-5-

253 191 39
                                    


Bizim Grup - 5. Bölüm

İyi okumalar...

Lavin'in konuşmasından sonra kıpkırmızı kesilmiştim. Herkes kahkaha atarken ben kızarmaktan morarmaya geçmeye başlamıştım.

Ulan ben dışımdan mı konuşmuştum? Hay ağzıma sıçayım! diye geçirdim içimden.

"Iı... ben... şey... siz çok yanlış anladınız ben aslında şey düşünüyordum... şey..." diye ağzımda bir şeyler gevelerken Ayza yardımıma yetişmişti.

"Aman rahat bırakın kızı! Baksanıza morarmaya başladı, bayılacak!" deyip gülmeye başladı. Diğerleri de ona katıldı.

Yardımıma yetişti mi demiştim ben?

Ayza'ya ve diğerlerine ters ters bakarken zil çalmıştı.

Hepimiz kalkarak sınıfa ilerledik.

Ders fizikti. En kötü olduğum ders...

Ben önümde ki kağıdı karalarken hoca sınıfa girmişti.

Haydi bismillah...

***

Sonunda okul bitmişti.

Çıkışta Giray işi olduğunu söyleyerek önden gitmişti, Ayza da okulun yanında ki kafeye gideceğini söyleyip gitmişti.

Geriye Çınar, Alaz, Atakan, Kamelya, Lavin ve ben kalmıştık.

Çınar'ın ısrarları üzerine Alaz'ın arabasına doğru ilerliyorduk.

Alaz şoför koltuğuna oturmuştu, onun yanına Atakan oturmuştu, Çınar, Kamelya, Lavin ve ben ise arkaya sıkış pıkış oturmuştuk.

***

Bir 20 dakika sonra bizim evlerin oraya gelmiştik. Kızlarla arabadan inerken teşekkür etmeyi de ihmal etmemiştik.

Bizim kızlara el sallayarak eve girdim.

Annem ile babama selam vererek odama çıktım.

Odama girer girmez üzerimi değiştirdim ve kendimi yatağa attım. Telefonumu elime alarak bizimkilere yazacaktım ki gelen bildirimle kaşlarımı çattım.

Çınar ve bebekleri adlı gruba eklendiniz...

Noluyor lan? Ne olduğunu öğrenmenin tek yolu girip bakmak olduğu için bildirime tıkladım.

Çınar ve bebekleri

053********, sizi ekledi.

053********, Lavin kişisini ekledi.

053*******, Kamelya kişisini ekledi.

053********, Giray kişisini ekledi.

053********, 058******* kişisini ekledi.

053********, 055******* kişisini ekledi.

053********, 056******* kişisini ekledi.

Siz : Çınar ve bebekleri?

053******** : Evet yavrum. Ben Çınar sizde benim bebeklerimsiniz.

Bizim Grup {Ara Verildi}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin