Bizim Grup - 6. Bölümİyi okumalar...
"Good morning çocuklar. Bildiğiniz üzere eski öğretmeniniz Pınar hanım hamile olduğu için izine ayrıldı. Bir süreliğine ingilizce öğretmeniniz benim..." diyerek sandalyesine oturdu ve devam etti. "Şimdi bir arkadaşınız en son kaldığınız yeri gösterebilir mi?"
Çınar ayağa kalkarak "Valla hocacığım hiç birimiz nerede kaldığımızı bilmiyoruz. Doğruyu söylemek gerekirse kimse dersi dinlemiyor yeni hocacığım." dedi ve geri oturdu.
Hoca ters ters Çınar'a baktıktan sonra yoklamayı almaya başladı.
***
İlk iki dersimiz ingilizceydi ve çok şükür ki bitmişti. Şuanda ise ders kimyaydı. Kapının çalınmasıyla bütün sınıf oraya dönmüştü.
Kapı açıldı ve içeri nefes nefese Giray girdi.
Hafize hoca Giray'a kaşlarını çatarak "Bu saate kadar neredeydin evladım?" diye sordu.
Giray kafasını kaşıyarak "Şey hocam uyuyakalmışım." dedi.
"Kış uykusuna mı yatmıştın da ancak uyanabildin evladım!"
Hocanın bu cümlesine hepimiz gülmüştük.
Giray cevap vermeyince hoca "Geç yerine eşek sıpası geç!" dedi.
Eşek sıpası mı?
Bütün sınıf bu cümleyle birlikte kahkaha atmaya başladı. Giray ise hepimize ters ters bakmakla meşguldü.
Giray sırasına oturup bize döndü. "Ne gülüyorsunuz lan! Komik mi?!"
Üçümüz de aynı anda "Evet." diyince somurtarak önüne döndü.
Hoca ise çoktan dersi anlatmaya başlamıştı.
***
Çok şükür bütün dersleri kazasız belasız atlatmıştık. Şuan bütün okul bahçede bekliyorduk.
Neden mi? Çünkü müdür beyciğimiz son derste herkesin bahçede beklemesi gerektiğini duyurmuştu.
Müdür konuşma yapılan şeyin yanına giderek konuşmaya başladı.
"Merhaba çocuklar! Bu yılı kah gülerek kah ağlayarak bitirdik. Okulun bitmesine 20 gün kaldı ve biliyorsunuz ki okulların kapanmasına 30-20 gün kala kamplar düzenleniyor. Biz de okulca bu kamplara katılıyoruz. Bu sene de katılacağız. O yüzden yarın saat on da burada olacaksınız. On buçukta ise otobüsler kalkacak. İki okul olarak dört otobüsle gideceğiz. Otobüste iki okul karışık oturacak. Her otobüste birer tane rehber öğretmen olacak. Bir sorunuz olursa o öğretmene sorabilirsiniz. Kampa varınca oradaki rehber öğretmenimiz size herşeyi detaylı bir şekilde anlatacak. Çok fazla uzattım sanırım. Her neyse kısaca saat onda burada olun. Hepinize iyi günler diliyorum çocuklar. Hoşça kalın."
Diyerek konuşmasını sonlandırdı.
Bizimkileri dürterek sordum.
"Siz gidecek misiniz?"
Giray biraz düşündükten sonra "Siz giderseniz giderim." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Grup {Ara Verildi}
RandomNot: Kitap cringelik içerir!! "Ihm... annecim... tamam... şey... anne... telefonum... anne telefonumu alsam mı artık?!" Anneme eski fotoğraflarımızdan birini göstermiştim... göstermez olsaydım! Kadın, fotoğrafı gösterdiğime bin pişman ettirdi! O fo...