрьж байгаа гэчихээд одоо ийм үйлдэл хийх зүгээр үү тэ?
Sunny:Зза уучлаарай.Зутан чинь хөрлөө хурдан идчих.Тэгээд идэж дуусахаар чинь би явахгүй бол болохгүй нь.
Jungkook:Зза.Гэхдээ би гараа ч өргөх тэнхэлгүй байна.Тэгэхээр....🥺
Sunny:Юу вэ?Гөлөгний нүд гаргачихаад,би ч гэсэн чадна шд.Чиний энэ арга чинь надад үйлчилэхээ болиод удаж байна.Гэхдээ өвчтэй хүнд тусалж байна гээд энэ удаад л халбагадаж өгье.
Jungkook:За.Ааааа~
Sunny:Хүүхэд шиг гэдгийг нь.Битгий эгдүүтэй үйлдэл хийгээд бай золиг минь.
Jungkook:Ааа.....Чи сая....
Sunny:Оммо,оммо.Би дөнгөж сая юу гээд хэлчихсэн бэ?
Jungkook:Эгдүүтэй?
Sunny:Үгүй ээ,үгүй.Хэл халтирчихлаа.Өөрөө халбагаа бариад идээ чи чадна.
Jungkook:Надад сэтгэлгүй хүн ийм байдаг юм уу?Хүнд өөрийх нь хайртай хүн л хөөрхөн,эгдүүтэй,цариалаг харагддаг.Тийм байхад чи надад ганц ч сэтгэлгүй байж намайг эгдүүтэй гэж хараад байгаа юм уу? 😏Сонин л юм.
Sunny:Ү...үгүй ээ.Би түрүүн зүгээр л үгийн алдаа хийчихсэн юм аа.Да...дахиад алгадуулмаар байгаа юм уу?😳
Jungkook:Sunny чиний хацар чинь улайчихлаа.Над руу хар л даа,нүд чинь бултаад байна.Чи өөрөө "Үгүй"гэж хэлж байгаа ч гэсэн үйлдэл бие чинь "Тийм" л гээд байна даа.
Sunny:Миний бие яасан гэж.
Jungkook:Ингэж байна.
Гээд Jungkook Sunny-г үнсчихэв.Sunny огтхон ч татгалзсангүй.Харин ч эсрэгээрээ илүү их шунан тэрэн лүү дайрч байлаа.Өвөр дээр нь гаран шуналтайгаар үнсэлцэж илүү ихийг хүснэ.Гэнэт Sunny ухаан орон Jungkook-аас холдов.
Sunny:Бид ингэж болохгүй.Уучлаарай би алдаа гаргачихлаа.
Гэж хэлээд Sunny Jungkook-ийнхаас гарав.
Sunny:Чи юу хийчих нь энэ вэ?Сэргэ чи тэрэнд хайргүй.Чамд хайртай хүн,хайралдаг хүн байгаа.Юу л болоод байна даа🙄.
——Энэ хооронд——
Jungkook:Надад хайргүй гэл үү😏.Саяных лав хайргүй хүний хийх үйлдэл биш байхаа. Чамайг надад хайртай гэдгийг мэдэх сайхан байна,Park Sunny😏.
———————————————-