Pohled Ari
Tak Jackobe mluv už vtisknul ses do mě nebo ne! Potřebovala jsem vědět jestli si dělá srandu nebo ne. Myslím že je to soukromý rozhovor. Řekl Carlise a všechny pijavice zalezly.
Ano Ari, vtisknul jsem se do tebe ale nechtěl jsem ti to říct takhle. Ne on mi to prostě nemohl říct hned tolik stresu....
Najednou jsem slyšela zavytí. Musím jít uvidíme se potom. Než jsem stihla cokoli říct odběhl. Alespoň můžu být chvíli sama. Procházela jsem se lesem s najednou jsem slyšela nějaké kroky. Kolem mě bylo asi 79 novorozenců. To snad ne. Zřejmě budovali armádu. Jeden z nich mě kousl, je to strašná bolest. Když zjistil že jsem vlkodlak nechali mě tam ležet a šli dál.Pohled Jackoba
Ari! vykřikl jsem co nejvíc jsem mohl. Ležela tam na zemi v křečích. Po chvíli přišla celá smečka. Co se stalo? zeptal se Sam. Koukni její krk má tam kousanec. Určitě ji kousla nějaká pijavice. Jackobe vem jí ke Carlisovi!hned!!vzal jsem Ari na ruce a co nejrychleji běžel. Ani jsem neklepal a vtrh do domu. Bella tam naštěstí nebyla. Carlise!! Pomoc jí prosím křičel jsem se slzami v očích. Co se stalo? zeptal se Kousl ji upír, ale jed reaguje i když je vlkodlak řekl Edward. To by se ale nemělo stát.....možná měl nějaký dar prostě budeme muset počkat. Po hodině Ariniho křiku konečně přestala to ticho. Ari se posadila.
Pohled Ari:
Kde to jsem?s hrůzou v očích jsemsi uvědomila že jsem u Cullenu. Má červené oči a ten stejný dar jako já...je upír řekl edward. Prohlédla jsem na Jackoba a hned jsem viděla na co myslí. Je to skvělé že mě i tak miluje. Vstala jsem aby jsem se dostala k Jackovi, ale najednou... Ta vůně. Chyťte ji někdo! vykřikl Edward, ale v tu chvíli už jsem vyběhla přímo na Jackoba . Někdo mě ale zastavil .Otočila jsem se a držela mě Bella sice mě pořádně naštval ale vypít mi ho nemůžeš...naštvala jsem se na ni sice Jacka miluji ale mám takovou žízeň.... můžete prosím pomoct Ari s žízní vykoktal Jackob po tom co jsem ho málem klidně řekl Edward což mě dost překvapilo...
ČTEŠ
Kouzlo Vtisknutí (TS)
Manusia SerigalaQuiletové nejsou jediný druh vlkodlaků, ale ne všichni žijí po smečkách. Jsem Ari. V deseti letech jsem zjistila že jsem vlkodlak, teď je mi 17. Moje máma při mojem porodu zemřela a tátu jsem nikdy nepoznala takže jsem byla sama.