6.

3.6K 173 2
                                    

Uběhlo několik dalších dnů. Většinu jsem trávila pouze u hotelové pláže, zatímco Liam pracoval na jejich albu. Aniž bych se o to prosila, nakoupil mi spousty knih. Celé dny jsem ale byla sama, a když přišel na pokoj, už jsem spala. Po jedné straně mi to však nevadilo. Byl možná milý, ale nijak víc jsem o jeho přítomnost nestála. Navíc jsem nevěděla, kdy má náš pobyt končit, takže jsem si co nejvíce užívala sluníčka. Pravda, sama jsem dál, jak na dohled od hotelu, nešla.

Jednou, když jsem se vzbudila, čekala jsem, že druhá polovina bude opět prázdná, ale překvapilo mě, když tam ležel. Měl ruce pod hlavou, otevřené oči a koukal do stropu. 

"Dnes nenahráváte?" zeptala jsem se. Cuklo to s ním, takže musel být myšlenkami úplně někde jinde. 

"Dnes je volno a já tě chci vzít ven." pousmál se a otočil ke mně hlavu. Zaradovala jsem se, jako malé dítě. Bohužel mi to nevydrželo dlouho, když jsme zjistila, že s námi jde i zbytek. Nebylo by lepší, kdybych zůstala zavřená v hotelu a oni se bavili? Na jeho přání jsem si oblékla spíše sportovní věci - tílko a šortky, no plavky jsem si sebou vzala taky. Na snídani jsme se potkali s dalšími kluky, které jsem od večera, co jsem se ztratila, neviděla.


"Páni, jsi moc hezky opálená." pochválil mi Niall, když mě uviděl. 

"Děkuju," mile jsem se na něj usmála. Kdyby to šlo, klidně bych šla jen s ním. Zbytek dává docela jasně najevo, že mě nemusí a u Liama je to složité. Znervózňuje mě, proto jsem tak nerada v jeho přítomnosti. Během jídla probírali dnešní den, a tak jsem se dozvěděla, že půjdeme do školy surfu. Liam s Louisem surfovat umí, byli na lekcích několikrát, ale zbytek kluků na tom bude stejně jako já - neumí to vůbec.

"Holky by tu měly být každou chvíli." ozval se Zayn. Nechápala jsem, koho myslí, dokud jsem neviděla dvě dívky, jak míří k našemu stolu. Jedna hnědovláska s drdolem a druhá s vlasy blonďatějšími, než jsou ty mé. Nevěděla jsem, jestli se radovat, že tu nebudu jediná holka, nebo mít obavy, že si o mně myslí to samé, co kluci. Naproti nim šel Louis a Zayn, takže to nejspíš budou jejich dívky.

"Eleanor, Perrie, tohle je Shannon." docela jsem ocenila, že mě Liam představil, já bych asi neměla odvahu se sama ozvat.

"To je ta domluvená manželka." uchichtnul se Harry jedovatě. Nechala jsem to být, znovu, i když každý další poznámka mi ubližovala víc a víc. Na holky jsem se usmála, a když se rozhodlo, že už půjdeme, po Liamově vzoru jsem vstala. On vzal mou tašku, i když jsem o to nestála a společně jsme šli všichni na pláž.

"Napadlo mě, že byste zítra s holkama mohly jít nakupovat. Ony určitě půjdou, je to šance, jak je líp poznat." Niall s Harrym šli vedle sebe před námi, pak jsem šla já s Liamem, který mě držel za ruku a za námi šli po dvojicích Louis s Eleanor a Zayn s Perrie. Škola surfu nebyla hned u hotelu, museli jsme kousek popojít. 

"Nerada bych se jim vtírala," přiznala jsem. Nebyla jsem si až tak jistá, že o mojí společnost stojí. 

"Bude to až zítra odpoledne, budeš mít moc času se jich zeptat." řekl povzbudivě.

Už jsem na to nic neřekla, ale stejně jsme došli k takovému domku u pláže. Kolem byly zapíchané surfy v písku a ve vodě byli asi dva lidi, co čekali nejspíš na dobrou vlnu.

Harry s Niallem šli dovnitř a za chvíli vylezli i s chlapíkem v neoprenu. Měl sice křivé zuby, ale mile se usmíval.

"Takže vás mám zasvětit do tajů surfu?" mrknul a já vyhrůzila oči. Panebože, já nechci umřít takhle mladá… a ve vodě. Celá jsem se zatřásla, když jsem dostala neopren na převlečení a bylo mi řečeno, že se mám jít převléknout za nějakou plachtu. Perrie se prý bude jen dívat a Eleanor už nějaké základy má. Moc mi to nepřidalo, ale jestli se mám ztrapnit po zbytek mého života, mám jedinečnou možnost.

Better Choice [Liam Payne]Kde žijí příběhy. Začni objevovat