Аав ээжид Hera-гийнд хоноолоо гэхэд тэр 2 "Зза" л гэсэн өөр юу ч хэлээгүй.Өмнө нь хонох гээд зөвшөөрөл авах гэж их юм болдог байсан, өнөөдөр юу болсон болоод зөвшөөрчив. Шижигтэй бна даа😑.Арай....за надад ямар хамаа байна.Таод хонож болно гэж хэлхэд тэр маш их баярлсан.Зальтай амьтан.
-За цуг хонох болсон юм чинь одоо юу хийхэв.
-Юу хийхэв дээ,намайг асар.
-Really man😑
-Яасан тэгээд юу хийхийн.Эсвэл...😏
-Битгий хуц🖕.Ингээд хүний дургүй хүргээд байдаг юм.гээд би түний нүүр лүү дэрээр цохив.
-Ёоо яажинаа.
-Яадын😝.Ингэсэн хүнийг чи яахын.гээд дахиад түний нүүр лүү дэрээр цохив.
-Чи өвчтэй хүн цохих зүэр үү тэ.
-Зсс,дэрээр цохиулаад үхчихгүй л байлгүй.
-Гэхдээ л...гэхэд нь би дахиад дэрээр цохичихов.
-Дахиад ганц л цохих юм бол.
*дэрээр цохих*
-Гүйцээ.
-Хха за больёоо.тэр намайг гижигдэж эхлэв.
-Би чамд хэлсэн.Одоо шангаа хүрт.
-Хха за больёоо.Дахиж тэгэхгүй ээ😂😂😂
Тэр миний хоёр гарийг нэг гараараа бариад намайг улам их гижигдэв.
-Зза одоо нээрээ больёоо.😂Элэг хөшлөө.
Тэр ашгүй нэг юм больж хёр гараараа миний гарийг бариад над руу хараад:
-Юу гэж хэлдэг билээ.
-Уучлаарай.
-Бас...
-Дахиж тэгэхгүй ээ.
-Мундаг охин.гээд бид 2 хэсэг бие бие лүүгээ харав.Тэрний нүд рүү өмнө нь ийм удаан тогтож харж байгаагүй юм бна. Тэгээд би анир чимээгүйг таслан ам нээв.
-Мм одоо миний гарийг тавиад миний дээрээс босож болох уу.
-Өө нээрээ тийм л дээ.Уучлаарай😅.
-Аая гэнэт албархуу харьцаж эдр.Боль л доо.
-За болку юу.Муу яст мэлхий чинь.
-Зза өвчтэй хүнийг зодоод яахав.Халуун чинь арай дээрдсэн юм шиг байна тийм үү.
-Мэдкүэ шалгаад үзэхгүй юу.гэсээр миний гарыг духан дээрээ тавив.Тэрний халуун арай дээрдчихэж.
-Халуун чинь дээрдчихэж.
-Зза ашгүй дээ.Ингэхэд чи өлсөхгүй байна уу?
-Үгүэ өдөр хоол идчихсэн.
-Мм зза.
-Яасан чи өлсөөд байгаа юм уу.
-Харин тхх😅.
-Энэ пандаг нээрээ😅.Зза чамд зутан хийж өгье дөө.
-Заа.
Ёстой нээрээ яалтачгүй хүүхэд юм аа.
———————————————
Мөөгтэй зутан хийж өгсний дараа тэр амаа ололгүй идэв.
-Яана миний панда чинь ингэж их өлссөн юм уу?
-Мхн.гээд хошуугаа унжуулаад надруу эрхэлсэн маягтай харав.
-Ммдда.Эвий эвий жаахан юм байгаан.
-Аймар өлссөн.
-Мм тэгсэн үү.
-Тэгсэн.
-Одоо цадсан уу.
-Мхн.гээд толгой дохиод над руу инээв хөөрхөн гэдэг нь.Болдог бол тэврээд үнсчих юмсан.
-Зза цадсан бол яамай даа.Одоо цаг....
