Тао:Уучилаарай.
Sunny:.....
Тао:Би тэнэг үйлдэл гаргаснаа мэднэ. Тиймээс намайг уучилаарай.
Sunny:Тэнэг....
Tao:Дахиж тиймэрхүү худал цуурхалд авталгүй чамд л итгэнэ. *үнсэх*Sunny:Би яагаад сандраад байна.Энэ чинь бид 2ын анхны үнсэлт биш шүү дээ.Тийм байхад,яагаад?
Үнсэлт улам гүнзгийрч тэд гэр лүү оров.Түр салан амьсгаадаж бие биелүүгээ харна.Тао Sunny луу 'Болох уу?' гэсэн харцаар харах нь ямар их тэвчээртэйг нь илтгэнэ.
Удалгүй тэд унтлаганы өрөөнд орж ирсэн байх ба Тао удаанаар Sunny-гийн хувцасыг тайлж орон дээр зөвхөн дотуур хувцастай нь үлдээн,ажиглан харав.Sunny:Битгий хараад бай.Ичмээр байна.
Тао:Уучлаарай чи зүгээр л их үзэсгэлэнтэй юм аа.Би түүн лүү ойртон цамцных нь товчийг тайлхад тэр миний духан дээр үнсэнэ би тайвширалыг мэдрэв.
Tao:Чи намайг галзууруулах нь. Гэж хэлээд миний дотуур өмдыг тайлан удаанаар миний дотор оруулан хөдөлж эхлэнэ.
Өрөөнд зөвхөн бид 2ын дуу л хадана. Хөлөрсөн биесээ улам наалдуулж хөдөлгөөн бүрт нь таашаалыг мэдрэн жаргана.
Бид ядран хэвтэж бие биелүүгээ харан инээгээд
-Хайртай шүү,Park Sunny.
-Би ч гэсэн хайртай шүү,Huang Zi Tao.———————————
Sunny:Би ядраад байна.Жоохон амрая л даа,3цаг энд сууж хичээл хийлээ ш дээ.
Tao:Үгүй ээ.Удахгүй ЭЕШ болох гээд байна.Тэгэхэд чи ерөөсөө санаа зовохгүй юм.
Sunny:Санаа зовж л байна шдэ.Гэхдээ ингэж их хичээл хийгээд байх юм бол шалгалтаас өмнө муужраад уначихана шдээ.
Tao:Битгий баашлаад бай.
Tao:Энийг хийчих юм бол өнөөдөртөө ингээд дуусгая.Болж байна уу?
Sunny:За😁.Нэг мэдхэд л хичээл амрах болсон байв. Удахгүй ЭЕШ болох гэж байгаа учир Тао бид 2 орой ч байсан хамаагүй цуг сууж хичээлээ хийдэг болсон.Аав ээж ч загинаж яншихаа больж,сүүлдээ тэднийд юм уу манайд цуг хонодог болсон юм.
Sunny:За дуусчихлаа.
Tao:Алив харая.
Sunny:Цаг хэд болж байгаан.
Sunny:Пээх.Шөнийн 12 болж байгаа юм уу?
Tao:Аав ээжид хэлээгүй,санаа нь зовж байгаа даа.
Sunny:Харин тийн.За одоохон.Sunny:Байна уу?
Ээж:Байна.Хаана байна?
Sunny:Номын санд.Хичээлээ хийгээд оройтчихож ээ.
Ээж:Зза.Одоо гэртээ ир,маргааш хичээлтэй шдээ.
Sunny:За,бид 2 одоо харилаа.
Ээж:За.Болгоомжтой ирээрэй,ямар нэгэн юм болохийм бол залгаарай.
Sunny:За ийм орой юу л болов гэж дээ. Тэглээ ч Тао-той цуг явж байгаа болохоор айхгүй байна.
Ээж:Энэ золигийг хараад байгаарай.
Ээж:Зза.Хурдан ир.Tao:Юу гэж байна?
Sunny:Хурдан ир гэнэ.Явах уу?
Тао:За тэгье.Юмаа хураачих тэгээд хурдан гэртээ харья.
Sunny:Энэ хүн чинь бүр манайд хүргэн ороод амьдрах нь л дээ.
Тао:Аав ах хоёр л жаахан дургүй байгаа болохоос танай хүргэн болцон шдээ.Тэр 2ыг ийн ярин явах хойгуур хэн нэгэн араас нь дагана.
Sunny:За уучлаарай.Ах аав 2 гэнэ.
Тао:Тийн.
Sunny:Чи хэзээ аав ахтай болчлоо.
Тао:6 сар 15 хоногийн өмнө.
Sunny:Тэр өдөр чинь ямар өдөр байлаа.
Тао:Арай ч дээ.Тэр өдрийг санахгүй байгаа хэрэгүү.
Sunny:Тиймэрхүү юмыг санахаа байсан шүү дээ.
Sunny:Хичээл их хийсэнээс л болсон байх.Гэнэт хаанаас ч юм бэ гар гарч ирэн Тао-г ухаан алдуулаад Sunny-гийн толгойд шуудай углан машинд суулган хаашаа ч юм, тэр 2ыг авч явав.
Sunny:Хүн байна уу?Тао байна уу?Юу болоод байгаа юм бэ?Туслаарай!!!