•16• END

2.1K 94 21
                                    

Jungkook mutlu bir şekilde arabayı sürüyordu. Jimin ise kafasını cama dayamış yolu izliyordu. Jungkook Jimine birsürü
yalan söylemişti. Tek doğru olan Jiminin Jungkooku sevmesi ve Jungkookun buna karşılık vermesi idi.

Jungkook eve varmış ve Jiminin arabadan inmeden hemen yanına koşmuştu. Jimin Jungkooka anlamaz gözlerle bakıyordu.

Jm- B-Bir sorun mu var?

Jk- Hayır yok sadece biraz burda beklemeni istiyorum.

Jimin kafa sallamış ve giden Jungkooka sadecw arkadan bakmıştı.

Jungkook bir kaç saniye sonra gelmiş.

Jk- Bebeğim iki dakika gözlerini kapatmam gerekiyor.

Jm- Neden?

Jk- Süpriz.

Jimin kafasını sallamış arkasını dönük gözünün bağlanmasını beklemiş. Jungkook Jiminin gözlerini bağlayınca elinden tutmuş ve bahçeye doğru yol almış.

Jm- Daha ne kadar kaldı?

Jk- Az kaldı geldik bile.

Jungkook ilk önce Jimin gözlerini açmış ve önünde bütün biraz olsada tanıdıkları kişiler varmış.

Jk- Bunları hatırlıyor musun bebeğim?

Flackback (inş doğru yazmışımdırskskk)

Jm- Yağ! TAE! KKKK y-yapmasana! AH! Kkkkkk.

Tae Jimini gıdıklıyordu. Jimin ise gülüyordu. Bir an Tae dumuş ve Jimine bakmaya başladı. Jimin ise üstünü başını düzeltti ve yerinde doğruldu. Içeri bir an Hoseok girmiş ve hepsinin gözü ona dönmüş. Fakat Hoseok dans ederek girmiş.

Hs- Pam pam dans evet 1, 2, 1, 2.

Tae ve Jimin anlamaz gözler ile Hoseok hyunglarına bakıyorladı.

Hs- LAN SEÇMELERİ KAZANDIM SEVİNİN!!!

Jm- HADİ PARTİ O ZAMAN!!

Tae- JIMIN RUN RUN HEMEN MISIR PATLAT BUGÜN BİZDEN BAŞKA HİÇ KİMSE MUTLU OLAMAZ!!

Hs- OLEY!!!

Flackback end

Jiminin bir an başı dönmüştü. Jungkook hemen Jimini dolaştırdı.

Jk- Jimin iyimisin?!

Jm- Hatırlıyorum!

Herkez güler yüzle Jimine bakıyordu.

Tae- JIMIN-AH!!

Jm- TAEHYUNG-AH!!

Ikili koşup bir birlerine sarıldılar.

Hs-  Bensiz ha!?

Hoseokta gelince birbirlerine tam bir sıkı sarıldılar.

Jk- OHOM OHOM! Herkez buraya bakabilir mi?

Herkez dikkatini Jungkooka vermişti.

Jk- Öncelikle Jimin bunlarda, Seokjin hyung, Namjoon hyung,  Yoongi hyung.

Sj- Tanıştığıma memnun oldum Jimin.

Yg-Mn- Bizde memnun oldum Jimin.

Jm- Bende memnun oldum :,)

Jungkook birden Jiminin önünde eğilmiş ve cebinden yüzük çıkarmış.

Jk- Seni ilk günden beri kırdığım için özür dilerim bebeğim. Sen benim her zaman güneşim ve ayım oldun. O gittiğin zamanlar hergün ağladım Jimin. Her zaman her saat. Sen yanımdan ayrılınca nefesim daralıyor ve nefes alamıyorum. Ben bunu anladım Jimin. Ben sensiz yaşayamıyorum. Sen yokken ben bir hiçim. O yüzden benim nefesim, günüm, güneşim ve en önemlisi ise benim olurmusun?

Jungkook bunu tek nefesiyle söylemişti. Herkez Jimine bakıyordu.

Jm- Evet!

Jungkook kalkıp Jiminin beline sarıldı. Jimin ise minik kollarını omuzlara dayadı. Herkez alkışlamaya başladı. Ayrıldılar ve Jungkook Jiminin parmağına yüzüğü takarken konfeti patladı. Ikili tekrardan sarıldı.

O günden beri JİKOOK asla ayrılmadan yaşlandılar...

DELİ- JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin