Bölüm:3

385 237 391
                                    

Keyifli okumalar😘

Hesna'nın anlatımından (Erdem ile tanışma hikayeleri)
 
Eve geldiğimde annemin evde olmadığını anladım. Üstümü değiştirdikten sonra telefonumu şarja taktım. Bugün kardeşim' in doğum günü olduğu için evde pasta kesecektik ve sonrasında arkadaşlarıyla dışarıya çıkacaktı. Annem de pasta işinden anlamadığı için pastaneden sipariş vermişti ve benimde gidip pastayı almam gerekiyordu. Ceketimi ve cüzdanımı aldıktan sonra saati kontrol ettim. Saat 18:24'e geliyordu yani 6' yı  geçmişti. Çok fazla geç kalmamıştım aslında. Kardeşimin arkadaşları akşam saat 20:00 'da burada olacaklar. Bende fazla zaman kaybetmeden ayakkabılarımı giydim. Tam evden çıkarken kardeşimin de eve doğru geldiğini gördüm. Yanında da tam seçemediğim baştan aşağıya siyahlar içinde birini gördüm.
 
Kardeşim hızlıca yanıma geldi ve yanağımı sıkıp,
 
"Kız Hesniş nereye gidiyorsun böyle süslenmiş " dedi. En nefret ettiğim şeydir kardeşimin bana Hesniş diye seslenmesi ayrıca Hesniş ne ya öyle
 
"Sana kaç kez dedim bana millettin yanında Hesniş deme diye beyinsiz canım kardeşim" dedim koluna vurup gülerek. Yanındaki çocuksa bana doğru bakıyordu.
 
" Ha dur ben sizi tanıştırmadım bu Erdem bizim okula yeni geldi ama valla kendisi tam benim kafamda gerçekten. Buda benim ablam Hesniş yani Hesna" dedi gülerek.
 
Bende "tanıştığımıza memnun oldum" deyip elimi uzattım. Çocuk ise hala bana ters ters bakıyordu. Utanmasam ne bakıyorsun karşında ayımı var diyecektim ama kendimi tuttum. Yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirdim. Çocuk ise hala suratıma mal mal bakıyordu.
 
Uzun süren bir bakışmanın ardından elimi havada bırakmamıştı.
 
"Memnun oldum " dedi.
 
"Neyse ben gidiyorum senin şu doğum günü pastasını almaya siz eve geçin" dedim.
 
"Tamam biz eve geçiyoruz. Hadi Erdem gidelim" dedi ve Erdem'i kolundan tutarak ev doğru sürükledi. Ben ise derin bir off çektim zaten benim kardeşimin de arkadaşından ne bekleyecektim ki hepsi bir tuhaf.
 
Pastane fazla uzak olmasa da yürüyerek biraz zaman alıyordu. Bu yüzden biraz hızlı olmalıydım.
 
♡♡♡♡♡♡♡♡
 
Son yönü de dönerken arkamda bir gölge olduğunu farkketim Ama pek umursamadım ve yoluma devam ettim. Yürümeye pek alışık olmadığım için baya yorulmuştum. Neyse ki pastane iki sokak ilerideydi. Bu yüzden biraz dinlenebilirim.
 
Bulduğum bir duvara sırtımı yasladım ve biraz soluklandım. Fakat karşımdaki ağaçın arkasında birinin olduğunu farkketim.
 
Nedensizce içimi bir korku sardı zaten pastane iki sokak ötemdeydi bu yüzden kalkıp yola devam ettim. Arada bir arkama bakıyordum ama kimseyi göremiyordu. ama arkamdan adım sesleri geliyordu bunu duyabiliyordum.
 
Yolda Arkama sürekli dönüp telaşlı gözükmemek için dükkanın camından kendime baktım ve davam ettim.
 
Sanki ben hızlandıkça o arkadaki de hızlanıyordu. Aklıma kötü şeyler getirmemeye çalıştım korkmamalıydım sakin olmalıydım.
 
