Capitolul 2

11.9K 1K 84
                                    

Înainte de a mă gândi la ceva , am ţipat şi am alergat jos pe scări , ţipând ca o femeie de la o casă de nebuni.

'' Mamă !'' Am ţipat , la naiba , mă comport ca un copil de 8 ani ce tocmai a vizionat un film de groază ce constă în fantome şi demoni .

Am ratat două scări la un moment dat , dar nu a fost o problemă deoarece aşa am ajuns mult mai repede jos . Am fost surprinsă să o văd pe mama cu un bărbat pe care nu îl cunosc , la uşă . Erau profund implicaţi în conversaţie , până când m-au auzit ţipând . Se uitau la mine de parcă aş fi fost nebună , dar nu am pierdut nici un moment şi i-am spus mamei .

''Mamă ! A-acolo s-sus e o fan-fantomă ! A fost dezgustător , a mâncat cio...''am spus incoerent , lacrimi curgându-mi pe obrajii fierbinţi şi mi-am înfăşurat mâinile în jurul mamei mele uimite .

''Lucinda ! Despre ce naiba vorbeşti ?'' Şuieră la mine , retrăgându-mi braţele .

Ea gemu' şi se uită la mine ca şi cum ar fi spus : sper-să-fie-de-bine-sau-o-să-te-omor-pentru-acest-moment-jenant .

''E un monstru , acolo sus , în dormitorul masterului .'' Mă bâlbâi şi mâinile mele încep să tremure . Tot ce puteam vedea erau ochii sângeroşi ai băiatului care muşcă din capul ciorii aceleia .

Ea doar şi-a dat ochii peste cap şi s-a întors către bărbatul cu care a vorbit cu puţin timp în urmă . Ochii lui erau de un albastru pal , păr castaniu , iar buzele lui s-au unit într-un zâmbet atunci când mama se întoarse spre el .

''Copii .'' Mama a râs .

''Mda , ai dreptate , Louisa . Fata ta este exact ca a mea , atât de activă .'' S-a uitat un moment către mine apoi şi-a întreptat din nou privirea către mama .

''Oh , trebuie să plec acum . Am o groază de lucruri de făcut în casă , şi apropo , bun venit în cartier .'' Îi fulgeră mamei un zâmbet înainte de a pleca .

''La revedere ... '' Zice şi flutură o mâna în spatele lui , zâmbind ca o fată din liceu ce tocmai a primit un zâmbet de la băiatul pe care îl place .

''Mamă ...'' Am gemut , iar ea la rândul său , se uită la mine cu o faţă supărată .

''Lucinda , ce naiba a fost asta ? Vrei ca vecinii noştri să creadă că eşti nebună ?!'' A ţipat furioasă , punând accent pe fiecare cuvânt pe care îl spunea .

Eram pe cale să spun ceva , dar şi-a pus mâna pe unul din umerii mei . ''Dacă acest lucru' este o glumă , o glumă pentru a ne întoarce în vechiul nostru oraş , nu funcţionează ! Nu o să merg să îi văd din nou cele două feţe ale tatălui tău !''

''Nu e o glumă !'' Strig . ''Este un monstru sus , mănâncă ciori , unele fiind chiar pe podea lipsite de viaţă iar el chiar m-a întrebat dacă vreau o muşcătură !'' Am ţipat către ea deoarece nu voia să mă creadă , în schimb , aruncându-mi o poker-face .

Ugh , la dracu .

''Bine , atunci . Lasă-mă să văd dacă ceea ce spui este adevărat .'' A trecut pe lângă mine şi a urcat la etaj , fiind urmată de câtre mine . Pot spune că a fost destul de nervoasă , dar ar fi trebui să fie . Aş vrea să mă creadă deoarec ceea ce i-am spus a fost adevărul .

Când am ajuns la etajul al doilea , ea s-a dus direct la camera masterului , o emoţie puternică străpungându-mi pieptul . Dumnezeule .

A deschis uşa iar eu m-am ascuns în spatele ei , dar am fost surprinsă când i-am auzit râsul şi chicoteala la scena din faţa ei . ''Într-adevăr , Lucinda , este un monstru aici .''

M-am uitat timidă în cameră şi tot ceea ce am putut vedea a fost o cameră curată , fără pic de sânge , ciori , sau monstru . M-am încruntat confuză şi surprinsă .

''D-dar .. A fost ! Jur !'' M-am apărat în timp ce mama a trecut nepăsătoare pe lângă mine , ajungând la scările care scârţâiau fără să se obosească să mai spună ceva .

''Uite , Lucy , îmi place să conversez cu tine despre aşa-numitul monstru , dar am o mulţime de lucruri de despachetat , aşa că lasă-mă în pace !'' Strigă şi coboară mai departe pe scări , scârţâitul provocând un zgomot neplăcut urechilor mele .

Am mers după ea , încercând să o prind din urmă . ''Mamă ! Este adevărat !'' Am exclamat nervoasă , ea arătând cu un deget spre mine . ''Nu , Lucy ! E destul ! Deci , de ce nu stai aici , iar eu mă duc până la magazin să mai cumpăr câte ceva ? Hmm ?''

Şi-a luat portofelul şi cheile de la maşină , a stins luminile şi a părăsit casa .

Mi-am rotit ochii . Nenorocita.

Atunci , am simţit ceva rece pe gâtul meu , provocând un fior . Pot să aud , respiră . A suflat din nou , dar de data asta pe urechea mea , simţind o furnicătură pe şina spinării .

''Nu te crede , nu-i aşa ?'' Ochii mei se extind , realizând a cui este vocea . Vocea . Este vocea monstrului .

''C-cine eşti ? De ce eşti aici ?'' Mă bâlbâi . ''De ce eşti aici în casa mea ?''

El a râs , abia auzindu-se .

''Aparent , ai făcut o greşeală .'' Şopteşte cu vocea lui demonică şi răguşită . ''Eu ar trebui să te întreb asta . Ce cauţi aici , în casa mea ?'' Şuieră curios şi rămâne nemişcat în spatele meu .

''Casa ta ?'' Şuier înapoi , încă fiind prea timidă pentru a-i face faţă demonului . ''Ei bine , o veste proastă , am cumpărat-o .'' I-am zis ironică .

A chicotit , şi a scos ceva din unul din unul dintre buzunare . Atunci , am simţit ceva rece şi ascuţit la gâtul meu . Am scăpat o răsuflare şubredă , ştiind că acela era un cuţit .

''Nu fi atât de obscenă , sau îţi vei pierde capul , iubire .'' Îmi şopteşte la ureche iar pielea mi se face de găină . Literalmente .

''C-ce vrei de la mine ?'' Întreb , dar nu îmi răspunde . Observ că obiectul ascuţit a dispărut de la gâtul meu , iar când m-am întors nu mai era nimeni . Acest lucru a făcut ca respiraţia mea să accelereze iar inima să îmi iasă din piept . A plecat .

Unde este ?

Am făcut un pas înapoi , dar m-am oprit brusc când am simţit ceva umed sub picioarele mele .

Splash !

Mă uit în jos şi văd o baltă de sânge , care vine de la uşa de la baie . Am oftat . Sângele a fost răspândit repede pretutindeni , curăţând podeaua .

Am ţipat de frică şi înainte să îmi dau seama , am leşinat , totul în jurul meu devenind întunecat . Fobia de sânge .

VOTE , SHARE and COMMENT !

Dacă vrea cineva dedicaţie , să îmi spună .

Hex | în curs de traducereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum