Capitolul 32

7K 734 63
                                    

Asteptam ca Harry sa intre pe usa din fata , asteptam ca el sa izbucneasca si sa isi blesteme rana de la picior , dar el nu a venit .

In ce lume se afla ?

Cerul era deja intunecat , stelele luminand culoarea de un albastru inchis a cerului . Vantul batea usor , ceea ce facea ca ramurile copacilor sa se clatine , iar luna stralucea puternic .

Mi-am amintit brusc de evenimentele din trecut , la mall , atunci cand oamenii sopteau ceva despre o luna rosie . Nu s-a intamplat inca . Si poate ca nici nu o sa se intample .

Oh , haide , o luna rosie ? Probabil ca vorbeau tampenii . Nu ?

Usa s-a deschis deodata , Harry intrand , avand buzele unite intr-o linie , ochii ii erau intunecati , aratand ca un criminal . In mana lui se afla un porumbel mort , pieptul lui avand o muscatura imensa la care m-am strambat cand am vazut-o .

Dintii lui ar trebui sa fie foarte ascutiti . Hmm , ma mir .

El pasi in camera si se aseza pe marginea patului , ochii lui fiind atintiti pe mobilierul prafuit din lemn .

Rana nu se mai afla acolo !

''Harry ..."

Si-a intors capul spre mine , ochii lui fiind fixati pe ai mei .

''Uh ... Rana , a disparut ...'' Murmur iar el da din cap , inainte de a-si lasa privirea in pamant din nou . Stiam , ceva era in neregula .

''Harry , este ceva in neregula ?'' Intreb eu , si se uita din nou la mine . De data aceasta ochii lui s-au intors la cei verzi , cei care imi taie respiratia . Erau printre nuantele mele preferate de verde .

''Zilele mele sunt numarate .'' El a vorbit . Ce ? Zilele lui sunt numarate ? Si de cine ? Nu e un demon ? Nu ar trebui sa fie aici pentru totdeauna ca sa bantuie oamenii ?

''Numarate ?''

''De el . Nu o sa mai dureze mult . Doar daca o sa ii gasesc familia .''

Asta m-a facut sa il intreb ''Ce familie ?''

''Harry , ai putea sa imi spui ... cum ai murit ?''

Intrebarea l-a prins cu garda jos , facandu-l sa inspire brusc aer in piept , inainte de a se intoarce catre mine .

''Vrei sa stii ?'' Intreaba , iar eu imi aplec capul , muscandu-mi buza inferioara . ''Daca esti in regula cu asta , atunci , da .''

''Bine . Am murit deoarece am fost impuscat de un politist . El obisnuia sa lucreze la departamentul de politie din oras , dar o data , m-au urmarit iar eu m-am ascuns , dar ei mi-au gasit ascunzatoare si m-au capturat . M-au torturat timp de cateva ore in propria casa , pana cand a decis sa ma omoare .''

Un fior rece mi-a strabatut sira spinarii , facandu-ma sa ma cutremur . ''Nasol , nu ?'' Rade amar , fiind de acord cu el .

''Cati oameni ai ucis ?''

Pare indurerat de intrebare , dar nu a indraznit sa arate vreo secunda asta .

''Douazeci . Toate acestea erau cupluri .'' El expira , iar eu ma simt dezgustata . Cum ar putea el sa ucida douazeci de oameni , douazeci de oameni nevinovati ?

''De ce ?''

Se incordeaza . ''Asta nu e treaba ta !'' Ochii lui au devenit din nou intunecati . Chiar daca nu recunostea , poate ca eu stiam deja raspunsul .

''A fost din cauza lui Mertil ?''

El ofteaza si si-a plecat capul . Arata vulnerabil , invins . O parte din el a trebuit inca sa asiste . A inhalat aer de cateva ori , inainte de a-si intoarce capul catre mine .

''Dupa ce a murit , vedeam cupluri fericite pe oriunde ma duceam , facandu-ma gelos . Ma durea , sa stiu ca nu pot fi din nou cu ea . Era tot ce aveam , in afara de mama mea .'' A vorbit , intr-un sfarsit . ''O iubeam.''

''Oh .'' Am murmurat , dintr-o data gandindu-ma la Randy . Oare el inca ma iubeste , din moment ce sunt asa de departe ? Se gandeste la mine ? Toate aceste ganduri despre el dispar brusc atunci cand mi-am dat drumul la gura .

''Inca o mai iubesti ?''

Mi-am acoperit gura cu mainile . Nici macar nu stiu despre ce vorbesc , de ce l-am intrebat asta .

El incuviinteaza din cap . ''Da , inca o iubesc .''

Am decis sa evit acest subiect , punand o intrebare diferita . ''Deci , despre care familie ziceai , iar politistul , ce are de-a face cu tine ?''

''Trebuie sa ii omor familia politistului , acele persoane care mai sunt inca in viata , iar in acest fel voi trai din nou .''

Ochii mei s-au marit la aceasta informatie . ''Sa traiesti din nou ? Ce vrei sa spui ?''

''Inainte de a murit , am facut un juramant in care mi-am propus sa omor fiecare membru din familia politistului . Deci , daca acest blestem se va adeveri , diavolul imi va indeplini dorinta . Dar zilele mele sunt numarate , nu stii niciodata cand vine si cand te va lua cu el .''

Am dat din cap , dandu-mi de inteles ca interesanta noastra conversatie s-a incheiat cand el s-a ridicat in picioare . ''Ai face bine sa dormi , Lucinda . Maine ne vom continua calatoria .''

Am cascat , fiind de acord . S-a ridicat in picioare pentru a merge la culcare . Ma intreb unde va dormi , probabil pe canapea .

Am tras patura pana la barbie . Harry isi fixeaza privirea pe lemnele din semineu , luand imediat foc si incalzind intreaga casa de lemn .

''Cand ajunge in oras , ce o sa facem ?'' Intreb . Nu mi-a raspuns , dar in schimb si-a inchis ochii , ca si cum m-ar avertiza sa nu il mai enervez punand intrebari stupide .

''Apropo , cum s-a vindecat rana ? L-ai vindecat tu sau ceva ?'' Ma intreb pentru ultima oara , privindu-l cum isi deschide ochii si musca din capul porumbelului . Am incercat sa il ignor , dar era aproape imposibil .

''A disparut pentru ca am baut sange , iar rana se vindeca . Face parte din blestemul meu , daca ma ranesc , ma doare , dar fluidul negru care iese la suprafata nu este sangele meu , este sangele pe care l-am baut .''

''Deci , e ca un blestem ?''

''Da , e un blestem . Eu sunt hex .''

Vreau cat mai multe pareri , sa stiu daca merita sa mai traduc in continuare xx








Hex | în curs de traducereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum