Pohled Ari:
ARI!!!!!zakřičela Elis a do sekundy byla u mě.... Miluješ ještě Jackoba že ano?!ani jsem nepřemýšlela a řekla ano! Ale proč se mě na to ptá Něco jsem viděla a jestli ho miluješ měla by si okamžitě vzít Carlisa a jít za ním!!!!vůbec jsem nechápala co tím myslí... Ari! Hned!!popadla jsem Carlisa a běželi jsme co nejrychleji k mému bývalému domu kde jsem bydlela s Jackem. Dveře byly otevřené dokořán. Vběhli jsme do domu a hledali Jacka. Vyběhli jsem do schodů a vrazila do ložnice. Jackob tam ležel na zemi při pohledu na něho mi vtekly slzy do očí. Byl celý od krve. Stál tam i Sam. Carlise už byl u něho. Je v bezvědomí řekl Carlise tak klidně ale žije dodal o něco veseleji chtěl se zabít Ari! Nemůžu tomu uvěřit můj milovaný Jackob se chtěl zabít. Kdyby se zabil on musela bych i já. Můj život bez něho neměl žádnou cenu, ale o tom kouzlo vtisknutí je....
Ari co tak koukáš zavolej Sanitku a potom zbytek smečky rychle!!!
Běžela jsem co nejrychleji jsem mohla až jsem konečně dorazila k domu Emily. Teď mě všichni poslouchejte!! Jackob se chtěl zabít je u nás doma a já nemám absolutní ponětí co dělat !!!!!! Nikdo se na nic neptal všichni včetně Emily se rozběhli kolem mě k domu Jackoba. Než jsme tam stihli všichni doběhnou už ho nakládali v bezvědomí do sanitky. Slzy mi tekly po obličeji a rozmazaly mi celou řasenků. Carlise!! Zakričela jsem když jsem ho uviděla Stratil moc krve, ale přežije to byla jsem radosti bez sebe. Děkuji moc ti děkuji vyskočila a obejmula Carlisa. Teď musím za Jackem řekla jsem a rozběhla jsem se k Sanitce nebylo pro mě zdravé když jsem byla těhotná ale co bych pro Jackoba neudělala. Seděla jsem v nemocnici a držela Jackoba za ruku sice byl ještě v bezvědomí, ale měl se brzo probrat. 3 dny jsem tam seděla přes noc i přes den . Když najednou Ari?
ČTEŠ
Kouzlo Vtisknutí (TS)
WerewolfQuiletové nejsou jediný druh vlkodlaků, ale ne všichni žijí po smečkách. Jsem Ari. V deseti letech jsem zjistila že jsem vlkodlak, teď je mi 17. Moje máma při mojem porodu zemřela a tátu jsem nikdy nepoznala takže jsem byla sama.