Пөөх 5 болцон бна шд.Ямар хурдан өнгөрөө вэ.
-5 болжийн шд.
-Ийм хурдан уу?
-Харин тийн.
-Зза гэхдээ арай ч унтах болоогүй байна одоо юу хийх вэ?
-Хмм.Кино үзвэл ямар вэ?
-Кино юу?Харин ээ...Зза тэгий тэгий.
-Ямар кино үзэх вэ?
-Чи сонгочих.
-Би юу?
-Мхн.
-Заа байз өө.Надаа одоогоор үзэх кино алга. Ихэнхийг нь үзцэн болхоор.Дахин2 үзээд бүр залхцан.
-Эсвэл би сонгох уу?
-Тэгвэл тэгээ би нойл орчоод ирье.Чи сонгочоорой,намайг иртэл эхлүүлкү шүү.
-Заа за.Ямар кино үзмээр юм бэ дээ.Өө нээрээ энийг дээр үзье гэж байгаад мартцан байна шд.Одоо үзчихдэг юм билүү.😏
*нойлын ус дуугарах*
-За яасан киногоо сонгоцон уу?
-Мхн.За хурдал2.Гэрлээ унтраачихаарай.
-За.Аймшигийн кино биш л бол юу ч байсан яах вэ.Хэрвээ аймшигийн кино бол би орой унтаж чадку шүү.
-Биш ээ биш.За одоо чимээгүй.
*Кино эхлэх*
-Байз даа.Би энэ киног мэдэх юм байна.
-Тэгээд.
-Тэгээд!?Энэ чинь Fifty shades of Grey байна шд.
-Мхн.Яасан?
-Чи яаж ийм кино эмэгтэй сайн найзтайгаа үзэж чаджинаа?
-Яасан?Болдоггүй юм уу?Тэглээ ч би дээр үзнэ гэж байгаад мартцан байсан юм.Эсвэл өөр кино үзэх юм уу?
-Үгүэ яахав,би ч гэсэн үзье гэж бодсон л доо. Гэхдээ эрэгтэй найзтайгаа биш.
-Энэ чинь хүйсийн ялгаа ямар ч хамаагүй шдээ.
-Зза гэхдээ надаас хол суу.Юу ч болчих юм билээ.
-Зсс би чамайг яав л гэж.
-Зза гэхдээ л зайтай суусан нь дээр байх.
-Ззза одоо дуугүй бол киногоо үзье.
—————————————————————
Бид 2 киногоо эхлүүлээд нээх удалгүй яг нөгөө хэсэг нь гарч эхлэв.Миний нүүр бүр халаад улайгаад байх шиг байна.Ганцаараа байсан бол ч зүэр л дээ гэхдээ хажууд эрэгтэй хүүхэд байхаар эвгүй юмаа.Би Тао луу хархад тэр юу ч болоогүй юм шиг үзэж байв.Яаж ийм тайван үзэж чадаж байна.Гэхдээ тэрнийг хажуунаас нь хархад цариалаг юм аа.Зүэр л хараад баймаар.
-Яагаад надруу хараад байгаа юм?
-Аан зүэр л.
-Яасан үзэхэд хэтэрхий ичгэвтэр болохоор нь над руу харж байгаа юм уу?
-Үгүэ би энийг үзэж чадна зүэр л чамайг ямар цариа муутайг чинь гайхаад л.
-Зза.Чи ч гэсэн үнэхээр цариа муутай.
-Зсс.Муу панда *амандаа шивнэх*——Таогийн талаас——
Кино эхлээд нээх удалгүй шууд тэр хэсэг нь гарж эхлэв.Гайхалтай энэ бараг л porn үзэж байгаагаас ялгаа алга.Гэхдээ бага багаар миний анд хатуурч байв.Азаар харанхуй болхоор Sunny анзаарахгүй байх.Гэхдээ Sunny түрүүнээс хойш надруу хараад байх юм.Арай харцан юм биш биз дээ.
