Nový způsob života

170 13 0
                                    

Pohled Ari:

Už jsou to asi tři hodiny co Jackob odešel a já jsem sama s Cullenovími. Nikdy jsem neměla upíry ráda a teď jsem taky upír. Tak jdeme?lovit..ozval se Edward.Jo můžeme odpověděla jsem tiše. Dost mě flustruje ta rychlost a že mohu skákat tak vysoko. Ale ty nepotřebuješ lovit...nemáš touhu po krvi zarazil se Edward. Co prosím ?jsem zmatená. Začla se mi točit hlava jako kdyby jsem byla na kolotoči. A najednou....jsem se změnila ve vlka. V úplně stejného kromě očí ty jsem měla červené. Počkej já to nechápu, kousnul mě upír asi hodinu jsem měla křeče. Teď nemusím pít krev, ale mám schopnosti jako upír jen v lidské podobě ! Byla jsem úplně mimo. Proměnila jsem se zpátky do lidské podoby a Edward pořád zíral. Běž to říct Jackovi řekl vážně. Proměnila jsem se do vlčí podoby a za 15 min jsem byla u Emily. Všichni zírali proč jsem vlk. To se bude těžko vysvětlovat . Ari!? Ozvala se Jackobova myšlenka. Proměnila jsem se do lidské no vlastně upíři podoby a všem to vysvětlila. A to budeme mít poloupíra ve smečce?ozvala se Leah. Ale je to i vlkodlak jestli bude chtít muže ve smečce zůstat díky bohu že to Sam větě takhle nikdy bych nechtěla opustit smečku. Carlise tu bude za 2min vyhrkla jsem. Umí číst myšlenky poznamenal Jackob.
Než to stihl doříct byl tu Carlise a klepal na dveře.

Pohled Carlisa:

Dveře mi otevřela Ari. Rád vás všechny vidím řekl jsem ,ale jde vidět, že někteří ze smečky mě nemají moc rádi. Kdo jsou Voltuři? Zeptala se Ari. Jak o tom....nechápal jsem má dar umí číst myšlenky dodal Jackob. Voltuři jsou něco jako královská rodina. Mluvil jsem s nima a říkali že to po čase vyprchá. Snažil jsem se to povědět tak aby tomu rozuměli .

Kouzlo Vtisknutí (TS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat