Capitolul 31

8.6K 743 65
                                    

''Harry ? Esti in viata !'' Am exclamat , in speranta ca voi putea schimba subiectul conversatiei , dar ma apuca de brat si ma trage spre el .

''Stiu ca incerci sa schimbi subiectul conversatiei , Lucinda .'' Maraie .

Rahat ! Ochii lui sunt atat de intunecati si de furiosi , poate ca ar putea trage cu lasere prin ei . Poate . La ce naiba ma gandesc ?

''Poti sa tragi cu lasere prin ochi ?'' Mi-a scapat .

Era clar ca intrebarea mea l-a prins cu garda jos , deoarece ochii lui s-au intors spre o nuanta verde normala iar sprancenele i s-au unit intr-o linie dreapta .

''Ce ? Ce naiba vrei sa spui ?''

''Poti sa tragi cu lasere ? Poti ?''

Asta a fost pana cand i-am vazut buzele incercand sa formeze un zambet . Este amuzant ? Ei bine , e un prim pas bun .

''Nu .'' Isi drege glasul dupa aceea . ''Nu , nu pot . Dar foc , da .''

Mi-am ridicat o spranceana , foc ? Literalmente foc ? ''Foc ? Esti sigur ? Cum ?'' El a chicotit si a facut un pas lateral , dar eu am stat acolo , uitandu-ma la picioarele lui slabe care se indepartau .

Se opri din mers si se intoarse catre mine . ''Uita-te la mine .'' El a ordonat si si-a fixat ochii in pamant .

Dintr-o data , ochii lui au devenit rosii , iar focul a aparut pe iarba , flacari verzi mai exact , iar Harry s-a apropiat de ele inainte ca toata lunca sa i-a foc .

Woah .

''Ma crezi acum ?'' Am dat din cap si a facut pasi catre mine . Statea in fata mea , ochii lui verzi privindu-mi chiar si sufletul . Respiratia mea a luat-o la goana atunci cand i-am simtit degetele reci pe bratul meu mangaindu-mi pielea de gaina .

''Acum , ce faceai cu acel Harpy demonic ?''

''H-Harpy ?'' Ce naiba e asta ?

''Creatura urata de mai devreme era un Harpy , este o creatura mitica cunoscuta in Grecia . O pasare cu o fata umana .'' El explica , privind in sus la cerul gri si noros . ''Dar asta acum mult timp in urma . Acesta era un cadavru si a inviat din morti .''

''Nu suntem in Grecia , de ce naiba ar exista un Harpy aici ?'' Am intrebat . El isi coboara capul , uitandu-se acum in ochii mei .

''Doar daca nu a fos trimis aici cu un motiv .''

''Ce motiv ar putea avea ?'' L-am provocat . Mana lui acum imi mangaia obrazul . Celalalt brat se infasoara in jurul taliei mele si ma trage mai aproape de pieptul lui .

Fetele noastre erau suficient de aproape incat sa se atinga , iar inima imi batea de parca era in gat . Degetul lui aratator imi trasa linii abstracte pe obraz .

''Ei trebuie sa omoare ... ceva . Ceva ce este o amenintare pentru stapanul lor .'' Murmura , dandu-mi o suvita de par dupa ureche .

''Stapan ? Au un stapan ?''

''Poate , de ce ar veni aici ?'' Nu stiam ce faceam , dar mainile mele se mutasera pe soldurile lui , urcand incet spre umeri . Ochii lui nu il dadeau de gol , dar era constient de ce faceam .

''Poate au venit pentru tine .''

El a chicotit usor . ''Eu sunt mort , Lucy , ce ar vrea de la mine ? Si in plus , eu sunt pe cont propriu .''

''Demonul te vrea inapoi ?'' I-am sugerat , iar el a ranjit . ''De ce ar vrea asta ? Se bucura de orice fac eu aici .''

Nasurile noastre se atingeau din nou , respirand impreuna , pierzandu-ne in ochii celuilalt . Acest lucru e un cliseu futut , dar se intampla chiar acum .

Hex | în curs de traducereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum