Jimin sabah erkenden kalkmış, üstünü giyinmişti. Kahvaltı etmeden çıkmıştı. Hiç sevmediği okuluna gidiyordu.
Okulunu hiç özlememişti. Galiba Jungkook da okuldan farksızdı. Jimin eskiden Jungkooka aşıktı. Fakat Jungkook bunu bile bile Jimine acılar çektiriyordu.
3 yıl önce
Jm- J-Jungkook gerçekten...o seni sevmiyor ve seni aldatıyor.Jk- Yalan söyleme Jimin beni seviyorsun diye bizi kıskama. ANLA ARTIK SENİ SEVMİYORUM VE HAYATIMDAN DEFOLUP GİTMENİ İSTİYORUM. GİTTİĞİN YERDEDE GEBER!!
Şimdiki zaman
Jimin bu sözleri yine hatırlamıştı. Ama farketmişti Jimin. Artık Jungkook'u sevmiyordu. Çünkü eskiden Jungkooku düşünmekten başka birşey yapmazdı.
Ama artık Jungkooku düşünmüyordu. Aklında hep TAEHYUNG vardı.
O da bilmiyordu fakat galiba kankası diye öyle oluyordu.
Jimin okula gelmiş ve adımlarını sınıfa atmıştı. Jimin birden içeri girince herkez bir 'oooo' sesi koptu. Herkez Jimini soru yağmuruna tuttu.
X- Jimin neden gelmedin okula seni özledik be kanka.
Y- Aynen ya.
Tae- Yeter bırakın arkadaşımı.
Herkez gulemeye başlamıştı. Jungkook hariç. Jimin gidince oda 2 güne pişman olmuştu. Ama Jimin tam 3 yıldır gelmemişti.
(Sınıflara takmayın sjsj)
Jimin normalde Jungkookun yanına oturuyordu ama bu sefer jhope hyungunun yanına geçmişti. Taenin yanında suga olduğu için oda otomatikmen başka hyungunun yanina oturmak zorundaydı.
Jungkook kötü olmuştu. Ama Jimin kadar değil...
Jimin birden Jungkooku görmüş ve başka sebebten üzüldüğünü sanmıştı.
Jm- Jungkook ne oldu? Ölmedim diye mi böylesin? Ama istersen tekrar gidebilirim? Hmm.?
Jk- H-Hayır.
Jm- Gitmemde zaten...
Sıra Jungkooktaydı. Artik herşey Jungkookla biticekti. Jimin, Jungkook. İlk Jimin. Sonra Jungkook acı çekecekti. Ama belki Jimin daha çok acı çekicekti.
Jk- J-Jimin?
Jungkook Jiminin yanına gelmişti.
Jm- Ne var?
Jk- Bana kırgınmısın?
Sorduğu soru çok saçmaydı. Tabikide kırılmıştı. Sormasi hataydı.
Jm- Kıt gibi davranma Jungkook hadi simdi sırana git hoca gelicek.
Jk- JİMİN!!
Jungkook masaya vurmuştu. Jimin yerinden sıçramıştı. Jiminin kulaklarının hassas olduğunu herkez biliyordu.
Jk- J-Jimin özür dilerim ben yap-
Jm- SİKTİR GİT JUNGKOOK!!
Jimin Jungkooku itmak istediğinde hemen Jknin üzerine bayıldı. Jungkook yıllar sonra o kokuyu duydu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ- JİKOOK
Misterio / SuspensoPrkJmn:Jungkook. Jeonjk: Ne var Jimin? PrkJmn: Seni özlüyorum. Jeonjk: Bende seni bebeğim ama yakında yanına gelicem... Jungkook o gün bebeği için hastaneden kaçmıştı. Deliler hastanesinden!! -texting-