Pohled Ari:
Seděla jsem na zemi. Byla jsem v šoku z toho co jsem cítila, nebyla jsem si svými pocity jistá.
,,Si v pohodě'' zeptal se jeden kluk ze smečky a přerušil moje myšlenky.
Nezmohla jsem se nic říct. Ukázala jsem prstem na toho hnědého vlka ,,Kdo to je?'' Bylo to to jediné co jsem dokázala říct.
,,No to je Jackob,, Má tak hezké jméno pomýslela jsem si.,,vezměte jí k Emily'' zakřičel myslím že Alfa.
,,Jak se jmenuješ ?'' zeptal se jeden z těch kluků. ,,Jmenuju se Ari'' ,,No dobře já jsem Paul a tohle je Seth'' ,,Ten kluk, Jackob bude v pohodě?'' proč se ptám tak trapně. Jasně určitě to vidí že se o něho zajímám nějak moc.
,,Jo Jackob už je určitě dávno u Emily" zbytek cesty bylo ticho když jsme konečně došly k Emily.Pohled Jackoba:
Sedím u Emily na pohovce a čekám než přijde ta dívka. Doufám že se jí nic nestalo.
Zavrzaly dveře. Celá smečka otočila hlavu aby se podívala kdo vešel. Najednou se to stalo zase. K Ness jsem najednou necítil to co předtím. Vtisknul jsem se do té dívky.....
Sam si všiml mého pohledu na ní. Určitě tuší co se stalo.
Pohled Ari:
Ten Alfa si vzal do ruky skleničku a třikrát na ní zacinkal. ,
,,Všichni víme že tu dnes máme někoho nového" jenom začal a já tušila, že bude mluvit o mě. Já se určitě před Jackobem strapním.,,můžeš nám o sobě něco povědět?" Řekl a všechny oči najednou hleděly na mě. ,,No jmenuji se Ari, nemám smečku ani rodiče ani obydlí a dál už asi nic'' panebože vždyť jsem to řekla jako kdyby jsem byla bezdomovec. Počkat já vlastně jsem. ,, Nechceš se přidat k naší smečce?'' najednou se Jackob usmál a já jsem si uvědomila co k němu cítím takže jsem musela zůstat. ,, Klidně'' řekla jsem tiše a pousmála se na Jackoba.PS:na začátku fotka Ari...
ČTEŠ
Kouzlo Vtisknutí (TS)
WerewolfQuiletové nejsou jediný druh vlkodlaků, ale ne všichni žijí po smečkách. Jsem Ari. V deseti letech jsem zjistila že jsem vlkodlak, teď je mi 17. Moje máma při mojem porodu zemřela a tátu jsem nikdy nepoznala takže jsem byla sama.