-Яагаад надруу хараад байгаа юм?
-Аан зүэр.
-Яасан үзхэд хэтэрхий ичгэвтэр болохоор над руу харж байгаа юм уу?
-Үгүэ би энийг үзэж чадна зүэр л чамайг ямар цариа муутайг гайхаад л.
"Энэ муу яст мэлхий чинь😑"
-Зза чи ч гэсэн цариа муутай.
Нойл орохгүй бол минийх бүр босчихлоо. Sunny анзаарчих юм бол гаж донтон гээд зодох байхдаа.Хурдан босож....
-Тао,Чи....чиний юу чинь босчихож😓.
"Яагаад....😓🤦♂️"
-Аан😅.Харин...нөгөө😐🙄
-Нойл орсон чинь дээр бишүү.Тэгэхгүй бол миний нүд яалтачгүй тийшээ зүглээд байна😅.
-Аан заа😓
Ёоох яах гэж Fifty shades of Grey үзье гэвээ. Тэнэг амьтан юу бодож байсан юм.Нойл ороод хартал бүр хатуураад босчихож🤦♂️.Хурдхан шиг өөр юм бодохгүй бол.Яадаж байхад бодох гэхээр киногоо төсөөлөөд байх юм.За өөр юм бод өөр юм бод.
-Тао зүэр үү?
-Аан зү....зүгээр ээ.
-Зза.Ямар нэг юм хэрэг болвол дуудаарай.
-З...заа.
Новш гэж юу бодоод байгаа юм бэ?Тэр зүгээр л туслах гэсэн өөр юу ч биш.Энэ байдлаараа бүтэхгүй нь.Гар хангалага л хийхээс.
———————————————————
Би 2,3 удаа гар ханагалага хийлээ юу ч болохгүй байна.Чи юу хүсээд байгаа юм бэ? Чиний хүсэж байгаа зүйл угаасаа болохгүй гэдгийг чи мэднэ ш дээ.
-Тао чи үнэхээр зүэр үү чи маш их удлаа.
-Зү....зүгээр ээ.
-Итгэлтэй байна уу?
-Үгүэ.
-Надаар туслуулах юм байна уу?
-Ммм...нэг юм ч байна л даа.
-Юу?
-Гэхдээ болохгүй ээ.
-Юу гэдгийг нь хэл л дээ.Тэгж байж би зөвшөөрнө шдээ.
-Мм нөгөө....юу л даа.Минийх босчоод ерөөсөө зүэр болдоггүэ.
-Мхн.Тэгээд.
-Харин тэгээд,надад чиний гар хэрэгтэй байна😐🤦♂️.
-Аан.
-Уучлаарай тэнэг юм хүссэн бол.
-Зүгээр ээ хэнд ч ийм юм тохиолдоно шдээ.
-Зза угаасаа чамайг зөвшөөрөхгүйг мэдэж байсан болохоор зүгээр ээ.Удахгүй зүэр болох байх.
-Зза.
——Sunny-гийн талаас——
Гайгүй байгаа бараг 1 цаг болчихлоо.Шалгадаг юм билүү.Дэмий ч юм уу?Зза зүэр асуучхая.
Яг тогших гэж байтал тэр хаалгаа нээчихэв.
-Өө Тао зүэр болчихсон уу?
-.......
-Тао яагаад юм дуугарахгүй....
Тэр намайг үнсчихлээ.
——————————————
Sunny нь бнө:Ингээд дуусгасан бол уучлаарай😅Гэхдээ та нарыгаа жаахан хүлээлгэх хэрэгтэй болчихлоо.Дараагийн хэсэг дээр юу болох бол ямар нэг бодсон юм байна уу? Зза тэр ч яахав Sunny-гаа дэмжээд ⭐️ дараад өгвөл дараагийн хэсэг хурдан орно шүү.ОК👌.За тэгээд хайртай шүү❤️🙆🏻♀️💗🌸🌞~Sunny🌞