Sokağın sonunda pastane levhası çok küçükte olsa gözüküyordu. Aslında Pastaneye sağ salim gitsem işim kolaylaşacaktı orda annemi arayacaktım ve gelip beni almasını söyleyecektim. Arkamdaki kişi bana daha çok yaklaştıkça kalp atışlarım artıyordu yollar bitip tükenmiyordu nereye kime kimin yanına gideceğimi bile düşünemiyordum. Bana saldırılsa ne yapacağım kendimi nasıl savunacağım hiçbir şey düşünemiyordum. Hızlıca eğilip yerden bir taş aldım bu onu etkisiz hale getirmezdi belki ama yine de zaman kazanabilirdim. Elimde kocaman bir taşla iyice kalabalığa karıştım artık fazla korkmuyordum. Sokağın sonunda pastane karşı kaldırımdaydı.
 
Artık kendimi güvende hissediyordum sağ salim bir şekilde Pastaneye ulaşmıştım.
 
Tam o anda Omuzumda bir el hissettim. Korku, panik ve telaşla elimde hala sıkıca tuttuğum taşı arkama doğru attım ve hızlıca yolla atladım.
 
O an korna sesleri insan sesler hepsi birbirine karışmıştı. Vücudumu hissedemiyordum. Bilincim yavaş yavaş kapanırken İnsanlar başımda koşturup bir şeyler diyordu bazıları telefonla yardım istiyordu bazıları ise olanları izliyordu. Gözümden süzülen yaşlarla bilincim kapanmak üzereydi. Nefes aldığımda bile canımı yanıyordu.
 
Sonrasında sadece tek bir şey hatırlıyorum. O siluetin kalabalığın içinden sıyrılıp yanıma geldiğini....
 
♡♡♡♡♡♡♡♡
 
Hüsna Beyza'nın anlatımından
 
Kızlarla grup kuralı 1 hafta oldu ve birbirimize o kadar iyi kaynaşmıştık ki. Hatta bazen Ömer'in olduğu grubun dedikodusunu bile yapıyorduk. Tabi dedikoduyu başlatan hep Verda oluyordu ama bizde az değildik valla.
 
Verda: yalnız bir şey söyliyim mi bu Emir denilen çocuk resmen Aysun'a yavaşmıyor mu grupta siz söyleyin.
 
Lida: hayır kızın sevgilisi var
 
Hesna: bence de yavşıyor ya valla
 
Mehir: ne o öyle kızlar yavşamak gibi kelimeler valla ağzınıza biber sürerim kdmdmf
 
Hüsna Beyza: anamız gızıyor yapmayın aaa
 
Mehir: eheheee grubun anası olmak bunu gerektirir ghgjkjj
 
Verda: kızlar aklıma mükemmel bir fikir geldi.
 
Lida: Verda yine kime face hesaptan yazıp işletecen
 
Verda :ben ve face hesap aaa ne münasebet bjdndjfn
 
Hüsna Beyza : tabi kızım geçen dedim bir arkadaşım için face hesap lazımmış baktım Verda kasap Mahmut adına bir hesap açmış görün valla şok geçirdim. Hadi onu bunu geçtim o kadar takipçi kendi hesabında yok nerden buldun
 
Verda : orası bana kalsın valla aman neyse aklıma mükemmel bir fikir geldi. Biz o kadar arkadaşız dertlerimizi dinliyoruz neden telefon numaralarımız yok.
 
Hesna : aa haklısın bak isterseniz telefon numaralarınızı verin whatsaptan da grup kurarız.
 
Lida :lan aynen valla İnstegram fazla internet yiyo İnternetim biterse valla konuşamam
 
Mehir :aynen ben bide İnstegram da sırf sizin için bu kadar aktifim İnstegram da başka konuştuğum insan yok sizden başka.
 
Hesna: tamam numaralarınızı verin ben kurayım.
 
sırayla herkes numaralarını verdi. Tabi benim özel ders vaktim geldiği için telefona bakmamıştım. 2 saat sonra dersim bitti ve telefonumda gördüğüm şeyler;
 
Verda sizi VERDA_I MEMNU grubuna ekledi
 
Hesna: kız bu grup ne
 
Lida: Verdaa bir daha sakın aşkı memnu izleme.
 
Mehir : hadi grubun ismi neyse de açıklaması ne böyle aq
 
Açıklamaya baktığım da ise şunlar yazıyordu.
 
