Obrazul lui era acoperit de cicatrici mici , oh , dar stai , nu doar obrazul , întreaga lui faţă ascundea o mulţime de cicatrici . Peste tot . Dar surprinzător , obrazul era moale la atingere , în ciuda texturii dure .
El a rânjit şi mi-a îndepărtat mâinile de pe faţa lui . ''Deci , crezi în mine acum ?'' Întreabă , şi într-o clipă , frica îşi face simţită prezenţa în întreg corpul . E adevărat . E aici , în picioare , stând în faţa mea .
Respiraţia mi s-a tăiat când mâna lui mi-a atins obrazul . Mâinile îi erau netede . Şi-a mutat brusc mâna în buclele mele blonde .
M-am uitat atentă la el , privind prin ochii lui negri , găsind nici o urmă de emoţie .
Dar am fost adusă din nou la realitate , când am simţit că mă trage dur de păr . ''Am întrebat , iubire , crezi în mine acum ?'' Întreabă de data asta şi mai aspru ca înainte . Trage mai tare de părul meu ceea ce face să scot un mic geamăt datorită durerii şi să iasă la vedere câteva lacrimi .
A rânjit . '' Dacă nu , o să te fac să crezi .'' Felul în care cuvintele i-au părăsit buzele mi-a făcut pielea de găina şi mi-a stârnit puţin curiozitatea . Dacă aş spune nu ? Ce mi-ar face el mie ?
''Bine atunci , o să facem altfel . O să îţi dau 10 zile , începând de acum , să mă sperii , iar eu o să fac la fel . De acord ?'' Întreabă cu un rânjet periculos .
Am dat din cap , iar el s-a aplecat brusc în faţă , lipindu-şi fruntea de a mea . Am pus o faţă neutră , chiar dacă în interiorul meu ţipam de frică .
''O să mă distrez atât de mult , Lucinda .'' Şopteşte şi îmi linge obrazul , dispărând în neant . Am scăpat un geamăt dezgustat şi mi-am şters saliva lui de pe obraz cu dosul palmei .
Bastard murdar .
M-am ridicat şi mi-am ignorat micul dejun , gândindu-mă să ies la o plimbare . Am fost pe cale de a deschide uşa , dar cineva sau ceva a închis-o .
Am tremurat când am simţit respiraţia rece pe gât . ''Ce crezi că faci , iubire ?'' Demonul a întrebat . ''V-vreau doar să ies la o plimbare .'' Îi răspund bâlbâindu-mă .
''Hmm , okay . Să îţi spun ceva , iubire . Să nu cumva să îndrăzneşti să părăseşti acest oraş , deoarece eu nu mă aflu doar în casa asta . Dacă încerci cumva să evadezi , o să te vânez exact ca pe un animal .''
Cuvintele lui mi-au provocat teamă în tot corpul . Dau din cap repede , iar el face un pas înapoi înainte să plece .
Am respirat de câteva ori adânc înainte de a părăsi casa . Aerul rece de dimineaţă m-a lovit în faţă , făcându-mă să mă blestem deoarece nu mi-am luat o haină destul de groasă .
În timp ce alergam , cuvintele lui îmi răsunau în minte . Ce voia să spună cu 'nu sunt doar în casă' ?
La naiba , băiatul ăsta sai poate chiar un om în vârstă , deoarece el probabil este la fel de bătrân ca şi locuinţa în care stau , îmi dădea fiori .
M-am oprit din alergat când am auzit pe cineva strigându-mă . Asta e amuzant , deoarece eu nu cunosc pe nimeni aici . ''Lucinda !'' Mă întorc şi zăresc un Audi de culoare roşie , lângă el fiin o fată cu păr şaten , pe care o recunosc ca Ruby .
Ochii mei se extind iar inima începe să îmi bată , fiind total uimită . ''Ruby ?! Tu eşti ?'' Am strigat , iar ea dă din cap cu un zâmbet larg , şi am fugit către ea zâmbind ca o idioată .
Cine crezi că e Ruby ?
CITEȘTI
Hex | în curs de traducere
FanfictionA rupe blestemul înseamnă să îl omori pe cel pe care te-a blestemat. AVERTISMENT : violenţă , groază , abuz sexual , nerecomandat tinerilor cititori . ALL CREDITS GO TO THE ORIGINAL AUTHOR ©waysidestyles .