Verda kendi halinde fakir ama gururlu bir kızdı ve en sonunda zengin ve kendisinde 30 yaş büyük biriyle evlendi. Hüsna Beyza'yla evlendiğinde ise aklı Hesna'daydı. Hüsna Beyza'yla evlendikten sonra evin hizmetlisine yani Mehir’e aşık oldu fakat Mehir ona inat gözlerinin önünde Lida'yla evlendi. Verda en sonunda Lida'yı öldürdü ve eşini Hesna ‘yla aldattı. Hesna ‘yla aldattıktan sonra Mehir'e yazdı tabi Lida tekrar dirildi ve intikam olarak Hesna’ydı öldürdü. Bunları gören Hüsna Beyza verem oldu ve öldü. En sonunda ise Verda artık Mehir'le mutlu mesut yaşadı. Derken Mehir onu terk etti en sonunda buna dayanamayan Verda intihar etti. Mehir ise pavyonlara düştü. Tabi Mehir evi terk ederken hamileydi ve bir oğlu vardı onu cami avlusuna bıraktı onun adı Ömer'di. Birçok zorluk çekti sonra zengin bir kız buldu evlendi ve şarkı çıkardı ve ona Verda ismi verdi. Yıllar sonra evlendiği kızın Hüsna Beyza'nın kızı olduğunu anladı ve boşandı.
 
Beni bir gülme aldı ama ne gülme. Kahkahalarla güldüm güldüm ve yatağımdan düştüm gene güldüm bu sefer gülmekten gözlerimden yaş gelmiş karnım ağrımıştı hayır yani bu nasıl Verda'nın aklına geldi onu anlamıyorum.
 
Mehir: yav ben pavyonlara niye düşüyorum onu anlamadım
 
Lida :lan valla nasıl dirildim ben ya
 
Hesna: bu hikayede yanan ben oldumm
 
Hüsna Beyza: Verda’m yapmaz
 
Mehir :Verda kitap yazsana annem
 
Hesna: lan Verda da nerde o beyin o anca aşkı memnuyu kopyalayıp yapıştırsın
 
Lida: aynnenn
 
Verda: tabi kıskanın kıskanın valla ben alıştım beni çekemeyenleree
 
Mehir: aşkımızın meyvesi ömerimizz
 
Verda: gjmlydghnm
 
Hesna: Verda kız kulesi oluşturucakk
 
----------
 
Hüsna Beyza ve bay Fransızla konuşmalarından;
 
(8 ay önce)
 
Bay FRANSIZ : Hüsna biz niye bugün görüntülü konuşmadık.
 
Hüsna: olmazdı ama işim vardı Fransızım.
 
Bay FRANSIZ : aaa tabi pabucumun dama atıldı kuzenin geldi.
 
Hüsna: ha şimdide kuzenimden kıskan yarın öbür gün içtiğim sudan bile kıskanırsın
 
Bay FRANSIZ : ne yani sen su mu içtin 😢💔
 
Hüsna : Allah beni kahretmesin yanlışlıkla dedim. Mdmdmddmmd
 
Yalnız şu dünya güneş kolyesini hala yollamadın onu ne yapacağız
 
Bay FRANSIZ : yollayacağım ve o kolyeler arkadaşlığımızın simgesi olsun.
 
Bay FRANSIZ : Hüsna sana gökten bir yıldız almıştım hatırlıyor musun?
 
Hüsna: ha evet hatırlıyorum cimrilik yapıp bana hediye almadın gittin bir yıldız seçtin dedin sana aldım Dedin öylece birkaç felsefi cümle söyledin ve kurtuldun.
 
Bay FRANSIZ :hahaha zeki ben para harcamaktan kurtuldum.
 
Hüsna Beyza : zaten cimri ol sen hep tamam mı
 
Bay FRANSIZ : Hüsna yıldızın kaydıı
 
Hüsna : nee
 
Bay FRANSIZ : sana aldığım yıldız kaydı
 
Hüsna: hmm peki sen ne diledin
 
Bay FRANSIZ : hiçbir zaman birbirimizi kırmamayı diledim...
 
Merhaba
 
Evet biraz merakta kalın diye buradan kestik..🤭
 
inşallah bölümü beğenmişsinizdir.
 
Yorum ve oy desteklerinizi bekliyoruz.
 
Seviliyorsunuz❤

GECE YARISI TESADÜFÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin